moje nowe orurwanie w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 07:42

bardzo mnie sie podoba, niezła robótka


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt cze 16, 2006 08:24

Bajer :bajer:



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » pt cze 16, 2006 12:26

no sliczne, tez mysle oczyms takim


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB


Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz cze 18, 2006 22:43

aw69 pisze:wszystko robilem sam materialy kosztowaly mnie okolo 300 zł wczoraj wszystlo sam skleiłem :)
Mozesz powiedziec jaka srednice maja te rurki i jaka grubosc scianek? Czy ta cena 300zl to cena nomalna jak za material czy to raczej towar tzw spod lady? Mysle takie cos sobie zafundowac + wydech caly z nierdzewki..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 19, 2006 16:34

Katherina pisze:materiał kupiony tam gdzie rozmawialiśmy?
gdzie mozna kupic takie materialy? :>


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pn cze 19, 2006 23:50

Mogłeś dać zamiast tych złączek niebieski gumy yokohamy są naprawdę mocne i wyglądają przy tym. Ogólnie to posprzątaj trochę pod maską :bajer: mam nadzieję że motor śmiga lepiej niż wygląda (bez urazy). Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC od strony zbiornika wyrównawczego bo nie widać? Pomyśl jeszcze nad rurą od filtra aby była jak pozostałe. Ogólnie to zadbany oryginał bardziej mi pasi bo te rury nie są chromowane a powinny. Ale spoko ważna satysfakcja.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt cze 20, 2006 00:16

Kris-THC pisze:Mogłeś dać zamiast tych złączek niebieski gumy yokohamy są naprawdę mocne i wyglądają przy tym. Ogólnie to posprzątaj trochę pod maską :bajer: mam nadzieję że motor śmiga lepiej niż wygląda (bez urazy). Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC od strony zbiornika wyrównawczego bo nie widać? Pomyśl jeszcze nad rurą od filtra aby była jak pozostałe. Ogólnie to zadbany oryginał bardziej mi pasi bo te rury nie są chromowane a powinny. Ale spoko ważna satysfakcja.
wiesz...to ma działać...dl manie bomba...ja mam kwas w połączeniu z tworzywem...nie wygląda to kosmicznie, ale działa



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Kolego Kris

Post autor: zenonpl » wt cze 20, 2006 02:18

mam pytanko co ma kolega AW69 posprzątać pod maską ja tam nie zauważyłem żadnego burdelu !!! owszem jeszcze 1 czujnik jest nie zamocowany ale jaki to problem zrobi się spokojnie a reszta to sama czystość warsztatowa wszystko na swoim miejscu i porządek jak na sali operacyjnej, nie wiem gdzie ty tam burdel do sprzątania zauważyłeś ??? :blush:



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt cze 20, 2006 14:54

Spoko zenon nie stresuj się. Nie użyłem słowa burdel tylko ta poszarpana taśma izolacujna i pare innych drobiazgów trochę bije w oczy a cała modyfikacja ma znaczenie bardziej stylistyczne niż poprawienie osiągów. A ta czystość warsztatowa to kwestia tego jakie warsztaty widziałeś. Ładniej by sie te rurki prezentowały gdyby pod maską było czysto, wystarczy czernidłem dobrym polecieć wszystkie elementy z tworzywa i delikatnie umyć motor.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt cze 20, 2006 22:48

Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC
W głowie sobie wymień sensor doładowania bo cos twoja wiedza jest płytka....to jest czujnik temperatury w dolocie. A czernidłem sobie buty wyczyść.

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 22:49 ]
a seryjne rurki to sie nadają na drzwi do lasu....

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 22:52 ]
Szefie jutro biore mopa i odkurzacz i zabieram sie za sprzątanie pod maską.....a jakie czernidło polecasz szefuniu ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt cze 20, 2006 23:16

"a cała modyfikacja ma znaczenie bardziej stylistyczne niż poprawienie osiągów"
i tu sie myslisz przy poprzednich rurach i doładowaniu 1,5bara potrafiło scigac albo rozrywac kolanka gumowe i zostało to wymienione żeby te prolbemy znikły... generalnie z tego co mi wiadomo to głownym celem jest moc silnika i jak ono jezdzi a wyglad jest na drugim miejscu... choc i nie powiem bo auto aw69 bardzo ładnie równiez wyglada... kto był na majówce ten napewno widzial... :bigok:



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr cze 21, 2006 13:29

Mozesz powiedziec jaka srednice maja te rurki i jaka grubosc scianek? Czy ta cena 300zl to cena nomalna jak za material czy to raczej towar tzw spod lady?
Śrdnica rurki ma 52 mm grubość ścianki 1,5 mm cena jest normalna sklepowa mam na to rachunek.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr cze 21, 2006 15:21

Spoko. Sensor a czujnik to straszna różnica (może to sensor orurowania???). Wogóle to dopisujcie w temach postów ''oczekuję tylko pozytywnych opinii'' bo później jakieś słowne potyczki wychodzą. Polecam Loctite 7840 do całej komory silnika i samego motoru. Mopem jak lubisz to spróbuj, może najpierw na butach :hmm: Jakie obecnie masz ciśnienie bo kumplowi 3 razy łączniki zerwało w AFN a po 2 miesiącach przypałował na jedynce i turbina sie zesrała. Miał ciśnienie ok. 160kPa i nieźle śmigała jego ibiza. Na forum każdy może się wypowiedzieć dlatego je lubię więc nie macie się co marszczyć, fajnie że jesteś zadowolony z tych rynien.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości