Witam właśnie odebrałem mojego gofra po kapitalce silnika i pojawiły się problemy rano po odpaleniu albo po dłuższym postoju straszny pisk i pod maską zapach smalonego paska, a co za tym idzie na obrotku wtedy gdy piszczy obroty przy leciutkim dodaniu gazu idą w dół dopiero jak przestanie piszczeć wchodzą na 900 obr. Przy otwartej masce słychać pisk jakby z rozrządu czy to wogóle jest możliwe????????
Kolejna rzecz to w czasie remontu zaopatrzyłem się w fotele welurowe z wersji gtd (nie kubełki) i miałem problem z włożeniem ich, musiałem wyjąć plastikowe ślizgi które są od strony ręcznego bo taki wystający bolec diametralnie mi utrudniał ich włożenie, także na allegro zamówiłem ładny skórzany podłokietnik dedykowany do mk2 proszę o podpowiedź czy aby go przykręcić muszę wywiercić otworki?? bo śrubokrętem i wkrętem nie ma szans???
Wiem że dla niektórych pytania mogą wydać się banalne więc proszę o wyrozumiałość..thx za pomoc
mk2 problemy po remoncie kapitalnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
mk2 problemy po remoncie kapitalnym
Co do pisków to do naciągnięcia jest pasek od alternatora. Mechanik pewnie nie naciągnął do końca. Jedź do niego i niech naciągnie jak spierdoczył. 5 minut roboty i będzie gitara.
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości