garrett t3 nie pompuje max cisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matteek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt gru 02, 2008 11:40
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: matteek » sob sie 27, 2011 17:22

Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8, zawor bezpieczenstwa zaslepiony korkiem od tymbarka, wszedl ciasno wiec napewno nie w tym rzecz... czy ma ktos jakies pomysly?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: vision » sob sie 27, 2011 18:47

matteek pisze:Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8,
jaki zaworek MBC ,czy nadciśnienie zaślepiłeś , bo inaczej nie widzę możliwości regulacji T3 z tego co pamiętam , jeśli tak to WG nie domknięte/zapieczone itd a 0.8 to fabryczne nastawy


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

matteek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt gru 02, 2008 11:40
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: matteek » sob sie 27, 2011 19:16

jakie nadcisnienie? gdzie to jest? zaworek nie jest to mbc z allegro tylko zwykly zaworek z kulka na sprezynce (zrobie zdjecie). jak sprawdzic wg?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: Michał_1977 » sob sie 27, 2011 23:26

matteek pisze:jak sprawdzic wg?
Odkręcić zaślepkę obok wydechu i będzie widać zawór.Można też dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk i zobaczyć czy w ogóle zawór porusza się.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

matteek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt gru 02, 2008 11:40
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: matteek » ndz sie 28, 2011 21:53

jutro wieczorem sprawdze, a jesli to westgate to ile mniej wiecej taka przyjemnosc? chyba, ze mam to jedynie wyczyscic :P



Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » wt sie 30, 2011 23:25

Podepnę się pod temat kolegi :kufel:
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: Michał_1977 » śr sie 31, 2011 07:47

tomaszvw pisze:ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara.
Za wczesny kąt wtrysku.Gibnij pompę minimalnie w stronę chłodnicy,będzie lepiej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » śr sie 31, 2011 20:12

A czy jest sens to robić na oko/słuch ? czy lepiej oddać do majstra z czujnikiem ? Z tego co wyczytałem to tolerancja wynosi 0.02mm. Cz po prostu "gibnąć" pompę ok 1mm i zobaczyć co będzie ? Szkoda mi spierniczyć bo silnik pali na dotyk jak jest zimny bez przyspieszacza. Ewentualnie jak mi się nie uda na oko to majster na ile ma ustawić ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: IRAS AAZ » śr sie 31, 2011 21:14

Ja miałem T3 az 3 sztuki i tez nie pompowało przestawiałem cudowałem i nic/zmieniłem na k14 i dmucha i auto rwie :satan: T3 juz dobrych chyba nie ma :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: punxbrygade » śr sie 31, 2011 21:54

podlej dobrze paliwem, mbc, plus dobrze ustawiony kat a ci dmuchnie... turbiny sa nie do zdarcia.....t3 k24. w porównaniu z t2 k14.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.


T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: Michał_1977 » śr sie 31, 2011 22:58

punxbrygade pisze:a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają :grin:
punxbrygade pisze:podlej dobrze paliwem
Też to miałem na myśli,ale odpuściłem,bo kolega napisał:
tomaszvw pisze:po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara
Wniosek jest taki,że w okolicach tych obrotów,kończy się wyprzedzenie dynamicznego kąta wtrysku wewnątrz pompy i zaczyna się opóźnienie wtrysku w stosunku do położenia tłoka.Wtedy wytwarzana jest większa ilość spalin,więc wirnik turbosprężarki ma obowiązek szybciej się obracać.
Mam nadzieję,że zrozumiale wyraziłem się :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: tomaszvw » czw wrz 01, 2011 16:55

Pojechałem dzisiaj do jednego mechanika od klekotów. Gość mnie troszkę podłamał... Pytam gościa czy ustawi mi kąt wtrysku. A on takie :goof: oczy i się pyta jak on ma to zrobić ?
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..

Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.

więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: IRAS AAZ » czw wrz 01, 2011 20:11

Michał_1977 pisze:Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają
Wole zmienic tarcz raz na jakis czas niz zakapcac okolice i słuchac jak sie ludzie smieja ze dymi :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

Post autor: Skulek » czw wrz 01, 2011 22:30

tomaszvw pisze:Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
Sama nazwa wskazuje fachowca :D


...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości