Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Jeśli chcesz kupić dokładnie identyczny siłownik jak w Twojej turbince to musi być o tym samym numerze co ten 434855-60. Ten, który kupił kolega ryszkens jest stosowany w turbo GT1749V czyli takim jak np. w silniku ASV ale to nie ma aż takiego znaczenia. Ważne by nie kupić ze zbyt długą lub krótką sztangą a resztę da się ustawić za pomocą vaga patrząc w parametry grupy 011 dynamicznie.
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
ryszkens ma turbo GT1749V a ja o jakim symbolu ?
na pewno informacja ta ułatwi mi poszukiwania
na pewno informacja ta ułatwi mi poszukiwania
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
1. Na aledrogo oferują gruszkę tylko o numerze 434855-0015
Czy ryzykować i taką właśnie montować ?
2. W firmie SERWIS POMP oferują przygotowanie gruszki o parametrach pracy takich jak poszukiwany numer 434855-60 ?
Jak myślicie sprawdzi się to ?
Którą opcje polecacie ?
Czy ryzykować i taką właśnie montować ?
2. W firmie SERWIS POMP oferują przygotowanie gruszki o parametrach pracy takich jak poszukiwany numer 434855-60 ?
Jak myślicie sprawdzi się to ?
Którą opcje polecacie ?
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Panowie czyściłem swoją turbinę w ALH i też grucha była zapieczona. Zdziwiłem się czemu ona tak ciężko chodzi. Ale trochę się popsikało różnymi preparatami, posmarowało się na sworzniach smarem, trochę ją pomęczyłem i chodzi teraz jednym palcem. To jest tylko moje spostrzeżenie.
Tanie części samochodowe.
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Ja wam powiem tak. Co jakis czas oraz świeżo po zakupie auta podaje troszke ropy z olejem w uklad podcisnieniowy tak by elektrozaworki przeczyscić i nasmarowac. Tak samo robie z gruszkami sterujacymi. Smaruje z obu stron. Tak czy siak guma w tych gruszkach jest olejo-odporna i po przepompowaniu tą miksture *#cenzura#* z gruszki i wszytsko pracuje elegancko. W tych gruszkach w skrajnych wypadkach koroduje sprezyna i ta gumowa membrana parcieje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Właśnie, że nie sprężyna i nie membrana tylko sztanga wewnątrz gruchy pomiędzy jej mocowaniem do tłoka z membraną a uszczelnieniem przy wyjściu z gruchy i ta rdza się rozwarstwia i blokuje możliwość swobodnego poruszania się sztangi w gruszce właśnie przez ten uszczelniacz czyli bakelitową tulejkę z gumowym oringiem na niej. Ty wesol o ile się nie mylę pomykasz A4 a tam ten siłowniczek podciśnienia nie jest tak narażony na korozję jak w Golfie 4.
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Sztomel, toż wesol, ma niebieskiego varianta z tego co pamiętam i tam tez gruszke szlak szybko trafia jeśli ktoś nie ma osłony pod autem
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
No tos mnie przestraszył. W sumie to mialem golfa AHF wczesniej a teraz golfiora ASZ oraz sharana AUY. Musze zalozyc te oslony pod silnikiem w obu autach. Zawsze jak sciagne to mam jakie sopory w ich zakladaniu Musz ejednak dodac ze nigdy nie mialem problemów z praca gruszki czy to w oplu czy to w vagach. Zawsze byly ladne nieskorodowane itp.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
wesol, to ja ci nagram filmik jak wyglada moja gruszka z atd jeżdzonego bez osłony
Re: Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
Zamówiłem i zamontowałem nową gruszkę.
Nie wiem czy ustawiłem dobrą długość cięgna ale pasuje w miejsce starej.
Robiłem test VAGIEM i gruszka ładnie chodzi w całym zakresie.
Mam jeszcze taki problem, że na biegu jałowym jak dodaje gazu to od 2200 do 2500 obr słychać jakby się silnik dławił i puszcza dużo dymu.
Miałem coś takiego zaraz po czyszczeniu turbiny i zaprzyjaźniony mechanik powiedział, że brakuje odpowiedniej dawki powietrza.
Adaptował coś na kompie i potem było ok, z tego co pamiętam to mówił o przepustnicy lub egr.
Niestety teraz jest na wakacjach i muszę sam z waszą pomocą zmierzyć się z tym problemem.
Proszę o pomoc co i jak adaptować vagiem.
Dzięki
Nie wiem czy ustawiłem dobrą długość cięgna ale pasuje w miejsce starej.
Robiłem test VAGIEM i gruszka ładnie chodzi w całym zakresie.
Mam jeszcze taki problem, że na biegu jałowym jak dodaje gazu to od 2200 do 2500 obr słychać jakby się silnik dławił i puszcza dużo dymu.
Miałem coś takiego zaraz po czyszczeniu turbiny i zaprzyjaźniony mechanik powiedział, że brakuje odpowiedniej dawki powietrza.
Adaptował coś na kompie i potem było ok, z tego co pamiętam to mówił o przepustnicy lub egr.
Niestety teraz jest na wakacjach i muszę sam z waszą pomocą zmierzyć się z tym problemem.
Proszę o pomoc co i jak adaptować vagiem.
Dzięki
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
i tu bym się z nim zgodził jeśli dymi na biało-szaro. Taki dym świadczy o braku powietrza dla silnika. Miałem identycznie jak nie otwierała mi się w pełni klapa gasząca na wlocie wewnątrz obudowy zaworu EGR ale ten objaw nie ma nic wspólnego z czyszczeniem turbo. Czasami klapa się przycina mechanicznie jak jest zbyt dużo nagaru wewnątrz obudowy EGR albo jak N239 (który steruje klapą dostaje zwarcia i przymyka tę klapę w trakcie jazdy) u mnie właśnie występował ten drugi przypadek a że dodatkowo wnętrze obudowy EGR było zawalone syfem to klapa nie zamykała się całkowicie tylko przepuszczała jeszcze pewną ilość powietrza doładowanego z turbo - wystarczy na początek odpiąć podciśnienie z N239 (znajduje się z tyłu kolektora ssącego i idzie do niego wężyk podciśnienia z czarnego plastikowego siłowniczka, który jest zamocowany z boku obudowy EGR od strony przegrody czołowej).gelek82 pisze:od 2200 do 2500 obr słychać jakby się silnik dławił i puszcza dużo dymu.
Miałem coś takiego zaraz po czyszczeniu turbiny i zaprzyjaźniony mechanik powiedział, że brakuje odpowiedniej dawki powietrza.
Czyszczenie turbiny Golf IV ALH 90KM
W jakim celu mam odpiąć wężyk z N239 ?
Pamiętam, że mechanik sugerował abym wyczyścił EGR.
A co z tą adaptacją na vagu ? Nie daje mi to spokoju bo on coś tam zapisywał w programie.
Przegazował też kilka razy autko na jałowym do max obrotów.
Pamiętam, że mechanik sugerował abym wyczyścił EGR.
A co z tą adaptacją na vagu ? Nie daje mi to spokoju bo on coś tam zapisywał w programie.
Przegazował też kilka razy autko na jałowym do max obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości