zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Glut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 03, 2008 15:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???

Post autor: Glut » pt cze 03, 2011 22:30

Gdzie mogę znaleźć ten zaworek? Podobno on może być odpowiedzialny za to że samochód nie odpala w upalne dni, tak właśnie jest w przypadku mojego golfa mk2 1.6 D. Powoli kończą mi się pomysły co może być tego przyczyną... Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???

Post autor: Michał_1977 » pt cze 03, 2011 23:56

Zawór ten znajdziesz na wprost przewodu zasilającego pompę w paliwo,ale od razu mówię,żeby nie było-on nie ma nic wspólnego z tym,że silnik nie zapala w upał.
Masz problem gdy silnik zagrzany,czy nawet jeśli stoi 3-5h w upale? :bajer:
Może warto p[przeprowadzić eksperyment ze schłodzeniem głowiczki,ale najpierw odpowiedz na moje pytanie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Glut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 03, 2008 15:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie

Post autor: Glut » sob cze 04, 2011 23:49

Ogólnie problem z paleniem występuje tylko w upalne dni, jeśli jest chłodno (15-18 stopni) nawet jeśli silnik jest rozgrzany pali na dotyk. Natomiast jeśli jest upał to wystarczy, że postawie go w słońcu to nawet po całonocnym postoju nie odpala. Twierdzisz, że to nie ww zawór, więc co? A jeśli chodzi o próbę z chłodzeniem głowicy to skutkuje, a przynajmniej tak było bo wczoraj nawet to nie pomogło. Dodam jeszcze, że elektrozawór na pompie jest sprawny, kostka stacyjki wymieniona, filtr wymieniałem wczoraj, w układzie nie ma powietrza bo nie cofają się bańki... To były moje pomysły na problemy z odpaleniem, ale niestety nie pomogły...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 05, 2011 13:00

Może paliwo się cofać.
Odpowietrzenie zbiornika sprawne jest?

Kąt wtrysku,też bym sprawdził...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Glut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 03, 2008 15:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie

Post autor: Glut » ndz cze 05, 2011 16:28

Michał_1977 pisze:Może paliwo się cofać.
Odpowietrzenie zbiornika sprawne jest?
Powiedz mi jeszcze jak to sprawdzić bo nie miałem z tym do czynienia.
Co się natomiast tyczy kąta wtrysku to myślę, że sprawiał by większy problem przy porannym rozruchu a z tym nie mam najmniejszego problemu.
Problem występuje tylko w upalne dni jak pisałem wcześniej...



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie

Post autor: seba198666 » sob sie 27, 2011 23:26

kolego u mnie były te same objawy już zeszłego lata co prawda silnik inny bo tdi też sprawdzałem wszystko a winna okazała sie kostka stacyjki wymieniłem i jest ok


seba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości