Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
Q_mac, już to pisałem ale przypomniała podobna sytuacja że TD może palić więcej jeżeli Turbina wysiada lub już kompletnie wysiadła..
malyktos, powiedz mi jak jest z porannym odpalenie idzie na dotyk? czy troche męczy się? powiedz mi w ile sekund robisz od 0 do 80 i 100km/h?
malyktos, powiedz mi jak jest z porannym odpalenie idzie na dotyk? czy troche męczy się? powiedz mi w ile sekund robisz od 0 do 80 i 100km/h?
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
Rano pali bez problemu nawet bez przyspieszacza w marcowe poranki nie było kłopotu palił za 1-2 obrotem rozrusznika przy dobrze nagrzanych świecach. Miałem zdjęty króciec idący od turbo do kolektora i ciśnienie jest nawet przy przegazówce na jałowym i olejem z turbo wtedy nie pluło. Tak jak pisałem wcześniej turbo ma minimalny luz poprzeczny a osiowego nie ma wcale. A przyspieszenia od 80 do 100 nie mierzyłem, trzeba będzie sprawdzić.
Re: Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/" onclick="window.open(this.href);return false; dla silnika 1v max moment wynosi 110Nm w zakresie 2400-2600 obr/minczarnybrat pisze:ehe to jest coś nie tak jeżeli przy 2500 tyś obr masz max moment obrotowymalyktos pisze:Dusić go nie duszę bo do max 2,5 tys.obr/min bo około tego miejsca ma max moment obrotowy.
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
sprawdziłeś zrobiłeś jak kolega pisał? zwiększyłeś tą dawkę w końcu czy nie? zrób zdjęcie silnika (w miarę ładnej jakości)Q_mac pisze:Nie chodzi o prędkość obrotową tylko ile gazu musisz wcisnać. Do 2,5k to jakbyś wolnossakiem jeździł. Turbo przy ori pompie zaczyna coś tam dopiero tłoczyć wtedy. Zwiększ dawkę na próbe, tak żebyś przy ostrej przegazówce puszczał bąka. Wtedy sprawdź spalanie (i oceń czy faktycznie tyle więcej pali) no i sprawdź licznik. Co do bąbelków nie powinno ich być, albo uszczelka w podgrzewaczu paliwa padła, albo któryś wąż paliwowy jest przetarty/pęknięty. Musisz sprawdzać od samego baku.
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
Zdjęcie zrobię może jutro a co do przyspieszenia to dzisiaj udało mi się sprawdzić tylko od 0 do 80 km/h i czas wynosił 20,5 sekundy. Wydaje mi się że od 80-100 powinno być około 10 sekund. Dawki jeszcze nie zdążyłem zwiększyć bo nie mogę wkręcić tej "śruby" czy muszę zdjąć w tym celu ten kołnierz który jest na tej śrubie?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
0-80 w 20 sekund? To tym da się jeździć ?? Przecież to auto się ledwie toczy. Jak jest takie słabe to nie dziwne że tyle pali. I nie sugeruj się danymi technicznymi. Jakby pisało że przy 5,5 tys. obrotów to do tylu byś kręcił? Silnik powinieneś sam wyczuć
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
malyktos, jaką masz skrzynię? jeżeli 4T to całkiem możliwe
ponawiam pytanie zwiększyłeś dawkę?
jak chcesz sprawdzić max moment obrotowy to jedź na dobrą hamownię
ponawiam pytanie zwiększyłeś dawkę?
jak chcesz sprawdzić max moment obrotowy to jedź na dobrą hamownię
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
4T jest niewiele dłuższa, na pewno nie pogorszy osiągów serii o 8 sec.
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
no 8sek, u mnie jest 0-100 jest 15 sekund przy skrzyni 4S
A co do 4T to nie miałem z nią do czynienia i myślałem że przełożenie jest dłuższe
w każdym razie dzięki za info Q_mac,
A co do 4T to nie miałem z nią do czynienia i myślałem że przełożenie jest dłuższe
w każdym razie dzięki za info Q_mac,
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
Prawdę mówiąc nie mam bladego pojęcia jaką mam skrzynię pewne jest to że skrzynia jest taka z jaką wyszedł z fabryki.
Re: Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
czarnybrat pisze:malyktos, jaką masz skrzynię? jeżeli 4T to całkiem możliwe
ponawiam pytanie zwiększyłeś dawkę?
jak chcesz sprawdzić max moment obrotowy to jedź na dobrą hamownię
Hamownię narazie sobie odpuszczę, wolę inaczej spożytkować kasę którą bym tam wydał.malyktos pisze: Dawki jeszcze nie zdążyłem zwiększyć bo nie mogę wkręcić tej "śruby" czy muszę zdjąć w tym celu ten kołnierz który jest na tej śrubie?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
czarnybrat, To Ty jeszcze pompy nie zmieniałeś? To powinien być pierwszy mod w autach z 1V 1V powinien mieścić się w granicach 17 sec do 100 jak wszystko jest ok. Po wymianie pompy 12-14 sec i wiesz po co turbo w tym silniku
Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
nie wiem ile było od 0 do 100 przed zmniejszeniem dawki bo nie mierzyłem ale wydaje mi się że te 5 sekund szybciej ale to i tak ponad 20 sekund. Z tym to różnie bywa bo dla przykładu mam w domu jeszcze corsę 1.0 która katalogowo ma od 0 do 100 17 albo 18 sekund już nei pamiętam dokładnie, w każdym bądź razie jeśli się dobrze przyciśnie to 100 km/h zrobi w jakieś 15 sekund (corsa jest pełna seria)
Re: Silnik 1V spalanie rzędu 8-9 l/100km
wydaje mi się że dobrze przyśpiesza do 3 tys obr/min dalej nie ma po co się męczyć.Q_mac pisze:0-80 w 20 sekund? To tym da się jeździć ?? Przecież to auto się ledwie toczy. Jak jest takie słabe to nie dziwne że tyle pali. I nie sugeruj się danymi technicznymi. Jakby pisało że przy 5,5 tys. obrotów to do tylu byś kręcił? Silnik powinieneś sam wyczuć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości