Witam Panowie, teraz ja odgrzebuje kotleta, powiedzcie mi tylko jedną małą rzecz, otóż po przejechaniu autem, kiedy się zatrzymam i zgaszę silnik, słyszę psssssss, kiedy znalazłem gdzie robi to psss, tak więc wymieniłem króciec zwrotny na wężu z vacu pompy do serwa i ten wąż, ale nadal delikatnie psss robi na tym krućcu który wchodzi już do serwa, robi takie małe pssss, ale jak go poruszam ręką to całkowicie robi ps spuszcza całe powietrze, czy mogę tam podkleić to tak żeby nie uchodziło nic? czy raczej nie bawić się tym? tam dokładnie przepuszcza na tej uszczelce gumowej w którą jest wciśnięty króciec,
mam nadzieje że nie muszę wymieniać serwa, jeżdżę tak z 2 miechy, turbo chodzi, na 011 bs od mniej więcej 969 do 1010, nie ma notlauf, hamulec tez jest, nie jest idealny jak w nowym aucie ale hamuje dobrze, co wy na to?