Czy korozja w komorze silnika to normalne?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dareh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 15:18
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Czy korozja w komorze silnika to normalne?

Post autor: dareh » ndz cze 18, 2006 14:02

Witam !!! Szukam do kupienia Golfa 1,9 TDI 96-97r. i większość które widziałem mają korozję pod maską na wszystkich metalowych elementach (śruby,belka, przewody metalowe, zaczepy do przewodów, złącza, obejmy na przewodach gumowych itp.). Moje pytanie jest takie, czy to normalne w Golfie tym roczniku ,czy poprostu nie trafiłem jeszcze na zadbany egzemplarz. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Golfów. Hej



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz cze 18, 2006 14:06

mam 96 i nie ma zadnej korozji.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz cze 18, 2006 14:10

U mnie w Golfie Mk 2,po 17 latach jest jedynie nalot na zeliwnych elementach :bajer:



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz cze 18, 2006 16:16

Taki rdzawy nalot powstaje po myciu silnika różnymi płynami ja mam 95 i też tak mam :bajer:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz cze 18, 2006 17:02

dziechu pisze:mam 96 i nie ma zadnej korozji.
Mam z 94 i tez bez korozji..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

greg

Post autor: greg » ndz cze 18, 2006 19:43

1. czy wszystkie co oglądałeś miały osłonę silnika pod spodem
2. czy te oglądane nie były czasem albo topielce albo z okolic Austrii - Bawarii - widziałem stamtąd samochody - nawet golfy mk3 - zeżarte że bez otwierania maski widziałeś silnik..



Awatar użytkownika
dareh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 15:18
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: dareh » ndz cze 18, 2006 20:12

Ten ostatni który był w najgorszym stanie osłone pod silnikiem miał a w innych nie zwróciłem uwagi. Nalot na silniku (taki białawy)tez był , ale głównie to rdza na elementach metalowych , dosłownie każda śrubka czy wkręt lub zaciski i rurki.



Awatar użytkownika
marekos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: marekos » ndz cze 18, 2006 20:39

Ja mam to samo, wszystkie elementy stalowe mają nalot rdzy, a obudowa rozrusznika to tragedia, elementy żeliwne mają tylko taki lekki nalot. Ta rdza to chyba normalka bo przecież silnik niczym nie jest chroniony przed korozją i jego temperatura osiąga znaczny poziom to sprzyja korozji. To też może świadczyć o tym że z silnika nie ma wycieków oleju.


[img]http://img113.imageshack.us/img113/6610/img23312uz2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz cze 18, 2006 21:55

marekos pisze:To też może świadczyć o tym że z silnika nie ma wycieków oleju
Ciekawy dylemat - lepiej miec silnik z wyciekami oleju czy skorodowany? Ja tam wole ani to ani to;)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz cze 18, 2006 22:11

U mnie troszke na stalowych widać rdze ale wycieków niema :jezor:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » ndz cze 18, 2006 22:29

JAk kupiłem golfa to nie było za ciekawie pod maska ale teraz jest super
Obrazek
moj golf stał ok 6 lat i moim zdaniem dlatego elementy były skorodowane co wiozało sie oczywiscie z wymiana wszystkich symeringów i oszczelek


G R U P A L U B E L S K A

BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » pn cze 19, 2006 07:55

Mój mk III 95 ma tak samo tzn. sporo korozji na wiekszości stalowych elementów. Silnik być może był myty w Niemczech bo w Polsce na pewno nie. Ja zrobiłem nim 27 000 km w 8 miesięcy i żadnych wycieków nie ma. Mysle że one tak mają chociaż poprzednie mkIII 1.9D z 93 r miał 225 000 i silnik wyglądał jak nowy. Zero rdzy i zero wycieków, ale wogole to te do 95 roku miały chyba lepsze zabezpiecznie antyorozyjne i ogolną odporność na rdze!!



stopmen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 19, 2006 20:52
Lokalizacja: bdg

Post autor: stopmen » ndz cze 25, 2006 10:04

he moj tdi 96rok tez ma podobnie i praktycznie na tych samych elementach wiec troche moje obawy sie rozmyly :)



mags
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn maja 22, 2006 17:31
Lokalizacja: Dąbrowa Gornicza
Kontakt:

Post autor: mags » pn cze 26, 2006 15:12

Rdza w komorze silnika może najprawdopodobniej oznaczać, że samochód długo stał zwłaszcza w zimie np. w komisie. Potrafi wszystko skorodować łącznie z elementami zawieszenia itp. Wystarczy nawet kilka miesięcy na taki efekt.
Także lepiej jeżdżony samochód niż "stojak komisowy"
A co do nalotu na pomalowanych elementach (wygląda to jak glony i faktycznie strach że po powodzi) to spotkałem się z opinią że to może być stara konserwacjia typu wosk czy coś.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości