Zmiana D na TD i problem z pompa u TD Pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Zmiana D na TD i problem z pompa u TD Pomocy

Post autor: piotreldiablo » pn lip 25, 2011 15:38

Witam , miałem silnik 1Y 1.9D który padł, polecano mi zamiast niego TD i tak zrobiłem kupiłem TD. Wiązka elektryczna nie za bardzo pasuje, u mnie było dużo więcej kabli niż tutaj ale brakuje tylko 2. Problem jest taki: Auto za nic nie chce zapalić i nie zaświeciły się świece żarowe to postanowiłem psiknąć autostartu i silnik próbował zapalić. Stwierdziłem że to wtryski , odkręcałem je po kolei i o dziwo na żaden wtrysk nie jest podawane paliwo a odpływem leci, czy tam jest jakiś elektrozawór ? czy to może ten ?
Obrazek
Jeśli tak to może wystarczy podłączyć go pod plus


PIOTR

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zmiana D na TD i problem z pompa u TD Pomocy

Post autor: munior » pn lip 25, 2011 20:04

piotreldiablo pisze:miałem silnik 1Y 1.9D który padł, polecano mi zamiast niego TD i tak zrobiłem kupiłem TD. Wiązka elektryczna nie za bardzo pasuje, u mnie było dużo więcej kabli niż tutaj ale brakuje tylko 2. Problem jest taki: Auto za nic nie chce zapalić i nie zaświeciły się świece żarowe
To trzeba było zasilić na krótko swiece żarowe ,a nie bez potrzeby odkręcać wtryski
piotreldiablo pisze:dziwo na żaden wtrysk nie jest podawane paliwo a odpływem leci, czy tam jest jakiś elektrozawór ? czy to może ten ?
Nie to nie ,ten .Elektrozawór stop jest z tyłu pompy ,w głowicy tłokorozdzielacza,nad przewodami ciśnieniowymi idącymi do wtryskiwaczy ,na nim po przekręceniu kluczyka powinno być 12 volt .Twój tdek do odpalenia potzrebuje trzech rzeczy :paliwa ,napięcia na elektrozaworze n109 stop i podgrzania komory wstępnej przez świece żarowe ,podejrzewam że zabrakło tego ostatniego ,albo masz jeszcze za duzo powietrza w pompie ,albo jedno i drugie :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zmiana D na TD i problem z pompa u TD Pomocy

Post autor: piotreldiablo » pn lip 25, 2011 22:52

Paliwo jest a co do podgrzewania komór to też bym to wykluczył bo wpuściłem tam trochę samostartu i musiałby zapalić pod warunkiem że wtryskiwacze działają a tak nie jest. Przy zwykłym dieslu jak mi padły wtryski to odkręciłem wszystkie z głowicy i kręciłem rozrusznikiem i było widać który leje a tu nie dochodzi do nich paliwo wiec coś tu nie tak. Czyli ten elektrozawór


PIOTR

arwam

Zmiana D na TD i problem z pompa u TD Pomocy

Post autor: arwam » sob lip 30, 2011 04:52

daj foto pompy od strony wyjść na wtryyskiwacze. stawiam że masz immo na pompie i trzeba się go pozbyć. a ten zaworek podłącz na krótka z zaworem gaszenia i będzie pompa działać jak należy.


a tak poza tym to zgadzam się z przedmówcą munior,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości