zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

umberto666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 23:14

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

Post autor: umberto666 » pn lip 11, 2011 00:09

Witam
Panowie mam dziwny problem z zaworem N75 chodzi mi o to ze po odłączeniu wężyka (out) od zaworu N75 który prowadzi do EGR zawór N75 chwile zasysa i przestaje ciągnąć . Zaznaczam że mam golfa V 2.0 SDI. Sprawdzałem to samo na vw polo z silnikiem 1.9 SDI i tam po odłączeniu wężyka od n75 zasysa cały czas a u mnie tylko chwila i koniec
Dla pewności przełożyłem zawór z polo do golfa i to samo wyjście out chwile ciągnie i koniec
Proszę o pomoc i wyjaśnienie czemu tak sie dzieje ze w polo ciagnie a w golfie po chwili przestaje!!!
dzięki za odpowiedz Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

Post autor: Sztomel » pn lip 11, 2011 01:50

Po pierwsze to nie jest elektrozawór N75 tylko N18 a po drugie to powinien on pracować (po uruchomieniu silnika) przez około 2 minuty (jeśli nie dodaje się gazu na wolnych obrotach). Po każdym dodaniu gazu zawór N18 się zamyka co jest równoznaczne z tym, że zamyka się kanał OUT gdyż przełącza wtedy sterownik silnika kanał pomiędzy VAC a ATM. Jeśli u Ciebie następuje ten moment wcześniej to musisz nam tutaj wkleić log statyczny z grupy 003 w trybie Basic Settings po wejściu w 01 Engine.


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

Post autor: doggie » śr lip 13, 2011 00:04

Sztomel, obawiam się że "musisz nam tutaj wkleić log statyczny z grupy 003 w trybie Basic Settings po wejściu w 01 Engine" może być za bardzo skomplikowane :hmm:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

Post autor: Sztomel » śr lip 13, 2011 06:09

To powiem inaczej. Nie miałem przyjemności sprawdzać parametrów pracy silnika w Golfie V SDI więc jeżeli tam sterownik silnika odcina podciśnienie z N18 wcześniej to widocznie tak musi być. Wystarczy tylko porównać czas po jakim od lekkiej i szybkiej przegazówki na wolnych obrotach przestaje być podawane podciśnienie i jeśli te czasy będą zawsze identyczne to ja bym się niczym nie martwił.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości