Zapewne to samo powiedziałoby większośc właścicieli zdrowych TDI ,tylko odwrotnieNeoarti pisze:Ja bym swojego SDI na TDI nie zamienił
z SDI na TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
z SDI na TDI
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
z SDI na TDI
zeby sdi nie mial dupnej skrzyni tylko taka jak w tdi i sprzeglo seryjnie powiedzmy od 1Zta to by to moze i byla dobra propozycja dla mocno oszczednych a nie wymagajacych. Co by nie bylo ja tam wole tdi bo jezdze czasami nieco dalej. Do poruszania sie po miescie owszem SDI czy inny wolnossacy jest okej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
z SDI na TDI
Nie złe te historyjki samochodowe.
Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wniosek jest jeden:
Nie ma sensu przedkladka z SDI na TDI.
Kupilem IV od znajomego z ,99r 5 drzwi za 5000zl (korbki do szyb).
Jest zniszczona ale jak piszecie wyzej to normalne. Plastiki, fotele tapicerki. Mam silnik AQM (jeździlem tym autem juz 2 lata temu)
Od roku zaczął mocno kopcic jednak wcale nie palił oleju. Tydzien temu zmienilem rozrząd (sam pasek koszt 73zl po znizkach). To bylo reanimacja w cimno bo 2 mechanikow ocenilo silnik jako do wymiany. Na kołach zembatych znalazlem stare znaki (z farby-markera) Po zgraniu znaków na wałku i sprzęgle czyli wale okazalo sie, ze kolo pompy wtryskowej przesunięte jest o jeden ząb.
Oczywiscie ustawilem na wiertło tak jak powinno to byc. Teraz auto pali od strzala, zmienilo odglos i kopci tak jak powinien.
Silnik zostaje.
Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wniosek jest jeden:
Nie ma sensu przedkladka z SDI na TDI.
Kupilem IV od znajomego z ,99r 5 drzwi za 5000zl (korbki do szyb).
Jest zniszczona ale jak piszecie wyzej to normalne. Plastiki, fotele tapicerki. Mam silnik AQM (jeździlem tym autem juz 2 lata temu)
Od roku zaczął mocno kopcic jednak wcale nie palił oleju. Tydzien temu zmienilem rozrząd (sam pasek koszt 73zl po znizkach). To bylo reanimacja w cimno bo 2 mechanikow ocenilo silnik jako do wymiany. Na kołach zembatych znalazlem stare znaki (z farby-markera) Po zgraniu znaków na wałku i sprzęgle czyli wale okazalo sie, ze kolo pompy wtryskowej przesunięte jest o jeden ząb.
Oczywiscie ustawilem na wiertło tak jak powinno to byc. Teraz auto pali od strzala, zmienilo odglos i kopci tak jak powinien.
Silnik zostaje.
z SDI na TDI
2 dni i wlasna praca to nie problem ale koszty są za wysokie.
Kompletny silnik SDI (aluminiowy dół i gora) mozna kupić od 1000 zl a TDI KOMPLETNE dwa razy drozej.
Kompletny to znaczy z modulem, wiązką, chlodnica powietrza, rurami, filtrem, łapami...
Kompletny silnik SDI (aluminiowy dół i gora) mozna kupić od 1000 zl a TDI KOMPLETNE dwa razy drozej.
Kompletny to znaczy z modulem, wiązką, chlodnica powietrza, rurami, filtrem, łapami...
z SDI na TDI
Ja tam mam 1.7 sdi przerobione na tdi 110km i nie narzekam:P
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
z SDI na TDI
TomMade, e tam
po co masz kupowac sdi skoro masz je pod maską?
zupgraduj to do wersji tdi
koszty nie są mega wysokie
wszystko kompletuj z głową
po co masz kupowac sdi skoro masz je pod maską?
zupgraduj to do wersji tdi
koszty nie są mega wysokie
wszystko kompletuj z głową
z SDI na TDI
wczoraj zrobiłem trasę ponad 1000 km w dwie strony auto sprawowało się bez zarzutu no i o dziwo spalanie OO dokładnie to niecałe 4,4l/100km
jest to pocieszające i to nawet bardzo
zalałem auto do pełna przed wyjazdem pod korek oczywiście z odpowietrzeniem zbiornika po prostu full
no i dziś po powrocie zalałem na stacji 44 litry paliwa a na liczniku 1014km a naprawdę nie jechałem jak emeryt na autostradzie A4 do Krakowa but i 150-160 km/h na liczniku
nawet MK4 TDI nie mógł nie dojść .... no ale miał 5 osób na pokładzie a ja sam
i spalił tyle co kot napłakał więc jaki z tego morał......
SDI GÓRĄ !!!!:)
jest to pocieszające i to nawet bardzo
zalałem auto do pełna przed wyjazdem pod korek oczywiście z odpowietrzeniem zbiornika po prostu full
no i dziś po powrocie zalałem na stacji 44 litry paliwa a na liczniku 1014km a naprawdę nie jechałem jak emeryt na autostradzie A4 do Krakowa but i 150-160 km/h na liczniku
nawet MK4 TDI nie mógł nie dojść .... no ale miał 5 osób na pokładzie a ja sam
i spalił tyle co kot napłakał więc jaki z tego morał......
SDI GÓRĄ !!!!:)
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości