1V kontra 1JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » czw cze 15, 2006 23:12

też mam znajomego i jego Gofer 1V leci max 160 km, a z mojego najwięcej wycisnąłem 180km/h :]
ale teraz już widzę że dlugo się muszę rozpędzać do tej prędkości ;)



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » czw cze 15, 2006 23:49

McMann, nie chce się szukać na forum, co? Wystarczy, że podmienicie pompę od JR/SB/RA. Turbo jest takie same jak w JR, więc poco je zmieniać?



greg

Post autor: greg » czw cze 15, 2006 23:52

naum pisze:Turbo jest takie same jak w JR, więc poco je zmieniać?
no własnie z ETKA wychodzi że nie to samo
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt cze 16, 2006 00:01 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » czw cze 15, 2006 23:55

To jakie jest w JR? Jutro sprawdzę jakie mam w 1V.



greg

Post autor: greg » pt cze 16, 2006 00:02

naum pisze:To jakie jest w JR? Jutro sprawdzę jakie mam w 1V.
zrzuty ekranu masz powyżej róznica jestw literze a więc na pewno i w turbinie



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 01:12

kazde turbo jakie bylo montowane w 1.6 da rade napompowac bezpieczna wartosc jaka jeszcze zniesie silnik, wiec IMHO to nie jest ograniczenie. Podstawowa sprawa to pompa, jak juz wczesniej pisalem. Po co wymieniac pol samochodu, skoro wystarczy pompe a i tak efekty beda bardzo zadowalajace. Jesli obecnie siedzi kkk k14 to ladnie sie bedzie wkrecalo od juz dolu, garret t2 tez (mam takiego), garrett t3 (taki siedzi u Cinka) oraz kkk k24 bedzie juz mial sporego laga, a i tak lepiej nie dmuchac w seryjny silnik jakims kosmicznym cisnieniem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 07:29

Fox_00 pisze: a z mojego najwięcej wycisnąłem 180km/h :]
:prayer:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt cze 16, 2006 09:07

w 1.6TD można poprawić osiągi poprzez zwiększenie ciśnienia turbiny do max 1.1 bar, i również do tego trzeba zwiększyć dawkę paliwa...
lecz z forum wiem, że jak się zwiększy do 1.1 to już nie można mu cały czas wciskać, bo się silnik rozleci :)
więc wtedy pozostaje raczej spokojna jazda i raz po raz można wcisnąć ;)
a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania :helm: bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 09:16

Fox_00 pisze:a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania :helm: bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu ;)
raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 09:17

Panowie a orientujecie się czy można tą trubinkę w tym 1V nieco podkręcić?? Rozglądamy się z kumplem za pompą od SB ma ktos taka na sprzedarz ??


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt cze 16, 2006 10:14

http://forum.vwgolf.pl/search.php

tu tego jest dużo a i o podkręcaniu k14 było sporo.

ostatnio w sprzedam była pompa od 1.6 TD


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt cze 16, 2006 10:20

zaprzal pisze:raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...
gościu jest dobry :bajer:
wiadomo w którym roku były produkowane MKII w TD, a kiedy weszły silniki TDI :bajer:
nowsza technologia, inne rozwiązania... duzo tłumaczyć nie trzeba :bajer:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 10:23

my tu jeździmy troszke wzmocnionymi TD i raczej nie spotyka sie za dużo awarii związanych z większą mocą :bajer: typowe problemy doładowanych silników. sie umie korzystać to sie nie psuje :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt cze 16, 2006 10:26

Cinek pisze:sie umie korzystać to sie nie psuje :bigok:
a no właśnie... jak się umie korzystać i tu się zgadzam...

Oczywiście po takim podkręceniu turbiny należałoby kupić zegarek aby pilnować ciśnienie turbinki :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości