pompowtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

witek690
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt cze 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Świdnica

pompowtryski

Post autor: witek690 » pt cze 10, 2011 18:21

Czy pompowtrysk o numerze 038130073AK będzie pasował do golfa IV z silnikiem AJM



Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

pompowtryski

Post autor: dieselforum » pt cze 10, 2011 20:55

Zawsze możesz spróbować...pompowtryskiwacz o numerze 038 13 0073 AK pochodzi z silnika AUY 115 KM ,który był pakowany do Sharana,Alhambry i Galaxy.Generalnie to ta sama moc w przypadku obu tych silników.
Po zabudowie możesz mieć inne problemy,np.z nierówna pracą silnika, brak mocy,itd.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

pompowtryski

Post autor: Detektor » sob cze 11, 2011 22:54

witek690 pisze:Czy pompowtrysk o numerze 038130073AK będzie pasował do golfa IV z silnikiem AJM
będzie pasował
dieselforum.pl pisze:Po zabudowie możesz mieć inne problemy,np.z nierówna pracą silnika, brak mocy,itd
a niby dlaczego silnik miałby równo nie pracować, pierwsze słyszę; co do braku mocy to się zgodzę ale tylko
wtedy jeżeli pompki AK są mniej wydajne od tych które wkładali do AJM ale nie zabieram głosu w tej sprawie
bo nic nie wiem o pompkach AK. Na koniec, AUY pakowali również do Golfa między innymi.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9270
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

pompowtryski

Post autor: wesol » ndz cze 12, 2011 07:42

W zasadzie nie wiem czym sie rozni AUY od AJM. Faktem jest tylko to ze ajm spotkac mozna dosc czesto w golfacvh itp a auy wlasnie w grupie SGA. Osobiscie mysle ze zawsze mozna podlozyc te pompki bo i tak bedzie zapewne podpinane auto pod vaga i mozna sprawdzic kat synchronizacji, BIPy czy nawet zlogowac i sprawdzic jak sie auto zachowuje na drodze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompowtryski

Post autor: Detektor » ndz cze 12, 2011 13:09

wesol pisze:W zasadzie nie wiem czym sie rozni AUY od AJM
Sprawdzałem w Etce i jeśli chodzi o Golfy to te silniki nie różnią się niczym a np. w Sharanie jest już inny IC-ek
po za tym innych różnic się nie dopatrzyłem. W każdym bądz razie jeden i drugi silnik jest 115konny, więc nie
wierzę w to żeby były na tyle znaczące różnice żeby silnik miał nie równo pracować lub też coś innego.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

pompowtryski

Post autor: dieselforum » ndz cze 12, 2011 13:37

Detektor,naturalnie,ze jest inny IC-ek bo Sharan to segment aut MPV(Multi Purpose Vehicle) czyli pojazd znacznie wiekszy i cięższy od Golfa.Jeżeli chodzi o inne różnice to inny strownik,i o ile się nie myle, jest inna turbina...sprawdż prosze w Etce numery tych części w obu silnikach...



Awatar użytkownika
WhyMe?
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:37
Lokalizacja: Neuburg an der Donau
Kontakt:

pompowtryski

Post autor: WhyMe? » ndz cze 12, 2011 13:41

Te pompowtryski będą pasowały, jak koledzy wyżej już powiedzieli, te silniki niczym się nie różniły :bigok: Śmiało możesz montować


Obrazek

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-aeb- ... bo-231506/" onclick="window.open(this.href);return false; :dzida:

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompowtryski

Post autor: Detektor » ndz cze 12, 2011 16:11

dieselforum.pl pisze:sprawdż prosze w Etce numery tych części w obu silnikach...
numery początkowe sterowników są jednakowe różnią się literkami na końcu co raczej może świadczyć o tym że różnią
się programem, choć obrazek poglądowy sterowników w obydwu silnikach pokazuje co innego ale czy różnica w obudowie
ma jakies znaczenie liczy się środek, z turbinami jest tak samo numery początkowe turbin są jednakowe różnią się literkami na końcu co może świadczyć o tym że w jednym i drugim silniku wielkość turbin jest jednakowa różnica jaka jest między nimi napewno to to że muszla strony zimnej jest obrócona w obydwu turbinach w innych kierunkach.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

Re: pompowtryski

Post autor: dieselforum » ndz cze 12, 2011 19:35

Detektor-good job :bigok: dziekuje bardzo...konkretne sprawdzenie i porównanie...
tak się składa szanowne gremium,że te różne literki już mówia nam o różnicach miedzy częsciami...wystarczy popatrzec na wygląd turbin w obu silnikach i to jak sie róznia miedzy sobą,tutaj zdjecia:
http://dieselforum.pl/viewtopic.php?p=157#157" onclick="window.open(this.href);return false;
Od razu widać,że turbina silnika AUY stanowi jedność (tzn.kolektor wydechowy+turbo)
Natomiast turbina silnika AJM już taka nie jest (tzn.turbo montuje sie do kolektora)
Czyli jak widać to nie jedyna różnica,że muszla strony ssącej jest obrócona w obydwu turbinach w innych kierunkach.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompowtryski

Post autor: Detektor » ndz cze 12, 2011 22:22

dieselforum.pl pisze:tak się składa szanowne gremium,że te różne literki już mówia nam o różnicach miedzy częsciami
kolego dieselforum.pl nic nowego nie powiedziałeś bo o tym przypuszczam wie większość użytkowników
tego forum
dieselforum.pl pisze:Od razu widać,że turbina silnika AUY stanowi jedność (tzn.kolektor wydechowy+turbo)
Natomiast turbina silnika AJM już taka nie jest (tzn.turbo montuje sie do kolektora)
tak się składa szanowny kolego że do AJM montowali dwa typy turbosprężarek a tym drugim typem była właśnie ta
zintegrowana z kolektorem wydechowym a tu masz link do aukcji z taką turbiną jeżeli mi nie wierzysz to podeślę Ci więcej linków http://moto.allegro.pl/nowa-turbospreza ... 03281.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Podsumowując temat jest rzeczą jasną że osprzęt tych silników jeżdzących w dwóch innych budach będzie się
różnił, to jest tak samo jak z silnikiem ASZ którego montowali zarówno do Golfa jak i do Sharana (zresztą do Galaxy
i Alhambry też) i tam również jest widoczna różnica w osprzęcie. W każdym bądz razie kolega witek690 może śmiało
pakować pompki AK do swojego AJM, zresztą turbine od AUY również zamiast swojej, nawet jeżeli ma tą montowaną do
kolektora.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

pompowtryski

Post autor: dieselforum » ndz cze 12, 2011 22:55

he,wybacz kolego ale to nie jest kwestia wiary :chytry: aukcjami to akurat mnie przynajmniej nie przekonasz...zreszta nie muszę mam swoje żródło wiadomosci...a co powiesz na to poniżej? wg mnie lata produkcji silnika 1.9 TDi PD ( AJM) to okres od 1999 do 2000...a na aukcji??Ford Galaxy -zakończenie produkcji luty/marzec 2005 a na aukcji..? :chytry:
pozdro



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

pompowtryski

Post autor: Detektor » ndz cze 12, 2011 23:08

dieselforum pisze:aukcjami to akurat mnie przynajmniej nie przekonasz...zreszta nie muszę mam swoje żródło wiadomosci...a co powiesz na to poniżej? wg mnie lata produkcji silnika 1.9 TDi PD ( AJM) to okres od 1999 do 2000...a na aukcji??
ja za pomocą aukcji chciałem Tobie pokazać że do AJM montowali również turbiny zintegrowane z kolektorem
wydechowym a po za tym to nie wiem z jakiego żródła korzystasz bo silniki AJM były montowane do 04.02r. a to
co piszą na aukcji zupełnie mnie nie interesuje.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

witek690
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt cze 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Świdnica

pompowtryski

Post autor: witek690 » pn cze 13, 2011 13:16

koledzy mam okazje wziąść w dobrej cenie pompowtryski z literami na końcu AG jedni mówią zeby zakładac zmiana mapy i wszystko będzie ok inni mówią że nie jak to w koncu jest bo już głupi jestem mają nalatane 20 tysięcy



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompowtryski

Post autor: Detektor » pn cze 13, 2011 18:25

witek690 pisze:koledzy mam okazje wziąść w dobrej cenie pompowtryski z literami na końcu AG jedni mówią zeby zakładac zmiana mapy i wszystko będzie ok inni mówią że nie jak to w koncu jest bo już głupi jestem mają nalatane 20 tysięcy
witek690 daruj sobie te pompki z racji tego że masz AJM a już wyjaśniam o co chodzi, pompki AG były
montowane do AXR i ATD czyli właściwie najsłabszych pompowtrysków i chodzi o to, że pompki AG różnią się
indukcyjnością cewek od większości pompek przez co dają naprawde małe dawki paliwa i żeby przystosować je do
twojego silnika trzeba by było dobrego tunera który by to ogarnął w sofcie. Szkoda twojego czasu i pieniędzy, szukaj lepiej
innych pompek chyba że weżmiesz je żeby zarobić na nich parę złotych jeżeli faktycznie są w dobrej cenie.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 88 gości