Witam.
Mam w moim MK5 taki problem:
2 dni temu zaświeciła się kontrolka CHECK. Auto wcześniej delikatnie przymulało w granicach 2tyś obr. przy delikatnym przyśpieszaniu. Przy większych przyśpieszeniach nie było to odczuwalne. Wyjąłem przepustnice i zawór EGR. Wygladały w środku jak komin tyle syfu tam było. Wyszyściłem to wszystko i po założeniu auto nie dusiło się w tym przedziale 2tys. Jednak po zrobieniu 30km samochód przestał ciągnąć. Bez względu na bieg i prędkość. Przyśpiesza jak 1.0 w benzynie. Stracił ducha. Nie mam możliwosci na chwile obecną podpiąć go pod kompa. Dlatego pytam was czy po tym co opisałem mozna wywnioskować przyczyne usterki?
z góry dzieki za odpowiedź.
Mk5 1.9 105PS Problemy z mocą.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Mk5 1.9 105PS Problemy z mocą.
ŁukaszMan pisze:Witam.
Mam w moim MK5 taki problem:
2 dni temu zaświeciła się kontrolka CHECK. Auto wcześniej delikatnie przymulało w granicach 2tyś obr. przy delikatnym przyśpieszaniu. Przy większych przyśpieszeniach nie było to odczuwalne. Wyjąłem przepustnice i zawór EGR. Wygladały w środku jak komin tyle syfu tam było. Wyszyściłem to wszystko i po założeniu auto nie dusiło się w tym przedziale 2tys. Jednak po zrobieniu 30km samochód przestał ciągnąć. Bez względu na bieg i prędkość. Przyśpiesza jak 1.0 w benzynie. Stracił ducha. Nie mam możliwosci na chwile obecną podpiąć go pod kompa. Dlatego pytam was czy po tym co opisałem mozna wywnioskować przyczyne usterki?
z góry dzieki za odpowiedź.
Stawiam na EGR nie domyka się, sprawdż czy nie kopci na czarno, zamiast czystego powietrza pobiera spaliny a w nich brak tlenu, stąd muli. Kiedyś w swoim zatkałem te małe otworki bo walił olejem przez nie i mulił. Membrana nie pracowała jak powinna, z opóżnieniem.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Mk5 1.9 105PS Problemy z mocą.
witam.
Usterka została usunieta. Okazało sie że pękł wąż dolny od intercoolera i najwidoczniej to powodowało róznice cisnien.
Usterka została usunieta. Okazało sie że pękł wąż dolny od intercoolera i najwidoczniej to powodowało róznice cisnien.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości