Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: czajaa22 » sob cze 25, 2011 20:47

Kolejne obserwacje. Rano na zimnym silniku dym nie ejst tak niebieski raczej siwo biały jak już trochę auto się nagrzeje to zwłaszcza przy butowaniu niebieski. Zdjąłem down pipe żeby looknać, dodam że down pipe nie było całkiem nowe tylko używka w całym wydechu jest nagar z oleju taki przypalony jak w kolektorze ssacym tylko mniej na łączeniach trochę wyciekającego oleju to samo na uszczelce na stronie gorącej turbina nie wiem czy puszcza czy nie trochę było oleju ale to nie poznam bo mógł się już wypalić. luzów nie ma poniżej foty i film może coś wy zobaczycie., Możliwe że ten nagar w całym wydechu się wypala powoli.
Obrazek
[youtube][/youtube]


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: DANIEL LHR » ndz cze 26, 2011 20:05

zobacz jeszcze kanaly wydechowe w glowicy i kolektorze czy jest tam przypalony olej , jesli nie to puszcza tylko strona goraca w turbo



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: czajaa22 » ndz cze 26, 2011 21:18

DANIEL LHR pisze:zobacz jeszcze kanaly wydechowe w glowicy i kolektorze czy jest tam przypalony olej , jesli nie to puszcza tylko strona goraca w turbo
Hmm narazie daruje niebawem jadę na rolki na testy i będę wiedział czy to coś z pierścieniami czy coś innego. Nie sądzę żeby olej tak długo się wypalał z wydechu. Zobaczymy co i jak jeśli się okaże że to pierscionki szukam nowego motoru. Czy asv sam blok jest ten sam co AHF? Tam tylko chyba wtryskami się różni?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: mateo86 » ndz cze 26, 2011 23:36

Albo Turbo albo pierscienie( i to naprawde musza puszczać). Ogladajac twoj filmik stwierdziłem że niemożliwe żeby twoj olej z starej lejacej turbiny spalał sie zaraz po odpaleniu gdy jeszcze w wydechu nie ma takiej temp( tymbardziej że pisałes że były robione zmiany w dolocie do Turbo).



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: mateo86 » ndz cze 26, 2011 23:39

A jak wyglada sprawa z poziomem oleju w silniku?



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: czajaa22 » pn cze 27, 2011 17:30

mateo86, Więc oleju ubywa właśnie zrobiłem ponad 300 km i ubyło nie wiem ile ale widać że mnie jest więc prawdopodobnie pierścienie. W wydechu jak widać na fotach trochę jest tego szlamu ale to już dawno powinno się wypalić moim zdaniem. Rano jak zapalam nie kopci jak trochę wcisnę gaz kopci ale nie na niebiesko tylko siwo biało później w miarę jak się rozgrzewa kopci na niebiesko, jak mu dam ostro buta w podłogę to później nawet kopci na jałowych tak jakby się wypalał olej i śmierdzi spalonym olejem. Dziwne jest to że jak się dobrze rozgrzeje i nie cisnę za mocno to nie kopci. Już się przygotowuje na najgorsze ale pytanie jest czy dojadę tak do Pl z UK i drugie pytanie szukać słupka zdrowego AHF czy ASV, ASV jest trochę nowszą jednostka i podobno wytrzymalszą no i podejdzie bez problemów bo to ten sam motor w sumie.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Dosc spore kopcenie na nowej turbinie!

Post autor: czajaa22 » ndz lip 03, 2011 21:29

Problem rozwiązany okazało się że przyczyną była nie podłączona odma do dolotu nie wiem dlaczego ale nie dymi już :bigok:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości