garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8, zawor bezpieczenstwa zaslepiony korkiem od tymbarka, wszedl ciasno wiec napewno nie w tym rzecz... czy ma ktos jakies pomysly?
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jaki zaworek MBC ,czy nadciśnienie zaślepiłeś , bo inaczej nie widzę możliwości regulacji T3 z tego co pamiętam , jeśli tak to WG nie domknięte/zapieczone itd a 0.8 to fabryczne nastawymatteek pisze:Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8,
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jakie nadcisnienie? gdzie to jest? zaworek nie jest to mbc z allegro tylko zwykly zaworek z kulka na sprezynce (zrobie zdjecie). jak sprawdzic wg?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Odkręcić zaślepkę obok wydechu i będzie widać zawór.Można też dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk i zobaczyć czy w ogóle zawór porusza się.matteek pisze:jak sprawdzic wg?
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
jutro wieczorem sprawdze, a jesli to westgate to ile mniej wiecej taka przyjemnosc? chyba, ze mam to jedynie wyczyscic
Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Podepnę się pod temat kolegi
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Za wczesny kąt wtrysku.Gibnij pompę minimalnie w stronę chłodnicy,będzie lepiej.tomaszvw pisze:ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara.
Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia
A czy jest sens to robić na oko/słuch ? czy lepiej oddać do majstra z czujnikiem ? Z tego co wyczytałem to tolerancja wynosi 0.02mm. Cz po prostu "gibnąć" pompę ok 1mm i zobaczyć co będzie ? Szkoda mi spierniczyć bo silnik pali na dotyk jak jest zimny bez przyspieszacza. Ewentualnie jak mi się nie uda na oko to majster na ile ma ustawić ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Ja miałem T3 az 3 sztuki i tez nie pompowało przestawiałem cudowałem i nic/zmieniłem na k14 i dmucha i auto rwie T3 juz dobrych chyba nie ma
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
podlej dobrze paliwem, mbc, plus dobrze ustawiony kat a ci dmuchnie... turbiny sa nie do zdarcia.....t3 k24. w porównaniu z t2 k14.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękająpunxbrygade pisze:a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
Też to miałem na myśli,ale odpuściłem,bo kolega napisał:punxbrygade pisze:podlej dobrze paliwem
Wniosek jest taki,że w okolicach tych obrotów,kończy się wyprzedzenie dynamicznego kąta wtrysku wewnątrz pompy i zaczyna się opóźnienie wtrysku w stosunku do położenia tłoka.Wtedy wytwarzana jest większa ilość spalin,więc wirnik turbosprężarki ma obowiązek szybciej się obracać.tomaszvw pisze:po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara
Mam nadzieję,że zrozumiale wyraziłem się
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Pojechałem dzisiaj do jednego mechanika od klekotów. Gość mnie troszkę podłamał... Pytam gościa czy ustawi mi kąt wtrysku. A on takie oczy i się pyta jak on ma to zrobić ?
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..
Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..
Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Wole zmienic tarcz raz na jakis czas niz zakapcac okolice i słuchac jak sie ludzie smieja ze dymiMichał_1977 pisze:Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
garrett t3 nie pompuje max cisnienia
Sama nazwa wskazuje fachowcatomaszvw pisze:Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości