MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: marmi m » wt sie 23, 2011 23:49

Mam taki problem było autko podpinane pod kompa i sprawdzane były poszczególne podzespoły jedyne co mi nie daje spokoju to rekacja pompowtrysków czyli BIP

Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32

I tu pojawia się pytanie które pompki mają dośc ta na pierwszym cylindrze czy 3 pozostałe...??

Nie bede wklejał całych logów bo te wartosci mniej więcej sa stałe czyli są tylko niewielkie wahania...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: damcio151 » wt sie 23, 2011 23:57

żadne nie mają dość ...



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: marmi m » śr sie 24, 2011 00:13

damcio151 pisze:żadne nie mają dość ...
A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: indyczes » śr sie 24, 2011 16:35

Jak się nic nie dzieje i jeździ normalnie to nie szukaj dziury w całym :hmm: :hmm: .
Pozdr.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: damcio151 » śr sie 24, 2011 19:11

marmi m pisze: A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...
każdy pompowtrysk jest osobnym elementem ... do kazdego pompowtrysku dochodzą oddzielne przewody itd ... bierz to pod uwagę



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

Post autor: doggie » śr sie 24, 2011 21:35

marmi m pisze:
Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32.
nie jeden chciałby mieć takie BIP-y :D w swoim aucie, nie szukaj problemów których w zasadzie nie ma :wink:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości