Przekładka silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » wt sie 16, 2011 21:26

Witam, borykam się ostatnio z problem przygotowania do przekładki. Mam GOLFa MK2 z silnikiem JR i kiepską budą, oraz GOLFa MK2 z silnikiem PN i lepszą budą. No i teraz tak, przy przekładce nie powinno być problemów, gdyż mam wszystkie części, tylko nurtują mnie następujące pytania:

1. Czy w benzyniaku jest inne zawieszenie, niż w dieslu? W D mam po remoncie, a w PB zajechane, więc trzeba przerzucić.
2. Jakich formalności muszę dokonać, żebym w dowodzie miał diesla?
3. No i pytanie najważniejsze, czy buda z PB się nie rozpadnie, jak włożę tam silnik diesla?

Wiem, że tematy były już poruszane, ale nie do końca zostało w nich wszytko wyjaśnione. Dziękuję za cenne rady :okej:


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Downloadpro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw lip 28, 2011 20:41
Lokalizacja: 3 Miasto

Przekładka silnika

Post autor: Downloadpro » wt sie 16, 2011 23:37

1 twardsze jest dieslu bo jest cięższy, ale jeżeli pytasz o mocowania itd to to samo
3 dlaczego miałaby się rozpaść skoro tak jak napisałeś jest w lepszym stanie?



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Przekładka silnika

Post autor: rafxxx » śr sie 17, 2011 02:17

2. jeśli to silnik ktory był orginalnie montowany w mk2( nie znam oznaczen bo nigdy nie imalem mk2 :jezor: ) to jedziesz na stacje diagnostyczna na przeglad i mowisz ze masz autoz takim silnikiem on ci wpisuje dane jakie sa ealne( masa wlasna, dopuszczalna) moc silnika, jedziesz z tym do wydzialu komunikacji i powinno byc po problemie.

Jesli jednak jest to silnik z innego modelu, lub calkowicie innej marki to musisz wynajac rzeczoznawce a reszte prcoderury ( prawdopodobnie, nie jestem pewien na 100%) tak samo.



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » śr sie 17, 2011 07:10

Downloadpro pisze:1 twardsze jest dieslu bo jest cięższy, ale jeżeli pytasz o mocowania itd to to samo
3 dlaczego miałaby się rozpaść skoro tak jak napisałeś jest w lepszym stanie?
Diesel bardziej się trzęsie, niż benzyna, stąd moje obawy.

Dziękuje za odp.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Michał_1977 » śr sie 17, 2011 07:30

lukasz.gtd pisze:Diesel bardziej się trzęsie, niż benzyna, stąd moje obawy.
Nie szkodzi.Buda jest budowana zarówno pod diesla,jaki i pod benzyniaka.
Przełóż przynajmniej przednie zawieszenie i będzie O.K.
Poduchy pod silnik,też trzeba zmienić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » czw wrz 29, 2011 10:01

Michał_1977 pisze:Przełóż przynajmniej przednie zawieszenie i będzie O.K.
Poduchy pod silnik,też trzeba zmienić.
Poduchy zmienię, a belkę pod silnikiem, wahacze też muszę zmienić, czy wystarczy, jak zmienię amorki?
A zbiornik z benzyniaka może zostać?


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 29, 2011 13:22

Sanki i wahacze praktycznie są te same.
Amory jak amory,ale springi muszą być od diesla,bo jest cięższy.
Zbiornik może zostać,tylko trzeba zmienić ssak i wywalić blaszaną zwężkę we wlewie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Przekładka silnika

Post autor: vision » czw wrz 29, 2011 15:06

jak zmieniałem Pb na TD w wydziale komunikacji wymagali dowód zakupu silnika lub papier z jakiego pochodzi , ale to było 5 lat temu więc mogło coś się zmienić , i na normalny przegląd z papierem silnika gdzie potwierdzają i wystawili kwitek o zmianie ( wpisali wszystkie parametry z katalogu dla danego modelu auta z silnikiem TD )


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Przekładka silnika

Post autor: grandi » czw wrz 29, 2011 15:43

Teraz silik jest czescio wymienna wiedz nie potrzeba papierow.

Poduszki mocowanie jest to samo.
Zmien tylko sprezyny bo sa grubsze 1 mn na zwoju.
Bak zostaje tylko musisz wywalic zwezke w baku


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 29, 2011 15:48

grandi pisze:Teraz silik jest czescio wymienna wiedz nie potrzeba papierow.
Tak,ale adnotacja musi być w dowodzie rej. :bajer:
grandi, jak tam koła pasowe? Nic nie piszesz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » czw wrz 29, 2011 20:33

Michał_1977 pisze:Sanki i wahacze praktycznie są te same.
To zostawię te z PB, bo są w lepszym stanie.
Michał_1977 pisze:Amory jak amory,ale springi muszą być od diesla,bo jest cięższy.
No tu mam cały zestaw z diesla, więc nie ma problemu
Michał_1977 pisze:Zbiornik może zostać,tylko trzeba zmienić ssak i wywalić blaszaną zwężkę we wlewie.
Ssak, czyli to coś pod okrągła pokrywą w bagażniku? Czy prościej będzie przełożyć cały zbiornik D?
vision pisze:jak zmieniałem Pb na TD w wydziale komunikacji wymagali dowód zakupu silnika lub papier z jakiego pochodzi
No mam nadzieję, że nie będą chcieli :bajer:


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 29, 2011 21:00

lukasz.gtd pisze:Czy prościej będzie przełożyć cały zbiornik D?
Jak Ci wygodniej :bigok:
lukasz.gtd pisze: vision napisał(a):jak zmieniałem Pb na TD w wydziale komunikacji wymagali dowód zakupu silnika lub papier z jakiego pochodzi
No mam nadzieję, że nie będą chcieli
Coś mi się wydaje,że teraz nie stawiają takich warunków.Wystarczy zgłosić w wydziale,a jak nie,to zrobić przegląd i z papierem powędrować do wydziału,żeby wbili w dowód :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » czw wrz 29, 2011 21:27

Michał_1977 pisze:Jak Ci wygodniej :bigok:
No właśnie nie wiem, jak będzie lepiej. Jeżeli zostanę przy baku z PB będę musiał zaślepiać/dokładać jakieś wężyki? Ssak to jest to ustrojstwo co mierzy przy okazji poziom paliwa?


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Przekładka silnika

Post autor: rafxxx » pt wrz 30, 2011 10:52

zmien zbiornik na D przeciez wlozyc go nie jest tak ciezko i bedziesz mial po problemie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości