1z kopci na niebiesko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1z kopci na niebiesko
Witam
ogólnie chodzi o passata ale z silnikiem 1,9 tdi !z. Przypadłość jego jest taka, że kopci na niebiesko. Jak jest zimny to nie za bardzo, ae jak sie nagrzeje to chmura dymu za mną. W trasie tego nie widać, ale jak zatrzymam sie na chwilkę i rusze to znowu kopci. W mieście przy powolnej jeździe cały czas. Muszę ostrożnie gazem operować bo lekki wstyd. Turbina to to nie jest. Przyspiesza elegancko, nie muli, oleju ubywa ok 3l / 10 tys. Co to może byc jeszcze?
ogólnie chodzi o passata ale z silnikiem 1,9 tdi !z. Przypadłość jego jest taka, że kopci na niebiesko. Jak jest zimny to nie za bardzo, ae jak sie nagrzeje to chmura dymu za mną. W trasie tego nie widać, ale jak zatrzymam sie na chwilkę i rusze to znowu kopci. W mieście przy powolnej jeździe cały czas. Muszę ostrożnie gazem operować bo lekki wstyd. Turbina to to nie jest. Przyspiesza elegancko, nie muli, oleju ubywa ok 3l / 10 tys. Co to może byc jeszcze?
Ostatnio zmieniony wt lip 19, 2011 09:07 przez pablo111l, łącznie zmieniany 1 raz.
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
!z kopci na niebiesko
sprawdzałeś wtryski? może któryś leje? Może być przepływomierz. Nie ubywa Ci płynu z chłodnicy?
Odkręć korek z wlewu oleju zobacz czy Ci jakiś dymek nie leci
Odkręć korek z wlewu oleju zobacz czy Ci jakiś dymek nie leci
!z kopci na niebiesko
wtryski to by na czarno dawał.
pisze ze ubywa mu oleju 3l na 10tys km. to stanowczo za duzo.
jak po nocy nie zakopci to uszczelniacze są ok.
sprawdź ciśnienie spreżania i zrob probe olejową. wtedy wyjdzie czy to pierscienie.
pisze ze ubywa mu oleju 3l na 10tys km. to stanowczo za duzo.
jak po nocy nie zakopci to uszczelniacze są ok.
sprawdź ciśnienie spreżania i zrob probe olejową. wtedy wyjdzie czy to pierscienie.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
!z kopci na niebiesko
A tego to nie rozumiem co ma dymek do diagnozy ?owieczka pisze:Odkręć korek z wlewu oleju zobacz czy Ci jakiś dymek nie leci
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
!z kopci na niebiesko
jak wydobywa się dymek po odkręceniu wlewu oleju na zapalonym silniku tzn że gdzieś są przedmuchymichao pisze:A tego to nie rozumiem co ma dymek do diagnozy ?
!z kopci na niebiesko
No ale przeciez jak silnik rozgrzany i odkrecisz kurek to i tak dymek bedzie szedl do gory, olej sie nagrzewa zawory pracuja i nie koniecznie musi to byc przedmuchowieczka pisze:jak wydobywa się dymek po odkręceniu wlewu oleju na zapalonym silniku tzn że gdzieś są przedmuchy
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
Re: !z kopci na niebiesko
nie zgodze sie z tym, zawsze cos poleci. predzej bym patrzyl na to co leci spod bagnetu...owieczka pisze:
jak wydobywa się dymek po odkręceniu wlewu oleju na zapalonym silniku tzn że gdzieś są przedmuchy
a co do problemu to stawiam na pierscionki, uszczelniaczy to by musialo nie byc zeby tyl eoliwy bral.
!z kopci na niebiesko
Silnik seria? nie modzony? Ja bym sprawdził czy turbo nie rzyga olejem do wydechu,ona będzie chodzić a może przepuszczać,zobacz połączenie turbiny z rura wydechowa czy nie jest upocone, niebieski dym z reguły to spalony olej.
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
!z kopci na niebiesko
Nie było modów. Turbina była niedawno regenerowana, ale mechanik zobaczy czy nie ma oleju w przewodach.
1z kopci na niebiesko
a ja twierdzę że to turbo puszcza olej na stronę gorącą.
zapewne też przy pierwszym obciążeniu z rana jest za tobą chmura stalowo-niebieskiego dymu?
jak tak to na 100% jest to walnięta turbina
zapewne też przy pierwszym obciążeniu z rana jest za tobą chmura stalowo-niebieskiego dymu?
jak tak to na 100% jest to walnięta turbina
1z kopci na niebiesko
wczoraj mechanik sprawdził i był olej w przewodach przy turbinie
prawdopodobnie xle zregenerowana, dzisiaj pojade i zobacze co da sie zrobic
prawdopodobnie xle zregenerowana, dzisiaj pojade i zobacze co da sie zrobic
1z kopci na niebiesko
pablo111l pisze:olej w przewodach przy turbinie
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
1z kopci na niebiesko
Turbina była II raz w regeneracji. Dalej to samo. Obawiam się, że to jednak może nie być przyczyną dymienia. Zauważyłem, że nie raz tego nie ma. Często bywa, ze dopiero po osiągnięciu ok. 50 stopni zaczyna kopcić. Nie raz po wyłączeniu silnika, a po jakimś czasie włączeniu nie kopci chwilowo albo mniej. I jeszcze pytanie nie wiem czy związane: Co to za przekaźnik w konsoli centralnej? Podczas jazdy czasami słychać jak się włączy.
1z kopci na niebiesko
Odma nie jest zatkana? u mnie jak się zatkała to wywalało olej na uszczelniaczu turbiny po stronie gorącej i kopcił, a po dłuższej jeździe wytworzyło się większe ciśnienie i wywaliło olej bagnetem
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości