drastycznie spadła moc silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » sob cze 11, 2011 10:01

problem zaczął się od tego że wszystko oszalało.pokazywało mi błędy wszystkich czujników.a gdy dodawałem gazu to silnik dopiero po chwili reagował na to.mrugała kontrolka od świec.wymieniliśmy pompę i komputer.niby wszystko dobrze było.wina była komputera.

swoją drogą to tak sam z siebie mógł wysiąść czy może jakaś inna przyczyna może być?spalił się czy jak?miał ktoś takie objawy?

właśnie niby wszystko było dobrze bo silnik kompletnie nie ma mocy.turbiny to wcale nie czuć.pompuje max do 0,5bara i to przy obrotach ponad 3500.jeżdżąc tak do takich właśnie obrotów spalił mi poniżej 5l jak to możliwe?cały czas gaz w podłogę i do takich obrotów a tu poniżej 5l/100km.nie dymi oleju nie bierze.tą klapkę w turbinie sprawdzaliśmy ładnie chodzi i się zamyka.jest już spory luz na turbinie czy to przez to tak mało ona daje?przy takim braku mocy pojawia się również notlauf całkowita tragedia wcale nie przyspiesza wtedy.puszcze gaz wcisnę i powoli rusza.przez co ten notlauf przecież turbina nie nie daje za dużego ciśnienia?? ostatnio sprawdzałem pokazało mi dwa błędy: 575 i 542.zrobiłem też logi:

Log (0 - 003,004,005)
Log (1 - 000,001,002)
Log (2 - 009,010,011)
Log (3 - 006,007,008)
Log (4 - 000)
Log (5 - 012,013,015)

ktoś pomoże co jest nie tak?? gdzie tkwi problem??jak go rozwiązać??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » sob cze 11, 2011 11:01

a moze jakies logi z jazdy?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » sob cze 11, 2011 12:03

na razie nie mam czym zrobić. a na podstawie tego nic nie wynika?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » sob cze 11, 2011 16:18

dolot masz szczelny? wezyk od kolektora do ecu podpiety nieprzerwany ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » sob cze 11, 2011 16:39

szczelny bo podłączałem na krótko bez coolera i to samo wężyk podpięty szczelność wężyków wszystkich sprawdzałem i dobre



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » sob cze 11, 2011 17:19

rafsie, to sprawdz jeszcze wezyk w srodku ECU

ps cisnienie 0.5 bar to wg kompa czy wskaznika?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » sob cze 11, 2011 18:53

wg wskaźnika



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » ndz cze 12, 2011 11:51

rafsie, w takim razie zrob logi grupa 010, 003 i 011 najlepiej 4 bieg pedal w podloge


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG


Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » ndz cze 12, 2011 16:16

masz katalizator? przeplywke podmieniales?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » ndz cze 12, 2011 17:05

nie mam.podmieniałem ale kiedy było jeszcze dobrze wszystko.podmienię jeszcze raz.ta przepływka jest już na nic?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » ndz cze 12, 2011 17:14

ciezko powiedziec , bo jak turbo nie bedzie pompowalo to i przeplywka bedzie glupoty pokazywac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: rafsie » ndz cze 12, 2011 18:15

jedna rzecz nanic to i reszta świruje.teraz tylko trafić co jest na nic.

może ma ktoś turbinę do sprzedania?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

drastycznie spadła moc silnika

Post autor: Adamm » ndz cze 12, 2011 18:35

rafsie, a zrob jeszcze jeden test, zdejmij wezyk od regulacji doladowania z turbiny i sie przejedz, zobacz jakie bedzie wtedy doladowanie, bo moze n-75 padl i przepuszcza i dlatego tylk0 0.5 bara masz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości