Wymiana pompy wtryskowej !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana pompy wtryskowej !
Hej
Mam taką (przy najmniej dla mnie na chwile obecną) niezrozumiałą sytuację.
Stoją obok siebie dwa z pozoru identyczne silniki 1.9 1Z 96r i AHU 99r. Montuje na silnika AHU pompę (powiedzmy, że od AAZ )w przeciętnie normalny sposób blokując pozostałe koła (rozrząd i wał korbowy) pompę montuje na tak zwany "pierwszy cylinder" używając przy tym bolca do blokowania na przestrzał koła pompy i podstawy pompy WSZYSTKO SIĘ ZGADZA 100%. Silnik oczywiście startuje nie ma problemu. Idąc dalej wyjmuje ta pompę z silnika który wystartował używając TYCH samych elementów KOŁA,KLINU,NAKRĘTKI. Silnik 1Z (drugi) oczywiście tak samo jak poprzedni ustawiony jak należy,po blokowany. Montuje tą pompę do niego i PROBLEM! Po zamontowaniu tej samej pompy jak w poprzednim silniku AHU silnik ani dymka puść raczy. Aby wystartował OD STRZAŁU muszę tą pompę przyspieszyć (lub opóźnić) o 180 stopni DLACZEGO??? Mam zagadkę! Wałek rozrządu jest inny?? O CO CHODZI??
Przewody wysokiego ciśnienia wszędzie takie same
Mam taką (przy najmniej dla mnie na chwile obecną) niezrozumiałą sytuację.
Stoją obok siebie dwa z pozoru identyczne silniki 1.9 1Z 96r i AHU 99r. Montuje na silnika AHU pompę (powiedzmy, że od AAZ )w przeciętnie normalny sposób blokując pozostałe koła (rozrząd i wał korbowy) pompę montuje na tak zwany "pierwszy cylinder" używając przy tym bolca do blokowania na przestrzał koła pompy i podstawy pompy WSZYSTKO SIĘ ZGADZA 100%. Silnik oczywiście startuje nie ma problemu. Idąc dalej wyjmuje ta pompę z silnika który wystartował używając TYCH samych elementów KOŁA,KLINU,NAKRĘTKI. Silnik 1Z (drugi) oczywiście tak samo jak poprzedni ustawiony jak należy,po blokowany. Montuje tą pompę do niego i PROBLEM! Po zamontowaniu tej samej pompy jak w poprzednim silniku AHU silnik ani dymka puść raczy. Aby wystartował OD STRZAŁU muszę tą pompę przyspieszyć (lub opóźnić) o 180 stopni DLACZEGO??? Mam zagadkę! Wałek rozrządu jest inny?? O CO CHODZI??
Przewody wysokiego ciśnienia wszędzie takie same
Wymiana pompy wtryskowej !
Tez tak miałem , dokądnie jak pisze Tomal musiałeś źle ustawić fale na krzyżaku w pompie...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: Wymiana pompy wtryskowej !
Jeśli był by wałek przekręcony o 180 to wydaje mi sie, była by kolizjat0mal pisze:Może masz wałek przekręcony o 180?
Pompa dłubana?
Nie pompy nie dłubane zakładałem w ramach testów pompy które zostały zdjęte z innych silników. Zawsze jest tak samo.
Wymiana pompy wtryskowej !
Może masz przewody źle podłączone? może zła kolejność, raz miałem tsaki przypdek, ktoś kombinował z innymi pompami, doginał przewody bo obudowy nurników mają inną długość i samochód chodził jak sieczkarnia...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: Wymiana pompy wtryskowej !
Witam, mam prośbę o zdjęcie wiązki od pompy wtryskowej golfa 3 96r AHU 90 km. Moja się rozsypała i nie wiem jak podłączyć kable.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości