Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 21, 2011 14:36

arwam pisze:różnicę są tylko w silnikach z przed 87' w silnkach na płytki.
Już Ci kiedyś przedstawiłem argumenty,że nie przed 87,tylko przed 86,ale to na marginesie.
arwam pisze:jak masz na chydro to pasuje
Nie pisałem,że nie pasuje,tylko mało zachodzi na uszczelkę,bo ten kanał jest mniejszej średnicy niż w 1,9 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

Post autor: arwam » pn sie 22, 2011 00:07

Michał_1977 pisze:Już Ci kiedyś przedstawiłem argumenty,że nie przed 87,tylko przed 86,ale to na marginesie.

może i same silniki były do 86' robione ale były do aut pakowane mniej więcej do połowy 87'
z reesztą nie ma o co bić piany.



Michał_1977 pisze: Nie pisałem,że nie pasuje,tylko mało zachodzi na uszczelkę,bo ten kanał jest mniejszej średnicy niż w 1,9 :bajer:

a skoro pasuje to po co nie potrzebnie nagrzewać materiał i generować nie potrzebnie wewnętrzne naprężenia w materiale głowicy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

Post autor: Michał_1977 » pn sie 22, 2011 07:45

arwam pisze:może i same silniki były do 86' robione ale były do aut pakowane mniej więcej do połowy 87'
:goof: szacun Arek,ale...teraz to pojechałeś po bandzie :rotfl:
Wyobraź sobie taką sytuację-przychodzisz do sklepu po kilka gratów do silnika i mówisz: Poproszę pierścienie,panewki,uszczelkę pod głowicę do Golfa MK2 1,6TD,ale wie Pan co.......silnik mam z 85,a całą resztę z 87...
Wyobraź sobie minę faceta...najpierw robi oczy jak 5 zł stare i strzyże uszami,a później łapie się za brzuch i zabija Cię śmiechem,o tak- :jaja:

Obrazek
Tutaj fotka z innej książki,żebyś nie powiedział jak kiedyś,że nastąpił błąd w druku...
Obrazek

Kończę OT,bo nie mam zamiaru zgarnąć punktu karnego,a Ty myśl sobie o tym co chcesz,tylko ludzi w błąd nie wprowadzaj.
arwam pisze:skoro pasuje to po co nie potrzebnie nagrzewać materiał
Zakładając,że ścianka owego kanału olejowego ma 4mm grubości,a na uszczelkę będzie zachodzić tylko 2mm,to chyba jest ryzyko,że po jakimś czasie pojawi się wyciek,prawda? :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

Post autor: arwam » wt sie 23, 2011 17:50

Michał_1977 pisze:Zakładając,że ścianka owego kanału olejowego ma 4mm grubości,a na uszczelkę będzie zachodzić tylko 2mm,to chyba jest ryzyko,że po jakimś czasie pojawi się wyciek,prawda?

jak dasz dobrą uszczelkę to raczej nie i jak będzie głowica i blok prosty



Awatar użytkownika
ferdek16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 15:51
Lokalizacja: Golczewo

Re: Czy głowica 1.9td nadaje się tylko na złom?

Post autor: ferdek16v » pn wrz 19, 2011 22:55

Głowice od 1.6 miałem założona tydzień czasu aż wreszcie znalazłem od 1.9 więc od razu ją wymieniłem.Silnik na tej od 1.6 koszmarnie telepał i głośno chodził.Po wymianie na 1.9 pracuje tak jak powinien.Różnicy w mocy nie zauważyłem. Temat myślę do zamknięcia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości