Witam,
kilka dni temu podczas bardzo upalnego dnia silnik w moim aucie (AFN) wpadł w tryb awaryjny, po podłączeniu pod kompa wyskoczył błąd 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference. Błąd skasowałem, nie wpadal juz w tryb awaryjny, jednak oczułem spadek mocy. Na początek zmierzyłem czas 0-100 zeby sie upewnic czy cos jest nie tak. Normalnie mialem czasy kolo 10,5s, teraz wyszlo srednio 12,6s. Podlaczylem znowu pod kompa, wyskoczyly dwa błedy:
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)-
- 29-10 - Short to Ground - Intermittent
Geometria turbiny na pewno nie jest zapieczona, n75 byl niedawno wymieniany, lecz nie wykluczam mozliwosci, ze znowu padl. W tej chwili silnik nie wpada w tryb awaryjny, ale czuc spadek mocy. Proszę o opinie, jak dam rade to jutro wrzuce logi dynamiczne.
Błędy i spadek mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dieselforum
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
- Kontakt:
Błędy i spadek mocy
witaj lurkil
błąd,który pojawił sie u ciebie oznacza -00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji
Sposoby usunięcia takiej usterki:
- sprawdzić zawór magnetyczny N75
- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką
więcej na ten temat tutaj:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=173#173" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
błąd,który pojawił sie u ciebie oznacza -00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji
Sposoby usunięcia takiej usterki:
- sprawdzić zawór magnetyczny N75
- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką
więcej na ten temat tutaj:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=173#173" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
Błędy i spadek mocy
ja tam jakoś więcej na ten temat nie doczytałem a sposób usunięcia usterki też szeroko opisany i wyjaśnionydieselforum pisze:więcej na ten temat tutaj:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=173#173" onclick="window.open(this.href);return false;
Poza tym jeśli już piszesz : "być może przeładowuje..." to z całą pewnością nie z powodu nie domykania się łopatek tylko wręcz odwrotnie - nie otwierania się ich.
PS.
lurkil, chętnie zobaczymy jak to w logach dynamicznych, statycznych i BS wygląda więc jak będą zrobione to wklejaj.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Błędy i spadek mocy
lurkil, tak ciezko poszukac?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości