Wskaźnik AutoGauge Boost

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 19, 2006 09:05

no pieknie działa mi wskaźnik - dzięki temu widać kiedy turbinka pracuje :P

np. przy 140 nie dodając gazu u mnie jest 0,2 bara... jadąć np 100 na 5 biegu przy gwałtownym bucie w podłogę wskazówka na chwlikę biegnie pod 2 bary :P jednak po chwilce stabilizuje się w okolicach 1,2

generalnie 80% czasu w trasie praktycznie turbinka nie używana...ale przy przyspieszaniu wskazówka szaleje :)



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pn cze 19, 2006 10:11

a jak tam po wizycie u UYSEGO? jakie paramerty i jak efekt?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 19, 2006 10:14

marcin-kielce pisze:a jak tam po wizycie u UYSEGO? jakie paramerty i jak efekt?
looknij tu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52364



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pn cze 19, 2006 10:27

i co tu narzekać... :) masz 339 Nm to jest prze wypas! ale ma pewnie klekot ciąg z dołu... gratulacje!



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » pn cze 19, 2006 16:22

cowboy pisze:no pieknie działa mi wskaźnik - dzięki temu widać kiedy turbinka pracuje :P

np. przy 140 nie dodając gazu u mnie jest 0,2 bara... jadąć np 100 na 5 biegu przy gwałtownym bucie w podłogę wskazówka na chwlikę biegnie pod 2 bary :P jednak po chwilce stabilizuje się w okolicach 1,2

generalnie 80% czasu w trasie praktycznie turbinka nie używana...ale przy przyspieszaniu wskazówka szaleje :)
Co? Jak trzyma 1,2 bara? Kręciłeś seryjną turbinę na takie doładowanie? PRzecież w AFNach 1,2 bara to już wysilenie na maxa :/


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 19, 2006 16:32

ccinekk pisze:PRzecież w AFNach 1,2 bara to już wysilenie na maxa
:)

1,165 Bara chyba na tyle jest ustawiona - prawie 1,2 pokazuje mi wskaźnik :) i to w czasie np hamowania lub długotrwałego przyspieszania na 5 biegu od 100 do 160 :P

na niższych biegach jest tylko strzał ciśnienia do 1,5a czasem wiecej potem chwilke w okolicach 1,2 i potem juz spada w miare przyspieszania ...

jeżeli nie przekraczam 80% położenia pedału gazu i nie przekraczam 1 bara, kiedy nie przyspieszam gwałtownie spoko jeżdze nie przekraczając 0,5 bara

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 19:55 ]
ccinekk -masz tu foto gdzie sie wpiąc w AFN-ie
nie musisz montowac nic w rurze po IC bo juz jest zaworek do rurki, która idzie do kompa - tam wpinasz trójnik i bangla

polecam, dużo frajdy z tego czujnika i widzisz co robi suszara :)

Obrazek



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » pn cze 19, 2006 20:45

Tak też właśnie chciałem u siebie to wpiąć ;) A jak masz w środku mocowanie rozwiązane? i którędy do kabiny puściłeś wężyk ? :)


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 19, 2006 20:50

ccinekk pisze:którędy do kabiny puściłeś wężyk
vw ma pewnie troche inaczej niz Ibi :P

polecają obok linki do podnoszenia maski ale ja przewierciłem cienką blachę (jest tam dodatkowo wytłumienie) się za licznikiem i pusciłem krótszą trasa pod szybą - widac na fotce..



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt cze 20, 2006 00:15

ja mam obok linki, jak mówisz w AFN 1,2 to duzo to mój garret T2 w TD potrafi na 4 biegu 1,5 bara :bigok: :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 20, 2006 08:45

Rapix pisze:mój garret T2 w TD potrafi na 4 biegu 1,5 bara
ale trzyma te 1,5 bara czy tylko chwilowy strzał ?



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt cze 20, 2006 23:23

na 4 biegu trzyma ;) na 5 juz nie jest tak 1,4 przy maxymalnym bucie...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 15:46

Rapix pisze:na 4 biegu trzyma ;) na 5 juz nie jest tak 1,4 przy maxymalnym bucie...
no to fajnie dmucha :) pytanie ile pożyje ?

no i co sie stanie jak klęknie? zastanawiam się jak się może to skończyć - jakiś wybuch turbiny ? czy po prostu padnie bez skutków ubocznych dla dolotu i silnika ?

zastanawiam się czy 1,2 bara dla Afna to bezpieczna granica czy może 1,4 ?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr cze 21, 2006 16:58

cowboy, turbiny nie wybuchają tylko łóżyska w nich padaja i uszczelniacze choć przy dobrym traktowaniu itak pierwsza poleci uszczelka pod głowicą lub sama głowica


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 17:33

czyli ze co- przy podwyższonym ciśnieniu pada łożysko - tam nie są toczne tylko jakieś cuda na te 100 000 rpm wirnika...

a jak sie zatrze lub uszkodzi łożysko to chyba jednak jakiś trzask musi być ? :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości