Turbo k14 dziwne zjawisko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzes16ik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw cze 09, 2011 23:16

Turbo k14 dziwne zjawisko

Post autor: grzes16ik » czw cze 09, 2011 23:38

Witam mam golfika III 1.9 TD turbo k14 problem polega na tym ze do 3 tys obr na każdym biegu ładnie ciągnie ciśnienie doładowania wynosi 1.0- 1.1 bara natomiast gdy obroty mijają 3 tys to ciśnienie spada do 0.5 bara czym jest to spowodowane strasznie mnie to denerwuje gdy auto zaczyna się zbierać po 3 tys ciśnienie spada i zabawa się kończy pomóżcie !!!!!



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: Turbo k14 dziwne zjawisko

Post autor: Q_mac » pt cze 10, 2011 09:40

Zawór upustowy (bezpieczeństwa) w kolektorze ssącym. Poszukaj na forum



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbo k14 dziwne zjawisko

Post autor: Michał_1977 » pt cze 10, 2011 12:06

Q_mac, w AAZ-ach nie było tych zaworów :bajer:
grzes16ik, dłubałeś coś przy silniku i suszarce?
Jeśli nie dłubałeś,to widzę to tak-zawór upustowy spalin (WG) w sprężarce jest częściowo zapieczony (zacina się) i dopiero wyższe ciśnienie jest w stanie go otworzyć,dlatego najpierw rośnie do 1,1bara,a potem raptownie spada.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grzes16ik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw cze 09, 2011 23:16

Turbo k14 dziwne zjawisko

Post autor: grzes16ik » pt cze 10, 2011 18:00

jezeli chodzi o silnik to mam załozony boost pin z GTD i do tego intelcooler z golfa IV 115KM . z turbem nic nie robiłem narazie wczoraj chciałem pogrzebac i odkreciłem ten przewód co idzie do zaworu spalinowego tam psikałem wd 40 i potem pistoletem cisnieniowym z kompresora dmuchałem ale nic to nie dało . przed grzebaniem raz to cisnienie spadało a raz nie a teraz cały czas mija 3 tys i spada do 0.5 bara . jak bys mógł podaj nr tel do ciebie :-(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości