zbyt duze cisnienie w ukladzie chlodzenia mkII

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

zbyt duze cisnienie w ukladzie chlodzenia mkII

Post autor: piott » sob cze 10, 2006 20:13

Tak jak w temacie a dotego jeszcze nie otwiera sie termostat. mam dwa termostaty jeden mowka drogi wyjety z samochodu. probowalem w gotujacej sie wodzie, obydwa otwieraja sie w tym samym momecie a w samochodzie ani jeden. co jest grane i skad to cisnienie. uszczelke pod glowica wymienilem i nic nie pomoglo.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » sob cze 10, 2006 20:45

cisnienie zwieksza sie gdy woda sie ociepla/grzeje... moze po prostu masz za cieple te termostaty i dla tego nie chca sie otworzyc... no bo skoro dzialaja to nie wiem czemu by mialy sie nie otwierac... jak twardziel jestes to mozna nawiercic jeden, co by minimalny przeplyw mial na pusto, ale czy ja wiem czy warto... mozna sprobowac, zwlaszcza ze masz drugi nowy... moze napisz jaki masz silnik...

[ Dodano: Sob Cze 10, 2006 20:46 ]
aaa, czym sie objawia za duze cisnienie w ukladzie ??



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob cze 10, 2006 20:46

Wez pożycz od znajomego korek od zbiornika wyrównaczego i zobacz co sie bedzie działo....



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn cze 12, 2006 17:22

Mi też się wydaje że odpowietrznik nie działa rozbierz go i zobacz.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » wt cze 13, 2006 08:55

Także obstawiam korek, u mnie korek gdy "był zacięty" ciśnienie wzrosło do tego stopnia że musiałem wymienić chłodnicę bo puściła. Teraz korek naprawiony i jest elegancusio. Także podejrzewałem uszczelkę pod glowicą bo węże robiły się na półtora raza przy przegazówce.

Korek wyczyść lub wygotuj w occie albo poprostu wymień na nówkę sztukę - zawsze taniej niż chłodnicę ;)


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt cze 13, 2006 13:02

Uszczelka to jedno ale czy bąbelkuje ci do zbiorniczka wyrównawczego?

[ Dodano: 13 Cze 2006 13:06 ]
Przeczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45084


pozdrowienia el Kopyto

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości