[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: manior15 » śr cze 08, 2011 15:45

Panowie, wczoraj moje turbulum GT17/20 powiedziało papa,po kilku butowaniach na 4-5 biegu (2000obr kręcenie do 3200obr i zmiana biegu)wcześniej chodziło bez zastrzeżeń, jeszcze go nie wyciągałem z auta ale napewno poszły łożyska bo słuchać metaliczny dźwięk, Na forum jest dużo o regeneracji turbiny jednak nic nie było o regeneracji hybrydy, na oku mam dwie firmy: "Turbo-Bogdan", scrollproducts no i Karambol. w tej drugiej cena zaporowa bo koło 1500zł, natomiast TB koło 900zł. Chyba ze macie jakieś inne sprawdzone i dobre serwisy warte polecenia?


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: Fahoo » pt cze 10, 2011 09:12

podobno "Turbo-Bogdan" robi najlepiej
a co do karambola to sie nie dziwie ....robi to w tkich warunkach ze byś sie przestraszył :panna:
myslisz ze dlaczego nagle zaprzestał współpracy z naszym forum?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227210" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: manior15 » pt cze 10, 2011 14:39

O karambolu faktycznie chodzą różne opinie, u Turbo-bogdana kumpel ostatnio przerabiał GT1749V na GT1749VB i mowi że jak narazie chodzi dobrze, Karambol daje rok gwarancji i podobno robi na częściach melett :bajer: , wyważarkę podobno też ma. Jak jest u Turbo-bogdana bo o nim nie mam info?


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: manior15 » pn cze 13, 2011 22:18

Turbo pojechało do Mielca do Turbo-bogdana, zobaczymy co z tego bedzie..


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
t0fik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 06, 2007 16:58
Lokalizacja: Reda
Auto: Audi A4 B5
Silnik: APR
Kontakt:

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: t0fik » śr cze 15, 2011 13:57

Smialo moge polecic Turbo-Bogdana, niestety oficjalnie daje tylko 6 m-cy gwarancji. Ale kolega po okolo roku uzytkowania zapiekl turbinke od niego (PSJ zwiazany z innymi problemami z autem), wyslal do Turbo-Bogdana, a ten naprawil na gwarancji (koszt calej operacji = koszt kurierow).
Sam bede teraz pakowal do siebie turbinke zmontowana przez turbo-bogdana, (walnalem babola nie GT17/42 tylko GT17/49) z kolektorem od silnika AXR.
Gdyby ktos szukal Turbo-Bogdana to jego firma nazywa sie "Trans-Turbo".
Ostatnio zmieniony śr lip 06, 2011 21:50 przez t0fik, łącznie zmieniany 1 raz.


Było:
Mk3 VR6
Mk2 TDI PD

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: manior15 » czw cze 16, 2011 09:06

t0fik pisze:GT17/42 z kolektorem od silnika AXR.
a jak to wygląda i co to jest?


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
t0fik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 06, 2007 16:58
Lokalizacja: Reda
Auto: Audi A4 B5
Silnik: APR
Kontakt:

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: t0fik » czw cze 16, 2011 11:51

manior15 pisze:a jak to wygląda i co to jest?
O ile dobrze pamietam turbo ze 130KM. Kolektor (w PD pojedynczy odlew wraz z muszla goraca :grrr: ) z AXR (101KM) zeby egr pasowal plug and play. w silniku axr domyslnie jest sprezarka KKK.


Było:
Mk3 VR6
Mk2 TDI PD

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Regeneracja Hybrydy GT17/20

Post autor: manior15 » pt cze 17, 2011 23:01

Turbinka już do mnie wróciła i siedzi na aucie
Obrazek
za tydz jadę na korektę softu to napisze jak się sprawuje


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości