[MK3] Podwyższone obroty i pękający pasek alteratora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

[MK3] Podwyższone obroty i pękający pasek alteratora

Post autor: jaszczur » śr cze 08, 2011 00:44

ogest, część informacji znajdziesz w dziale faq



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

[MK3] Podwyższone obroty i pękający pasek alteratora

Post autor: Qto » śr cze 08, 2011 00:55

ogest pisze:rugi problem to wymieniałem w styczniu pasek klinowy alternatora. Okazało, się że z sześciu rowków zrobiło się 5 i dlatego pękł. Wczoraj w nocy odpalając samochód znów to samo, tak jak by obcięło cały jeden rowek. W czym problem?
Obadać dokładnie wszystkie elementy po których krąży pasek...czy nic się nie giba na boki itp



VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[MK3] Podwyższone obroty i pękający pasek alteratora

Post autor: VW3TDI » śr cze 08, 2011 23:55

Ja na rolce napinającej miałem malutką zadrę i też straciłem jeden klin



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości