z SDI na TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

z SDI na TDI

Post autor: munior » sob cze 04, 2011 11:08

Neoarti pisze:Ja bym swojego SDI na TDI nie zamienił
Zapewne to samo powiedziałoby większośc właścicieli zdrowych TDI ,tylko odwrotnie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

z SDI na TDI

Post autor: wesol » sob cze 04, 2011 17:27

zeby sdi nie mial dupnej skrzyni tylko taka jak w tdi i sprzeglo seryjnie powiedzmy od 1Zta to by to moze i byla dobra propozycja dla mocno oszczednych a nie wymagajacych. Co by nie bylo ja tam wole tdi bo jezdze czasami nieco dalej. Do poruszania sie po miescie owszem SDI czy inny wolnossacy jest okej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

TomMade
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 13:33
Lokalizacja: Gleiwitz

z SDI na TDI

Post autor: TomMade » sob cze 04, 2011 19:45

Nie złe te historyjki samochodowe.
Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wniosek jest jeden:
Nie ma sensu przedkladka z SDI na TDI.
Kupilem IV od znajomego z ,99r 5 drzwi za 5000zl (korbki do szyb).
Jest zniszczona ale jak piszecie wyzej to normalne. Plastiki, fotele tapicerki. Mam silnik AQM (jeździlem tym autem juz 2 lata temu)
Od roku zaczął mocno kopcic jednak wcale nie palił oleju. Tydzien temu zmienilem rozrząd (sam pasek koszt 73zl po znizkach). To bylo reanimacja w cimno bo 2 mechanikow ocenilo silnik jako do wymiany. Na kołach zembatych znalazlem stare znaki (z farby-markera) Po zgraniu znaków na wałku i sprzęgle czyli wale okazalo sie, ze kolo pompy wtryskowej przesunięte jest o jeden ząb.
Oczywiscie ustawilem na wiertło tak jak powinno to byc. Teraz auto pali od strzala, zmienilo odglos i kopci tak jak powinien.
Silnik zostaje.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

z SDI na TDI

Post autor: Fahoo » sob cze 04, 2011 20:38

TomMade, jestes w błędzie, 2 dni i masz tdi z sdi i ok 170 ps


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

TomMade
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 13:33
Lokalizacja: Gleiwitz

z SDI na TDI

Post autor: TomMade » sob cze 04, 2011 21:49

2 dni i wlasna praca to nie problem ale koszty są za wysokie.
Kompletny silnik SDI (aluminiowy dół i gora) mozna kupić od 1000 zl a TDI KOMPLETNE dwa razy drozej.
Kompletny to znaczy z modulem, wiązką, chlodnica powietrza, rurami, filtrem, łapami...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

z SDI na TDI

Post autor: JABcok20 » sob cze 04, 2011 23:46

Ja tam mam 1.7 sdi przerobione na tdi 110km i nie narzekam:P


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

z SDI na TDI

Post autor: Fahoo » ndz cze 05, 2011 17:16

TomMade, e tam
po co masz kupowac sdi skoro masz je pod maską?
zupgraduj to do wersji tdi
koszty nie są mega wysokie
wszystko kompletuj z głową


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

z SDI na TDI

Post autor: Neoarti » śr cze 15, 2011 23:09

wczoraj zrobiłem trasę ponad 1000 km w dwie strony auto sprawowało się bez zarzutu no i o dziwo spalanie OO dokładnie to niecałe 4,4l/100km
jest to pocieszające i to nawet bardzo
zalałem auto do pełna przed wyjazdem pod korek oczywiście z odpowietrzeniem zbiornika po prostu full
no i dziś po powrocie zalałem na stacji 44 litry paliwa a na liczniku 1014km a naprawdę nie jechałem jak emeryt na autostradzie A4 do Krakowa but i 150-160 km/h na liczniku
nawet MK4 TDI nie mógł nie dojść .... no ale miał 5 osób na pokładzie a ja sam :)
i spalił tyle co kot napłakał więc jaki z tego morał......
SDI GÓRĄ !!!!:)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

z SDI na TDI

Post autor: odzim » czw cze 16, 2011 00:03

sdi tak ale na PD


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości