EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xxx9191
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: xxx9191 » czw maja 05, 2011 22:59

ale mam jeszcze jeden problem. Zaslepiłem EGR przy kolektorze wydechowym i jest ok tylko olej sie saczy z tamtad i z gory koło rurki tej elastycznej?? dlaczego?? co mozna z Tym zrobic?



Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: martinezz123 » czw maja 05, 2011 23:12

jak byś zaślepił jeszcze wlot odmy a samą odmę odizolował to całkowicie rozwiązał byś problem , musisz zastosować tkzw : cath tanka


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

tomato20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob paź 25, 2008 13:24
Lokalizacja: Olsztyn / Malbork
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: tomato20 » pt maja 06, 2011 09:53

kolego xxx9191, najprościej to odmę wyprowadzić wężem do jakiejś butelki z twardego plastyku i zrobić w niej otwór z boku (najtańszy sposób a efekt podobny), natomiast miejsce gdzie odma wcześniej była zaślepić (pasuje średnica trzonka od grabi :bigok:) i założyć opaskę...i po problemia


zapraszam serdecznie - www.galeria-tu.pl

Awatar użytkownika
xxx9191
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: xxx9191 » pt maja 06, 2011 22:02

Koledzy macie jakas fotoporade do nie wiem jak to zrobic najlepiej..:) gdzie w ktorym miejscu itp



Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Robertuss » sob maja 07, 2011 09:55

xxx9191 pisze:Koledzy macie jakas fotoporade do nie wiem jak to zrobic najlepiej..:) gdzie w ktorym miejscu itp
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=245424" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=242574" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899794#2899794" onclick="window.open(this.href);return false;

:bajer:



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

EGR out - wrazenia

Post autor: Detektor » czw maja 26, 2011 19:08

mam pytanie do kolegów którzy są już jakiś czas po zabiegu, mianowicie czy to prawda że po zaślepieniu EGR-a
wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
Zapomniałem napisać że przymierzam się do tego zabiegu i chętnie poczytam wasze opinie na ten temat.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

EGR out - wrazenia

Post autor: bradley » czw maja 26, 2011 20:36

Roznica jest taka mala ze nie widze zadnej roznicy.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: antojuja » czw maja 26, 2011 21:33

ja rowniez nie odczulem roznicy poza samymi plusami, fakt silnik moze i lapie wolniej temp ale na postoju, w czasie jazdy jak wiadomo egr i tak jest zamkniety



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

EGR out - wrazenia

Post autor: Detektor » pt maja 27, 2011 05:34

antojuja pisze:w czasie jazdy jak wiadomo egr i tak jest zamkniety
jest minimalnie uchylony ale w każdym bądz razie cieszą mnie takie odpowiedzi bo bardzo zdziwiła mnie
opinia mojego kolegi który stwierdził, że po ponownym uruchomieniu EGR-a w Oplu Astrze spalanie
mu spadło o 2l/100km.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

EGR out - wrazenia

Post autor: Bronco » pt maja 27, 2011 09:51

U mnie to nawet leciusieńko spadło
:?


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: jaro789 » pt maja 27, 2011 12:34

nie zauważyłem zmiany w spalaniu



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

EGR out - wrazenia

Post autor: Detektor » pt maja 27, 2011 17:53

na takich odpowiedziach mi zależało :grin: w takim razie spokojnie zabieram się niebawem do roboty :pub:


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: rybaka669 » ndz maja 29, 2011 13:01

koledzy wyrzuciłem kompletnie egr jest flansza zamiast. weżyki zaślepione a komp pokazuje mi błąd:
19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent

myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: rybaka669 » ndz maja 29, 2011 13:01

koledzy wyrzuciłem kompletnie egr jest flansza zamiast. weżyki zaślepione a komp pokazuje mi błąd:
19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent

myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości