garrett t3 nie pompuje max cisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: arwam » wt wrz 06, 2011 10:15

tomaszvw,

być może niedługo znów do poniatowej zawitam to może wtedy się zdzwonimy?


co do tematu to na jakim oleju jeździsz i czy przy bucie w podłodze i "max" ciśnieniu dymi czy nie. może być za wczesny kąt wtrysku i w dodatku za mała dawka paliwa.

IRAS AAZ pisze:Wole zmienic tarcz raz na jakis czas niz zakapcac okolice i słuchac jak sie ludzie smieja ze dymi :bigok:

ja tam wolę czasem bieg zredukować i puszczam takie uwagi mimo uszu a jak ktoś chce pokazać jak to jeździ jego nic nie dymiące auto to mu poglądy wystarczająco skutecznie prostuję tak że już się nie śmieje bo wtedy to ja go wyśmiewam że skoro mam tak zajeżdżony motor to jak padlina musi być u niegop skoro nie ma polotu do "parowozu" :los2:



Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » wt wrz 06, 2011 21:06

Zdzwonić jak najbardziej się możemy ale nie wiem czy nie przestraszysz się mojego golfika bo przygotowuje go do lakierowania i wygląda jak to "ludzie" mówię jak powypadkowy złom składany z kilku aut :grin:
Olej wymieniany 1k temu 15w40 orlenowski minerał do diesla. Przy spokojnej jeździe nawet przy wyższych obrotach nie kopci. Przy bucie w podłodze czarny dymek za sobą zostawia ale umiarkowany. Przy max doładowanie ciężko powiedzieć bo jak patrzę na obrotomierz,wskaźnik turbo,drogę to zostaje mi mało czasu na oglądanie co się dzieje za mną zwłaszcza,że max doładowanie mam prawie przy max obrotach i boję się,że silnik przekręcę jak się zagapię :jezor: Na wtorek ustawiłem się na regulację wtrysku i zobaczymy,czy coś się zmieni.
Jutro postaram się nagrać filmik jak zachowuje się turbawka to zawsze troszkę lepiej jeśli chodzi o diagnozę co i jak :pub:


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » śr wrz 07, 2011 15:14

obiecany filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;

2 bieg 2k obr. i gaz do podłogi.


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

arwam

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: arwam » śr wrz 07, 2011 21:54

tomaszvw, zrób to na trzecim lub czwartym biegu. T3 jest obarczona wadą sporej bezwładności.
zobacz w moich filmikach jak się T3 zachowywało. inna sprawa że ja miałem ją na pompie 11mm.



Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » śr wrz 07, 2011 22:36

3 bieg 2k do dechy .
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak tak teraz patrze na własne filmiki wydaję mi się, że jest ok ale coś mnie jednak męczy :satan: im wyższy bieg tym różnic wyższa w pracy turbo i już sam nie wiem co myśleć... zobaczymy co będzie po regulacji wtrysku :goof:


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

arwam

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: arwam » sob wrz 10, 2011 12:37

masz ori pompę i w dodatku niezbyt mocno podlane paliwem. dlatego masz dużą bezwładność turbiny. zaobacz jak isę turbo zachowywuje na pompie 11mm. wtedy energia kinetyczna spalin jest znacznie wyższa niż przy standardowej pompie i dlatego turbo szybko wstaje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 168 gości