Witam forumowiczów.
Moje pytanie jest następujące - czy zaworek N75 z silnika 2.5 TDi wyjęty z Volvo V70 będzie pasował do 1.9 TDI? Mam problem z notlaufem i postanowiłem sprawdzić jak będzie się zachowywał samochód na wspomnianym zaworku. Na nieszczęście ułamałem jeden z króciec z zaworka (potem spróbuje to skleić). W sumie numery zaworków różnią się tylko końcówką. Zrobiłem małą rundkę na tym zaworku i w zasadzie odczułem, że wogóle nie ma mocy i do tego zaczął dziwnie gwizdać. Nie wiem czy mogę tak jeździć bo w tej chwili brak funduszy na nowy zaworek.
Pozdrawiam
Radmen2
Zawór N75 - czy pasuje z 2.5 TDI?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Zawór N75 - czy pasuje z 2.5 TDI?
Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Zawór N75 - czy pasuje z 2.5 TDI?
Widziałem, chodzi mi o to czy jest sens reanimowania tego N75 z 2.5 TDI, bo może jest sprawny tylko nie pasuje do 1.9? A tamten stary postaram sie skleić ale nie wiem co z tego będzie, bo króciec się rozleciał.
Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Zawór N75 - czy pasuje z 2.5 TDI?
Z góry przepraszam, że kontynuje temat ale mam jedno pytanie poniekąd z nim związane.
Odrazu zaznaczam że czasami z nadmiaru wolnego czasu czytam rózna posty i nowe i stare ale nigdzie jednoznacznego wyjaśnienia nie znalazłem.
Do sedna: bawiłem sie kiedys i odłączałem (kostkę) n75 u siebie w 1Z, efekt jednostajny muł. Tłumaczyłem to sobie trybem awaryjnym w kompie bo porostu go nie widzi.
Pytanie: czy ktoś przy takowym silniku próbował sie przejchać z odłączonym wezykiem od n75?
Do czego dąże: Z tego co wyczytałem to u mnie ten zaworek ma za zadanie upuscić ciśnienie przy przeładowaniu , więc przy odłączonym od niego węzyku od dołu tak czy siak powinien sie ładnie zbierac? dobrze myslę?
zakładając jego pierwszy możliwy rodzaj awari: zaciął sie i cały czas trzyma otwarty wasegate, drugi rodzaj zaciał się i nie pozwala sie wasetegate otworzyć i przeładowuje. W pierwszym przypadku oczywiście marna moc ale w drugim przypadku idzie jak trzeba do momentu przeładowania.
Taki to o to mój wywód Czy wszystko to jest tak jak napisałem? prosze o opinie kogoś kto miał z tym do czynienia.
Jeżeli to ma sie po drodze z prawdą to byc moze kiedys komuś sie przyda.
Odrazu zaznaczam że czasami z nadmiaru wolnego czasu czytam rózna posty i nowe i stare ale nigdzie jednoznacznego wyjaśnienia nie znalazłem.
Do sedna: bawiłem sie kiedys i odłączałem (kostkę) n75 u siebie w 1Z, efekt jednostajny muł. Tłumaczyłem to sobie trybem awaryjnym w kompie bo porostu go nie widzi.
Pytanie: czy ktoś przy takowym silniku próbował sie przejchać z odłączonym wezykiem od n75?
Do czego dąże: Z tego co wyczytałem to u mnie ten zaworek ma za zadanie upuscić ciśnienie przy przeładowaniu , więc przy odłączonym od niego węzyku od dołu tak czy siak powinien sie ładnie zbierac? dobrze myslę?
zakładając jego pierwszy możliwy rodzaj awari: zaciął sie i cały czas trzyma otwarty wasegate, drugi rodzaj zaciał się i nie pozwala sie wasetegate otworzyć i przeładowuje. W pierwszym przypadku oczywiście marna moc ale w drugim przypadku idzie jak trzeba do momentu przeładowania.
Taki to o to mój wywód Czy wszystko to jest tak jak napisałem? prosze o opinie kogoś kto miał z tym do czynienia.
Jeżeli to ma sie po drodze z prawdą to byc moze kiedys komuś sie przyda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 181 gości