garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8, zawor bezpieczenstwa zaslepiony korkiem od tymbarka, wszedl ciasno wiec napewno nie w tym rzecz... czy ma ktos jakies pomysly?
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jaki zaworek MBC ,czy nadciśnienie zaślepiłeś , bo inaczej nie widzę możliwości regulacji T3 z tego co pamiętam , jeśli tak to WG nie domknięte/zapieczone itd a 0.8 to fabryczne nastawymatteek pisze:Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8,
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jakie nadcisnienie? gdzie to jest? zaworek nie jest to mbc z allegro tylko zwykly zaworek z kulka na sprezynce (zrobie zdjecie). jak sprawdzic wg?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Odkręcić zaślepkę obok wydechu i będzie widać zawór.Można też dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk i zobaczyć czy w ogóle zawór porusza się.matteek pisze:jak sprawdzic wg?
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jutro wieczorem sprawdze, a jesli to westgate to ile mniej wiecej taka przyjemnosc? chyba, ze mam to jedynie wyczyscic ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Podepnę się pod temat kolegi
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Za wczesny kąt wtrysku.Gibnij pompę minimalnie w stronę chłodnicy,będzie lepiej.tomaszvw pisze:ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara.
Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia
A czy jest sens to robić na oko/słuch ? czy lepiej oddać do majstra z czujnikiem ? Z tego co wyczytałem to tolerancja wynosi 0.02mm. Cz po prostu "gibnąć" pompę ok 1mm i zobaczyć co będzie ? Szkoda mi spierniczyć bo silnik pali na dotyk jak jest zimny bez przyspieszacza. Ewentualnie jak mi się nie uda na oko to majster na ile ma ustawić ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Ja miałem T3 az 3 sztuki i tez nie pompowało przestawiałem cudowałem i nic/zmieniłem na k14 i dmucha i auto rwie
T3 juz dobrych chyba nie ma ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
podlej dobrze paliwem, mbc, plus dobrze ustawiony kat a ci dmuchnie... turbiny sa nie do zdarcia.....t3 k24. w porównaniu z t2 k14.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękająpunxbrygade pisze:a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Też to miałem na myśli,ale odpuściłem,bo kolega napisał:punxbrygade pisze:podlej dobrze paliwem
Wniosek jest taki,że w okolicach tych obrotów,kończy się wyprzedzenie dynamicznego kąta wtrysku wewnątrz pompy i zaczyna się opóźnienie wtrysku w stosunku do położenia tłoka.Wtedy wytwarzana jest większa ilość spalin,więc wirnik turbosprężarki ma obowiązek szybciej się obracać.tomaszvw pisze:po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara
Mam nadzieję,że zrozumiale wyraziłem się
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Pojechałem dzisiaj do jednego mechanika od klekotów. Gość mnie troszkę podłamał... Pytam gościa czy ustawi mi kąt wtrysku. A on takie
oczy i się pyta jak on ma to zrobić ?
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..
Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..
Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Wole zmienic tarcz raz na jakis czas niz zakapcac okolice i słuchac jak sie ludzie smieja ze dymiMichał_1977 pisze:Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Sama nazwa wskazuje fachowcatomaszvw pisze:Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości