Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
demoniszcze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 17, 2010 20:36
Lokalizacja: Toruń
Auto: MK7 1.6TDI

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: demoniszcze » sob maja 21, 2011 12:03

Witam, w przyszłym tygodniu zlecam regeneracje pompowtrysków, czy po takim zabiegu jest konieczna synchronizacja tychże??



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: Tommi029 » sob maja 21, 2011 17:58

Nie ma czegoś takiego jak "synchronizacja".
Zakładasz i palisz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9270
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: wesol » sob maja 21, 2011 19:09

Co wchodzi w zakres tej regeneracji??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
demoniszcze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 17, 2010 20:36
Lokalizacja: Toruń
Auto: MK7 1.6TDI

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: demoniszcze » ndz maja 22, 2011 11:20

Podobna usługa jak ta oferowana przez kolegę Cowboya. Pytałem tak z ciekawości.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9270
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: wesol » ndz maja 22, 2011 12:54

no to po wymienie koncowek i wlozeniu pompek do glowicy to tylko trzeba zlozyc poprawnie rozrzad i ustawic.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: pinstonvw » śr cze 01, 2011 13:05

Rozrządu nie trzeba demontować do wymiany pompek. Same pompki wkładasz w gniazda, ustalasz ich położenie "na wymiar" dokręcasz i na sam koniec robisz regulację krzywki i po sprawie.


...

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: Fahoo » pt cze 10, 2011 22:05

pinstonvw, a jak regulujesz krzywke ,bo nie kumam


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: pinstonvw » pt cze 10, 2011 22:39

Źle to ująłem ;) mój błąd. Krzywki oczywiście się nie reguluje tylko popychacz dźwigniowy.


...

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: Fahoo » pt cze 10, 2011 23:32

pinstonvw, w jakim zakresie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: dieselforum » sob cze 11, 2011 01:02

masz zapewne na mysli ustawianie kąta synchronizacji po odkręceniu nakretek na dżwigienkach-ich nie ma potrzeby wykręcać,jest o ustawienie fabryczne i lepiej jest ściągnąc dżwigienke
ale żadnej synchronizacji,żadnej regulacji krzywek a już tym bardziej popychacza hydraulicznego(pot.szklanek) się nie reguluje..! :banghead:
po osadzeniu pompowtryskiwaczy w gniazda,ustawiamy tylko we właściwej pozycji (musimy wypośrodkować),dokręcamy klocki mocujące i gotowe..



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: Fahoo » sob cze 11, 2011 09:28

dieselforum.pl, hhehe
mylisz sę


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: pinstonvw » sob cze 11, 2011 10:33

Jeśli pompowtryskiwacz był regenerowany, to mamy obowiązek na nowo ustawić (wyregulować) tą dźwigienkę. W momencie gdy pompowtryskiwacz był wyciągnięty i ponownie ustawiony w tym samym miejscu takiej regulacji nie musimy przeprowadzać.


...

Awatar użytkownika
dieselforum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 08, 2011 00:51
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: dieselforum » sob cze 11, 2011 12:22

Fahoo,nie hehe...nie miałem doczynienia z pompowtryskiwaczami po regeneracji....wymieniałem zawsze nowe..stąd moja wypowiedz



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Regeneracja PD - konieczna synchronizacja?

Post autor: pinstonvw » sob cze 11, 2011 12:44

Tym bardziej skoro pompki są nowe to wymagają ustawienia nacisku krzywki na sprężynę pompowtryskiwacza co w konsekwencji bierze udział na prawidłowe dawkowanie paliwa. Żadne części nowe czy stare nie są identyczne. Każdy pompowtryskiwacz ma swoją indywidualną charakterystykę, stąd też wymagana jest ich prawidłowa regulacja.


...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości