Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » wt mar 01, 2011 22:08
Witam idzie wiosna i czas sie brac do roboty

Mam problem z turbina jest to T3 i dmucha 0,5/0,6bara max wstaje tak od 2,5 tys obro. to norma w tych suszarkach. Zawór WG jest zamkniety sprawdzałem i nawet jak go odłacze to dmucha tak samo i w momencie wstawanie turbo mocno swiszcze. Tłumiki przelot, oleju od zmiany do zmiany litr,choc luzy ma spore. Ktos mi tu na forum mówił ze wine ma koło (wiatracek) od strony gorącej w owej suszarce co o tym myslicie?

Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » śr mar 02, 2011 20:42
Kreci sie lekko, paliwko to on ma bo kopci konkretnie

Kat wtrysku tez zmieniałem a ni cholery nie dmucha
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
Orzeł_01
- Użytkownik

- Posty: 299
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: Orzeł_01 » śr mar 02, 2011 22:31
Może jakaś nieszczelność, albo zawór bezpieczeństwa nie trzyma i upuszcza za wcześniej.
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » śr mar 02, 2011 22:34
Zawór odłacze całkiem i to samo jest. Musiał by byc naprawde mocno nieszczelny zeby traciło tak na cisnieniu. Mi chodzi cały czas po głowie te koło od str goracej

Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
Orzeł_01
- Użytkownik

- Posty: 299
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: Orzeł_01 » śr mar 02, 2011 22:47
IRAS AAZ pisze:Zawór odłacze całkiem i to samo jest.
Chodziło mi o zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym.
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » śr mar 02, 2011 23:02
Nie ma czegos takiego to jest 1.9

Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
Orzeł_01
- Użytkownik

- Posty: 299
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: Orzeł_01 » śr mar 02, 2011 23:46
IRAS AAZ pisze:Nie ma czegos takiego to jest 1.9

To trochę namieszałem

-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » śr mar 02, 2011 23:56
HEH

nikt wiecej nic nie dopowie?
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
bszosa
- Ma gadane

- Posty: 179
- Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
- Lokalizacja: NGI/GD
-
Kontakt:
Post
autor: bszosa » ndz cze 19, 2011 19:36
Witam, odkopie troche temat
Mianowicie mialem juz ustawione cisnienie i ladnie dawalo 1,5 bar lecz samochod stal przez zime i teraz pompuje 0,6 bar. Sadze ze zawor po prostu sie zastal i chcialbym wiedziec czy da sie go rozruszac bez wyciagania turbiny?

ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » czw lip 14, 2011 20:39
No i wymieniłem turbo znowu na t3

i to samo co było :grrr:wstaje od 3tys Przy zasliepionym wg 1bar na 5 biegu z gazem w podłodze co to jest na taka turbine,przy normalnej jezdzie wskazuwka od doładowania lezy

obracałem pina i to nic nie daje czego to jest przyczyna ze na zadnej turbinie nie moge uzyskac doładowania,jedni mówia ze dawka za mała drudzy ze za duze

POMOCY bo juz nie wiem co robic
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14258
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
mobek12
- Nowicjusz

- Posty: 44
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 21:49
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: mobek12 » czw lip 14, 2011 21:24
Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi barami ?
Ludzie czasami piszą np. turbina ASV maksymalnie pompuje 1.20 bara a w logach jest zapisane 2040 mbar. Więc jakim cudem 1.20 może być równe 2040 ?
1bar = 1000 mbar. Może mi ktoś to wytłumaczyć ?
-
arwam
Post
autor: arwam » czw lip 14, 2011 21:29
Michał_1977 pisze:IRAS AAZ, a ustaw Ty sobie kąt wtrysku poprawnie,bo przypuszczam,że tu pies pogrzebany...
dokładnie
a jak chcesz żeby auto ładnie zapaloało ale żeby turbo też możliwie wstawało to po próbie opóźnienia kąta jeśli wypadnie pomyślnie to wtedy ustawsobie taki kąt jak Ci pasuje żeby auto ładnie odpalało ale wtedy trzeba zdjąć ciśnienie wewnątrz pompy żeby ładnie turbi wstawało. to raz a dwa to pamiętaj że pompa w silnikach 1.9 strojona jest pod kątem małej turbiny gdzie nawet za w czesny kąt wtrysku nie odbija sięznacząco na tym jak turbo wstaje.
dwa do sprawdzenia wtryskiwacze czy nie leją.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 27 gości