Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tomek19840925
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 28, 2011 21:27

Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

Post autor: Tomek19840925 » pn lip 11, 2011 21:40

Mam problem z turbiną,mianowicie cieknie z niej olej.Cieknie z tego łączenia zaznaczonego na zdjęciu,i kapie na przegub wewnętrzny,a z przegubu na pokrywę dolną silnika.Turbina ponadto świszczy przy przyspieszaniu,układ dolotowy szczelny 100%.Wałek turbiny ma delikatny luz,na oko z minimerowe bicie na boki(patrzac od strony wylotu spalin).Turbina pompuje dobrze,sprawdzone Vagiem.Iteraz pytanie,czy uszczelnić,czy wymieniać,regenerować?
Tak by było jak najlepiej i najtaniej.
W turbinach jestem zielony więc uprzejmię proszę o radę.
Dziękuje. Obrazek

Pisząc z jednym sprzedawcą z alledrogo,na pytanie czy wałek ma luz,odpowiedział że każda turbina,nawet nowa ma luz,bo musi tam przepływać olej by studzić wirnik?
CZY MA MIEĆ LUZ?Czy poprostu sprzedawca robi mnie w balona?



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

Post autor: indyczes » wt lip 12, 2011 09:20

I tak musisz oddać do regeneracji. Każda nawet nowa spręzarka niewielki luz ma. Sam niewiele zdziałasz.
Pozdr.



Tomek19840925
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 28, 2011 21:27

Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

Post autor: Tomek19840925 » śr lip 13, 2011 20:05

Czy nie lepiej będzie zakup używanej w dobrym stanie?



Tomek19840925
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 28, 2011 21:27

Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

Post autor: Tomek19840925 » śr lip 13, 2011 21:44

Jakie turbiny oprócz fabrycznej mogę wpakować do silnika AGR?



Awatar użytkownika
t0fik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 06, 2007 16:58
Lokalizacja: Reda
Auto: Audi A4 B5
Silnik: APR
Kontakt:

Kilka pytań odnośnie turbiny przed jej wymianą

Post autor: t0fik » czw lip 14, 2011 15:55

Tomek19840925 pisze:Czy nie lepiej będzie zakup używanej w dobrym stanie?
Regenerowana z pewnego zrodla. Turbo-Bogdan(Trans-Turbo) lub Karambol.
Tomek19840925 pisze:Jakie turbiny oprócz fabrycznej mogę wpakować do silnika AGR?
Proponuje Ci skontaktowac sie, z ktorym z nich, powinni byc w stanie tobie doradzic.
U Turbo-Bogdana koszt regenerowanej turbiny to 500PLN jezeli twoja nadaje sie do regenracji, jezeli nie to 900PLN + koszt kuriera.
U Karambola nie wiem jakie sa koszty.


Było:
Mk3 VR6
Mk2 TDI PD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości