1.9 TDI (ATD)
Mam pewien problem, mianowicie w dniu wczorajszym, na trasie przy prędkości ok. 150 km/h
auto nagle straciło moc i za mną pojawił się niebieskawy dym.
Na kompie nic nie wyskoczyło, żadna kontrolka, kompletnie nic.
Turbo tak jakby nie żyło, auto pracuje (tak mi się wydaje) w trybie awaryjnym.
Do ~ 2 tyś obrotów, nie ma oznak żadnego dymu za autem, powyżej (gdzie teoretycznie turbo powinno pompować, tak mi się wydaje) pojawia się masakrycznie dużo dymu.
VAG wypluł błąd
Kod: Zaznacz cały
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz pytanie, co to może być, czy faktycznie przez palniętą przepływkę auto może tak kopcić ?
Czy może to być coś jeszcze, lub coś zupełnie innego ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
PozDDRawiam eS.
Dorzucam logi grup 003, 008, 011
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Auto wykręcone TYLKO do 4 tyś obrotów, dalej po prostu nie da rady... mimo baardzo długiej prostej.
I zaraz po próbie dynamicznej, odczyt błędów z VAG-Com-a.
Kod: Zaznacz cały
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 21 August 2011, 19:33:47:0
Control Module Part Number: 038 906 019 AT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1513
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 01271
Additional Info: WVWZZZ1JZ2W538960 VWZ6Z0A3849568
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
Ponieważ wyjeżdżam w sprawach służbowych i nie będę miał auta przy sobie.