
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
to mam włączyc silnik zeby sie nagrzał czy nie przed spuszczaniem?? BO wtedy łatwo o poparzenie 

- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
Możesz ognisko pod nim rozpalić...majooo999 pisze:to mam włączyc silnik zeby sie nagrzał czy nie przed spuszczaniem?

Oczywiście,że trzeba,a na łapki musisz uważać

1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
heehhe czyli tak:
1. włączam silnik
2. przekrecam te pokretła od ogrzewania na maksa
3. gasze silnik po uprzednim nagrzaniu
4. odkrecam korek od wlewu
5. spuszczam przez wąz płyn cały
6. nakładam wąz z powrotem
7.wlewam płyn
1. włączam silnik
2. przekrecam te pokretła od ogrzewania na maksa
3. gasze silnik po uprzednim nagrzaniu
4. odkrecam korek od wlewu
5. spuszczam przez wąz płyn cały
6. nakładam wąz z powrotem
7.wlewam płyn
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
Tak,ale bez 4-go punktu,bo wykipieć może i wtedy faktycznie łapska poparzy.
Gdy już wlejesz nowy płyn,zakręcasz korek,znów odpalasz i grzejesz dziada,bo znów musi się odpowietrzyć.Gdy złapie temperaturę,poziom płynu zacznie spadać.Gasisz silnik,czekasz chwilę i powolutku odkręcasz korek zbiorniczka,odpalasz silnik i równie powoli dolewasz płynu,aż do skutku.Gdy już przestanie opadać,dolej na MAX i to wszystko.Następnego dnia rano będzie na MIN.
Jeżeli układ jeszcze się trochę odpowietrzy i płyn troszkę opadnie,dolej nawet na zimnym silniku na MIN i będzie gitara
Gdy już wlejesz nowy płyn,zakręcasz korek,znów odpalasz i grzejesz dziada,bo znów musi się odpowietrzyć.Gdy złapie temperaturę,poziom płynu zacznie spadać.Gasisz silnik,czekasz chwilę i powolutku odkręcasz korek zbiorniczka,odpalasz silnik i równie powoli dolewasz płynu,aż do skutku.Gdy już przestanie opadać,dolej na MAX i to wszystko.Następnego dnia rano będzie na MIN.
Jeżeli układ jeszcze się trochę odpowietrzy i płyn troszkę opadnie,dolej nawet na zimnym silniku na MIN i będzie gitara

1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
to po jakim czasie moge odkrecic korek? bo jest to konieczne zeby odpowietrzyc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
Po przekroczeniu 87 stopni,termostat otwiera się i płyn zaczyna opadać,bo przedostaje się do kolejnego obiegu.Wtedy trzeba zacząć dolewać.
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
czyli jak zgasze silnik po nagrzaniu to najpierw ten wąż odczepiam i zniego spuszczam? a korek otiwram jak spuscze juz tak?:D wybacz za takie pytania, ale nie chce spartolic
i tak masz duzo cierpliwosci ze piszesz :d

- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TD Ilość Płynu chłodniczego
Tak.majooo999 pisze:korek otiwram jak spuscze juz tak?
Taaamajooo999 pisze:masz duzo cierpliwosci ze piszesz


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości