Ukręcona śruba w kole pasowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Ukręcona śruba w kole pasowym

Post autor: Gitner » sob lip 09, 2011 17:21

Witam

Dziś nieszczęśliwie podczas manewrów parkingowych coś puknęło i zgasł silnik, próbowałem raz zakręcić i odpuściłem. Zaglądam pod maskę i widzę luźny pasek wieloworkowy i krzywo odstające koło pasowe. Po sholowaniu do domu i rozkręceniu osłon, wyjąłem śrubę którą przykręca się koło. Jest ukręcona na odcinku 5cm. Wiadomo, że spadł pasek z małego koła rozrządu, to połączone z kołem pasowym. Mogły polecieć zawory? Jakie są koszty remontu w przypadku generalki? Nie wiem czy jest sens naprawiać biorąc pod uwagę wartość auta.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Ukręcona śruba w kole pasowym

Post autor: miś fazi » sob lip 09, 2011 18:26

jak coś puknęło to prawdopodobnie tłok spotkał się z zaworem , ale nie koniecznie coś musiało się stać , po naprawieniu tej śruby i ustawieniu rozrządu może być wszystko ok



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Ukręcona śruba w kole pasowym

Post autor: Gitner » sob lip 09, 2011 18:51

Ile może kosztować optymistyczna napawa? Chodzi mi bardziej o koszt robocizny. W sumie trzeba rozbierać cały silnik by dobrać się do wału.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Ukręcona śruba w kole pasowym

Post autor: DANIEL LHR » sob lip 09, 2011 19:06

zawory raczej powinny przetrwac , szklanki czesto pekaja po takim unfalu . Nowa sruba , dobrze dokrec , nowy pasek , oraz ewentualnie szklanki i powinno dzialac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości