Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » wt cze 28, 2011 14:24

Hehe dobrze prawisz ;) aż tak mi nie zależy na napisiku tylko po prostu cena taka sama oryginały wychodzi jak składaka ze sklepu ;) i pytanko do Ciebie pisząc "producenta który robi OE" myślałeś o jakim producencie ?



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » śr cze 29, 2011 08:26

Z tego co kojarzę to obecnie koncern VW zaopatruje Conti...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » czw cze 30, 2011 00:22

No właśnie zaopatrzyłem się dziś w pasek Contitech i rolki INA, pompa HEPU i wyszło ponad 700 zł czyli tyle mniej więcej co te niby oryginały z alledrogo, do tego jeszcze doszły simmeringi na wał i wałek, śruba koła zębatego bo wypada i to wymienić i rolki paska wieloklinowego razem z paskiem i się kwota zrobiła niezła :( ale przynajmniej będzie spokój na dłuższy czas mam nadzieję.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Fahoo » czw cze 30, 2011 00:39

kosiu1988, taki zestaw kosztuje mnie z pompą wody 413zł :jezor:
rolki ina
pasek gates
pompa doltz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » czw cze 30, 2011 08:52

kosiu1988 pisze:rolki paska wieloklinowego
Niepotrzebnie wywalałeś na to kasę. Trzeba było samo łożysko (6204 2RS C3) w niej wymienić na jakieś markowe (ja włożyłem polską Iskrę) i latała by dalej... Rolka, (powierzchnia) żeby się zużyła to musi mieć z pół mln km nabite...
kosiu1988 pisze:doszły simmeringi na wał i wałek
Moim zdaniem nadgorliwość - jeżeli nie ciekną - to po co ruszać
kosiu1988 pisze:rolki INA
mogłeś porównać z SKF`em bo nieraz są promocje i bywają spore różnice w cenie... Np te małe rolki prowadzące z SKF`a są o 20zł tańsze na sztuce niż te same z INA`y
kosiu1988 pisze:ale przynajmniej będzie spokój na dłuższy czas mam nadzieję.
Nie nadzieje a pewność :bigok:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Fahoo » czw cze 30, 2011 09:08

Piasek, uszcxelniacz na wałki to koszt 20 zł wiec warto wymienic więc uważam ze to nie wydatek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » czw cze 30, 2011 10:46

Jeżeli mówimy o Elringu to uszczelniacz wałka kosztuje ok 20zł zaś uszczelniacz wału 50 !! a kosiu1988, napisał:
kosiu1988 pisze:jeszcze doszły simmeringi na wał i wałek
plus cała rolka napinająca pasek wieloklinowy... i mamy niepotrzebnie wywalone 200 zł
No ale - jego auto, jego pieniądze...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » pt lip 01, 2011 14:25

Z tymi rolkami to nie wiedziałem nawet że można łożysko wymienić :D co do simmeringów to w Passacie nie wymieniłem i zaczęły lać po 30 tysiącach :( więc teraz wolę wymienić niż później rozbierać i tak jest chyba z wszystkim. W passacie też nie była wymieniona śruba ta na dole od koła zębatego i się rozrząd rozsynchronizował po niecałych 50 tysiącach. Rolka paska alternatora też niby była dobra nie szumiała itd a pasek się niedługo później urwał. Teraz lepiej dać raz więcej niż poźniej co chwilkę grzebać. A zwłaszcza że rozrządu raczej nikt za mniej niż 100 zł nie rozbierze no chyba że ktoś chce mieć zrobione od mazaka i na "słuch" ;) a ja to już przerabiałem hehe Co do ceny to wątpię że gdzieś kosztuje mniej niż 500 zł bo w IC same rolki kosztują 517 ;) a INE wziąłem bo był komplet tańszy od SKF o 50 zł bodajże ;) Mam jeszcze pytanie odnośnie paska bo mi facet po numerze VIN zamówił i mówi że tylko jedna wersja jest dostępna dla tego silnika i nie wiem czy to jest wersja wzmacniana czy nie. Pasek kosztował 95 zł



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » pt lip 01, 2011 16:46

No to wepchnęli Ci zwykły...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » pt lip 01, 2011 23:36

A podejdzie do tego wzmacniany czy jest szerszy ? bo różnica jest chyba około 40 zł na nim. Gość ze sklepu mi jeszcze nie wypisał paragonu ani faktury tylko wz-ke i jakbym chciał cos oddac lub wymienic to no problem wiec nic straconego ;) Dał mi taki pasek bo po prostu znalazł taki po VIN-ie i nic innego mu nie wyskoczyło. A tak wogóle jaka jest różnica między wzmacnianym a zwykłym można na nim wiecej km zrobić czy co ? W autodacie przy tym silniku są 3 okresy wymiany podane: 60, 90 i 120 tysięcy. Auto jest z 98 roku, modelowo 99 i wg autodaty wychodzi ze co 60.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: wesol » sob lip 02, 2011 08:23

Nie wiem jak ty czytasz w autodacie ale tam pisze wyraznie do roku modelowego 2001 wymiana co 60 tys mil czyli 90 tys km a od 2002 roku co 80 tys mil czyli 120 tys km. PAski w obu przypadkach sa takie same pod wzgledem wymiarowym ( ta sama szerokosc) jedyne roznice to budowa wewnetrzna ale do tego wszystkiego te wczesniejsze mialy i inna rolke prowadzaca jak te pozniejsze. Wszystkie te elementy sa zamienne w jedna jak i w druga strone w tych silnikach. Dodam jeszcze ze rozrzady w TDI raczej nie pekaly przedwczesnie a wytrzymywaly duzo wiecej co podaje prodcent.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » sob lip 02, 2011 10:02

Np Dayco już nie robi tych "zwykłych" pasków a tylko wzmacniane. Wymieniasz - kiedy uznasz za stosowne ale zawsze warto założyć mocniejszy, trwalszy pasek (który u mnie wytrzymuje 186 tyś km :helm: ale tego nie polecam innym bo to już na własne ryzyko). U mnie wymiana rozrządu jest "regulaminowo" co 120 tyś km...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » sob lip 02, 2011 13:55

Patrzyłem na te rolki i faktycznie z SKF-u są dwie wersje kompletu rolek do numeru silnika i od numeru silnika ale INA jest tylko jedna wersja. Czyli rozumiem że wystarczy pasek podmienić i rolki będą pasować ? Aha kolego Piasek te uszczelniacze nie wyszły tak drogo, jeden 14 zł a drugi 19 zł z Erlinga ;) Więc za dodatki czyli: dwie rolki alternatora, pasek alt. , śruba i uszczelniacze wyszło 160 zł :D

Pasek ma oznaczenie: CT946 a drugi ten droższy to CT1044. Zestaw rolek to: 530 0082 10 i innego nie ma w katalogu IC czyli rozumiem że można stosować go z tym lepszym paskiem i nic się nie będzie działo ? i wymiana co 120 tysięcy ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2011 15:05 przez kosiu1988, łącznie zmieniany 1 raz.



banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: banan1 » sob lip 02, 2011 14:11

Witam,

Czy pasek Conti CT 1028, jest paskiem wzmocnionym i czy można jego wymienić co 120 tys km ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości