pompowtryski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dieselforum
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
- Kontakt:
pompowtryski
Zawsze możesz spróbować...pompowtryskiwacz o numerze 038 13 0073 AK pochodzi z silnika AUY 115 KM ,który był pakowany do Sharana,Alhambry i Galaxy.Generalnie to ta sama moc w przypadku obu tych silników.
Po zabudowie możesz mieć inne problemy,np.z nierówna pracą silnika, brak mocy,itd.
Po zabudowie możesz mieć inne problemy,np.z nierówna pracą silnika, brak mocy,itd.
pompowtryski
będzie pasowałwitek690 pisze:Czy pompowtrysk o numerze 038130073AK będzie pasował do golfa IV z silnikiem AJM
a niby dlaczego silnik miałby równo nie pracować, pierwsze słyszę; co do braku mocy to się zgodzę ale tylkodieselforum.pl pisze:Po zabudowie możesz mieć inne problemy,np.z nierówna pracą silnika, brak mocy,itd
wtedy jeżeli pompki AK są mniej wydajne od tych które wkładali do AJM ale nie zabieram głosu w tej sprawie
bo nic nie wiem o pompkach AK. Na koniec, AUY pakowali również do Golfa między innymi.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
pompowtryski
W zasadzie nie wiem czym sie rozni AUY od AJM. Faktem jest tylko to ze ajm spotkac mozna dosc czesto w golfacvh itp a auy wlasnie w grupie SGA. Osobiscie mysle ze zawsze mozna podlozyc te pompki bo i tak bedzie zapewne podpinane auto pod vaga i mozna sprawdzic kat synchronizacji, BIPy czy nawet zlogowac i sprawdzic jak sie auto zachowuje na drodze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: pompowtryski
Sprawdzałem w Etce i jeśli chodzi o Golfy to te silniki nie różnią się niczym a np. w Sharanie jest już inny IC-ekwesol pisze:W zasadzie nie wiem czym sie rozni AUY od AJM
po za tym innych różnic się nie dopatrzyłem. W każdym bądz razie jeden i drugi silnik jest 115konny, więc nie
wierzę w to żeby były na tyle znaczące różnice żeby silnik miał nie równo pracować lub też coś innego.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- dieselforum
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
- Kontakt:
pompowtryski
Detektor,naturalnie,ze jest inny IC-ek bo Sharan to segment aut MPV(Multi Purpose Vehicle) czyli pojazd znacznie wiekszy i cięższy od Golfa.Jeżeli chodzi o inne różnice to inny strownik,i o ile się nie myle, jest inna turbina...sprawdż prosze w Etce numery tych części w obu silnikach...
- WhyMe?
- Użytkownik
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:37
- Lokalizacja: Neuburg an der Donau
- Kontakt:
pompowtryski
Te pompowtryski będą pasowały, jak koledzy wyżej już powiedzieli, te silniki niczym się nie różniły Śmiało możesz montować
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-aeb- ... bo-231506/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: pompowtryski
numery początkowe sterowników są jednakowe różnią się literkami na końcu co raczej może świadczyć o tym że różniądieselforum.pl pisze:sprawdż prosze w Etce numery tych części w obu silnikach...
się programem, choć obrazek poglądowy sterowników w obydwu silnikach pokazuje co innego ale czy różnica w obudowie
ma jakies znaczenie liczy się środek, z turbinami jest tak samo numery początkowe turbin są jednakowe różnią się literkami na końcu co może świadczyć o tym że w jednym i drugim silniku wielkość turbin jest jednakowa różnica jaka jest między nimi napewno to to że muszla strony zimnej jest obrócona w obydwu turbinach w innych kierunkach.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- dieselforum
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
- Kontakt:
Re: pompowtryski
Detektor-good job dziekuje bardzo...konkretne sprawdzenie i porównanie...
tak się składa szanowne gremium,że te różne literki już mówia nam o różnicach miedzy częsciami...wystarczy popatrzec na wygląd turbin w obu silnikach i to jak sie róznia miedzy sobą,tutaj zdjecia:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=157#157" onclick="window.open(this.href);return false;
Od razu widać,że turbina silnika AUY stanowi jedność (tzn.kolektor wydechowy+turbo)
Natomiast turbina silnika AJM już taka nie jest (tzn.turbo montuje sie do kolektora)
Czyli jak widać to nie jedyna różnica,że muszla strony ssącej jest obrócona w obydwu turbinach w innych kierunkach.
tak się składa szanowne gremium,że te różne literki już mówia nam o różnicach miedzy częsciami...wystarczy popatrzec na wygląd turbin w obu silnikach i to jak sie róznia miedzy sobą,tutaj zdjecia:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=157#157" onclick="window.open(this.href);return false;
Od razu widać,że turbina silnika AUY stanowi jedność (tzn.kolektor wydechowy+turbo)
Natomiast turbina silnika AJM już taka nie jest (tzn.turbo montuje sie do kolektora)
Czyli jak widać to nie jedyna różnica,że muszla strony ssącej jest obrócona w obydwu turbinach w innych kierunkach.
Re: pompowtryski
kolego dieselforum.pl nic nowego nie powiedziałeś bo o tym przypuszczam wie większość użytkownikówdieselforum.pl pisze:tak się składa szanowne gremium,że te różne literki już mówia nam o różnicach miedzy częsciami
tego forum
tak się składa szanowny kolego że do AJM montowali dwa typy turbosprężarek a tym drugim typem była właśnie tadieselforum.pl pisze:Od razu widać,że turbina silnika AUY stanowi jedność (tzn.kolektor wydechowy+turbo)
Natomiast turbina silnika AJM już taka nie jest (tzn.turbo montuje sie do kolektora)
zintegrowana z kolektorem wydechowym a tu masz link do aukcji z taką turbiną jeżeli mi nie wierzysz to podeślę Ci więcej linków http://moto.allegro.pl/nowa-turbospreza ... 03281.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Podsumowując temat jest rzeczą jasną że osprzęt tych silników jeżdzących w dwóch innych budach będzie się
różnił, to jest tak samo jak z silnikiem ASZ którego montowali zarówno do Golfa jak i do Sharana (zresztą do Galaxy
i Alhambry też) i tam również jest widoczna różnica w osprzęcie. W każdym bądz razie kolega witek690 może śmiało
pakować pompki AK do swojego AJM, zresztą turbine od AUY również zamiast swojej, nawet jeżeli ma tą montowaną do
kolektora.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- dieselforum
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
- Kontakt:
pompowtryski
he,wybacz kolego ale to nie jest kwestia wiary aukcjami to akurat mnie przynajmniej nie przekonasz...zreszta nie muszę mam swoje żródło wiadomosci...a co powiesz na to poniżej? wg mnie lata produkcji silnika 1.9 TDi PD ( AJM) to okres od 1999 do 2000...a na aukcji??Ford Galaxy -zakończenie produkcji luty/marzec 2005 a na aukcji..?
pozdro
pozdro
pompowtryski
ja za pomocą aukcji chciałem Tobie pokazać że do AJM montowali również turbiny zintegrowane z kolektoremdieselforum pisze:aukcjami to akurat mnie przynajmniej nie przekonasz...zreszta nie muszę mam swoje żródło wiadomosci...a co powiesz na to poniżej? wg mnie lata produkcji silnika 1.9 TDi PD ( AJM) to okres od 1999 do 2000...a na aukcji??
wydechowym a po za tym to nie wiem z jakiego żródła korzystasz bo silniki AJM były montowane do 04.02r. a to
co piszą na aukcji zupełnie mnie nie interesuje.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
pompowtryski
koledzy mam okazje wziąść w dobrej cenie pompowtryski z literami na końcu AG jedni mówią zeby zakładac zmiana mapy i wszystko będzie ok inni mówią że nie jak to w koncu jest bo już głupi jestem mają nalatane 20 tysięcy
Re: pompowtryski
witek690 daruj sobie te pompki z racji tego że masz AJM a już wyjaśniam o co chodzi, pompki AG byływitek690 pisze:koledzy mam okazje wziąść w dobrej cenie pompowtryski z literami na końcu AG jedni mówią zeby zakładac zmiana mapy i wszystko będzie ok inni mówią że nie jak to w koncu jest bo już głupi jestem mają nalatane 20 tysięcy
montowane do AXR i ATD czyli właściwie najsłabszych pompowtrysków i chodzi o to, że pompki AG różnią się
indukcyjnością cewek od większości pompek przez co dają naprawde małe dawki paliwa i żeby przystosować je do
twojego silnika trzeba by było dobrego tunera który by to ogarnął w sofcie. Szkoda twojego czasu i pieniędzy, szukaj lepiej
innych pompek chyba że weżmiesz je żeby zarobić na nich parę złotych jeżeli faktycznie są w dobrej cenie.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości