regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: wesol » sob lip 09, 2011 15:23

Mi tu wlasciciel tez jakos podpada. "wyciagali mu wszystko", coś mu regulowali a nie wie co. Chlopie Ty cos wiesz wiecej na temat tego silnika?? Zadnych kartek Ci nie dali jak byles w ASO, Zero doczytów z kompa, wydruków błedów itp rzeczy?? gdzie sie stołujesz u kowala? Sorry z takie slowa ale to poprostu smiech na sali. Unas coprawda w fordzie nie ma lipy- dostajesz pelny pakiet info, kompy do diagnostyki sa podpiete pod drukarke radiowo i wszystko sie drukuje co trzeba by klient poczuł ze byl w ASO a nie u "pana Henia".


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

animag18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: animag18 » sob lip 09, 2011 16:34

wesol, dostalem wydruk,ktory ukazal zero bledow?!regulowali wtryski,tak powiedzieli.Co mam wiedziec na temat silnika?kupilem to auto z tym silnikiem po to,zeby nim jezdzic,a nie dzien i noc studiowac jego "wlasciwosci"..




P.S. Wyskoczyl jeden blad,a mianowicie radio "mu" nie odpowiada,bo jest nieoryginalne...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: doggie » pn lip 11, 2011 23:24

animag18 pisze:


P.S. Wyskoczyl jeden blad,a mianowicie radio "mu" nie odpowiada,bo jest nieoryginalne...
normalka, trzeba podpiąć VCDS i zmienić kodowanie w CAN-Gateway i "odznaczyć" RADIO, bo gateway jest zakodowany pod oryginalny sterownik radia i ciągle go szuka, dlatego wyskakuje ten błąd



justat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:53
Lokalizacja: Sochocin

Re: regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: justat » śr wrz 04, 2013 14:08

Podepnę się pod temat. Autko to golf v 2.0 bkd 2004r. Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy w głowicy i oczywiście uszczelki. Auto nierówno chodzi tak jakby na trzy tłoki nieraz wyskakuje błąd od pierwszego pompowtryskiwacza, który zamieniłem i to samo. Spalanie na wolnych obrotach 0.5 l/h jednak gdy autkiem przejadę się 2 km, zacznie przerywać i zatrzymam się to spalanie 0.8 l/h i nierówno pracuje, po ponownym odpaleniu pokazuje 0,5 l/h i hodzi równo do momentu gdy znów przejadę się ok 1-2 km i zacznie przerywać (tak jakby na trzy tłoki ). Na zimnym przez pierwsze 2 km też jedzie normalnie. Zmieniłem filtr paliwa i też niepomogło. Mam głowice do diagnostyki vas w "prowadzonych funkcjach" włączałem odpowietrzanie układu paliwowego-niepomogło. Przy prędkości 120km/h na tempomacie pokazuje spalanie 8,5 l/100km. Przed remontem 5,2 l/100km. Jak zacznie przerywać spalanie chwilowe wzrasta do 12-15 l/100km. Dodam jeszcze, że wtryski mechanicznie regulowałem. Proszę o pomoc :rozpacz:
Ostatnio zmieniony czw wrz 05, 2013 19:03 przez justat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: Fahoo » śr wrz 04, 2013 18:18

co pokazuje grupa 013 018 i 023 statycznie podczas szarpania?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

justat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:53
Lokalizacja: Sochocin

regulacja wtryskow 2.0tdi bkd

Post autor: justat » czw wrz 05, 2013 19:01

Grupa 013: 2,99 -1,1 -2,33 0,42
grupa 018: 0,0,0,0
grupa 023: -128,-7,-11,-30
Gdy się zatrzymałem i auto chodziło na wolnych obrotach około minuty to w grupie 023 -30,-17,-26,-40
Podmieniałem dziś ten pierwszy pompowtryskiwacz i było podobnie. Po dłuższej jeżdzie pojawiły mi się błędy sporadyczne od pierwszej pompki 17668 sygnał pierwszej pompki niedopuszczalny i 16685 nieregularne cykle spalania na pierwszym cylindrze.
Podejrzewam, że może kanał paliwowy w głowicy jest pszytkany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości