swap AAZ z passata do mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: BENITO » sob cze 04, 2011 09:28

Panowie, chodzi mi po głowie myśl przeswapowania motoru z passata który jest po dzwonie w tyłek do mk2. Passat jest z 93r i ma już sprzęgło na hydro. Czy operacja wrzucenia tego do mk2 (załóżmy że buda będzie też od diesla) będzie trudna? Co będzie potrzebne? Czy razem z motorem i skrzynią da się przeszczepić amortyzatory i sprężyny z passata?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: Michał_1977 » sob cze 04, 2011 12:01

BENITO, musisz oczywiście przeszczepić pedały,bo w MK2 masz sprzęgło na linkę oraz zbiorniczek płynu hamulcowego.
Co do amorów,to nie wypowiem się jednoznacznie,że na 100% będą dobre.Pasować będą,ale jak to będzie stało/jechało-nie wiem.
Sanki i wahacze muszą zostać z MK2.
Trudne to to raczej nie będzie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: BENITO » sob cze 04, 2011 14:52

Michał_1977, Dzięki za odzew, co do pompy i serwo to zdawałem sobie z tego sprawę. Tylko czy mocowania skrzyni i silnika będą P&P. No i co z tym nieszczęsnym EGR ,który jest u mnie zaślepiony.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: Michał_1977 » sob cze 04, 2011 22:54

BENITO pisze:Tylko czy mocowania skrzyni i silnika będą P&P
Na 100%.Co tam masz w tym B3?SB-ka?Czy to co w profilu? :bajer:
BENITO pisze:co z tym nieszczęsnym EGR ,który jest u mnie zaślepiony.
Olej to na razie i swapuj :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: BENITO » sob cze 04, 2011 23:15

Jest AAZ z ickiem od SB (siedzi przed chłodnicą), górą pompy od SB, gov modem(podobno składał ją Trochim) i garettem T2 w wersji bez chłodzenia wodą. Teraz wszystko zalezy od ubezpieczalni ile mi dadzą odszkodowania.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

arwam

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: arwam » ndz cze 05, 2011 13:25

Michał_1977,

jak mają być półosie z paska to wachacze też muszą być z paska.


zmierz najpierw średnicę flansz przy skrzyni biegów i będziesz wiedział jakich przegubów potrzebujesz.
jeśli 100mm a nie chcesz zwiększać rozstawu przednich kół to szukaj półosi z GOLFA mk2 16V



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: BENITO » ndz cze 05, 2011 22:10

arwam, Ja bym chciał całą zawiechę z paska zapodać łącznie z wahaczami i tylną belką, skoro ten setup pozwalał mi w passacie (masa własna 1250kg) jeszcze żwawo przyspieszać powyżej 160 km/h to jazda z tym motorem w mk2, które jest o 1/4 lżejsze było by źródłem dobrej zabawy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

arwam

swap AAZ z passata do mk2

Post autor: arwam » pn cze 06, 2011 18:22

bierz w takim układzie całe zawieszenie ale amorki i springi zostaw z golfa. prawdopodobnie będziesz musiał lekko podpiłować otwory w maorkach żeby był większy zakres regulacji kąta pochylenia koła.
co do sanego szukaj od golfa MK3 chyba że golf do którego będziesz wkładał silnik jest z okolic 90' roku.
jesli wcześniejszy to tylko przednie sanki zmień i będzie git. maglownica koniecznie z passata



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości