z SDI na TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
z SDI na TDI
Czy jest mozliwosc zmiany silnika z SDI na stare TDI?
Golf IV SDI 99r (silnik do wymiany) na stare TDI z MK III (metalowa miska i górna klapa).
Czy stare TDI pasuje na SDI?
Co ze sprzęłem?
Czy srubi silnika pasują na skrzynie sdi?
Czy moduł wtrysku TDI pasuje na wiązke SDI?
Czy rozrusznik będzie trafiał?
(Wiem, ze skrzynia SDI jest wolniejsza ale to nie szkodzi. Przerobienie trzymań poduszek silnika i tłumika to nie problem)
Golf IV SDI 99r (silnik do wymiany) na stare TDI z MK III (metalowa miska i górna klapa).
Czy stare TDI pasuje na SDI?
Co ze sprzęłem?
Czy srubi silnika pasują na skrzynie sdi?
Czy moduł wtrysku TDI pasuje na wiązke SDI?
Czy rozrusznik będzie trafiał?
(Wiem, ze skrzynia SDI jest wolniejsza ale to nie szkodzi. Przerobienie trzymań poduszek silnika i tłumika to nie problem)
z SDI na TDI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=319907" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
z SDI na TDI
jeżeli chodzi i to czy pasuje czy nie to pasuje, ale nie wiem jak z wytrzymałością.TomMade pisze:Co ze sprzęłem?
skrzynia pasujeTomMade pisze:Czy srubi silnika pasują na skrzynie sdi?
Właśnie z tym możesz mieć najgorszy kłopot bo nie wiem czy silnik z golfa III będzie miał otwory do bocznej łapyTomMade pisze:Przerobienie trzymań poduszek silnika i tłumika to nie problem)
z SDI na TDI
Stare tdi nie ma otworów do bocznej łapy. Podparty jest tak jak w TD stalową łapą do sanek na srodku chlodnicy. Akurat to jest łatwa przeróbka. Wystarczy wyciąć odpowiednią część sanek z MK3, wkręcic łape poduszki i przyspawac element z mk3 do sanek mk4. (w przeszlosci udalo mi sie umiescic silnik ze 127 do 126, potem z łady do 125 i z beczki do żuka, więc takie przerobki to nie problem)
Re: z SDI na TDI
Panowie wszytko się da zrobić pozostaje chęci zabawy i możliwości finansowych bo nie każdy umie zrobić to we własnym zakresie
jeśli chcesz wkładać tdi nie td to trzeba przerobić wiązkę elektryczną no i dać inne ecu, przerobić immo itp... trochę pracy jest ale ... dla chcącego nic trudnego
P.S Ja bym swojego SDI na TDI nie zamienił i jak mi nie daj boże silnik padnie to będę remontował lub wymieniał na taki sam jak dla mnie to auto z silnikiem SDI jest super oczywiście jeśli ktoś nie potrzebuje super buta pod nogą do codziennej jazdy daje radę no i spalanie ostatnio wyszło 4,5 l /100 i to OO:)
jeśli chcesz wkładać tdi nie td to trzeba przerobić wiązkę elektryczną no i dać inne ecu, przerobić immo itp... trochę pracy jest ale ... dla chcącego nic trudnego
P.S Ja bym swojego SDI na TDI nie zamienił i jak mi nie daj boże silnik padnie to będę remontował lub wymieniał na taki sam jak dla mnie to auto z silnikiem SDI jest super oczywiście jeśli ktoś nie potrzebuje super buta pod nogą do codziennej jazdy daje radę no i spalanie ostatnio wyszło 4,5 l /100 i to OO:)
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
z SDI na TDI
Neoarti,ja też nie zamieniłbym sdi na tdi za żadne pieniąchy nawet po pijaku.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
z SDI na TDI
Bez przesady Panowie Zdrowe i nie zajechane TDI wcale nie jest gorsze od SDI-ka. Gorzej tylko może wrażliwe na bezmyślne traktowanie przez bezmózgich pustaków Ale jak to mówią taki to każdy silnik jest w stanie zajechaćNeoarti,ja też nie zamieniłbym sdi na tdi za żadne pieniąchy nawet po pijaku.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
z SDI na TDI
tylko znalezienie zdrowego tdi graniczy z cudem
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
z SDI na TDI
Co wcale nie znaczy że każdy SDI-k to okaz zdrowiatylko znalezienie zdrowego tdi graniczy z cudem
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
z SDI na TDI
pewnie że nie kolego masz rację
ogólnie trudno jest znaleźć dobre mk4 większość to ulepy z toną szpachli albo składane z pięciu innych
ja szukałem ponad pół roku padło ma sdi białe w wersji basic czyli golas totalnie mi się nie podobał ale kupiłem i ... rozebrałem go do gołej blachy bo taka była potrzeba w którymś momencie myślałem że jest po powodzi taki był syf ale na szczęście okazało się że nie, malowany był tylko przedni zderzak reszta oryginał potwierdzone w kilku źródłach:) wnętrze zaniedbane, brudne, syf na maksa, smród aż się zygać chciało a dopiero niecały rok w kraju po prostu to auto od przedstawiciela handlowego który w nim jadł, pił, spał i sr...ł jednocześnie ... siedzenie przetarte że poduszka była luźna , dywanik wytarty do gołej blachy czyli przebieg ze 400 tyś km na liczniku 270 ponad miesiąc walczyłem żeby doprowadzić go do stanu używalności ale nie żałuje w końcu dałem niecałe 6000zł za dobre mk3 w tdi trzeba tyle zapłacić
poprzednio miałem kilaka mk4 w tdi w tym tdi pd z każdym były jakieś problemy
a to nie chciał palić na ciepłym a to dawki startowe trzeba było na maksa zwiększać to znowu telepało przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp... wiec postanowiłem to olać i za na namową żony zamienić swoje mk4 tdi na octavię SDI akurat powiększała się nam rodzinka i tak zaczęła się moja przygoda z sdi
z tą octavią wszystko niby Ok paliła od kopa w -28st ale muł totalny dosłownie spać się chciało podczas jazdy w trasie mimo iż dawkę zwiększyłem do ok 2mg
no i spalanie ok 7l ale od zawsze jeżdżę VW i nie dawało mi to spokoju..
w końcu ponownie kupiłem golfa IV z silnikiem sdi i totalna odmiana moim zdaniem małe auto typu golf czy fabia z tym silnikiem zdecydowanie daje sobie radę podczas codziennej jazdy
mój ma nawalone kilosów tak jak piszę wyżej ale nic sie z nim nie dzieje pali jak tylko kluczyk zobaczy, trochę klekoczą chyba wtryski ale olewam to wymieniłem rozrząd, wyregulowałem kont wtrysku wymieniłem olej i filtry i tyle mojej pracy przy silniku ..jak na razie przejechałem ok 3 tyś km
zero przedmuchów, oleju też nie pali a ropy sorry OO co by kot napłakał z całą odpowiedzialnością zarykuję stwierdzenie że pali poniżej 5l w mieście
i tu też wszystko sprawdziłem czyli dokładność wskaźnika paliwa, dokładność działania licznika zarówno prędkości jak i przejechanych kilometrów
no nie ma bata pali tyle co kot napłakał i nie mówię tu o jeździe typowo emeryckiej
aby zakończyć wypowiedź .... może trochę nie na temat mam nadzieję że moderator się nie obrazi chyba na dużo dziś
ale dla mnie sdi do miasta i jazdy wokół przysłowiowego komina w zupełności wystarcza, zdrowe TDI jak piszą koledzy są dobre dla ludzi lubiących wciskanie w fotel oczywiście 90 konne wystarcza średnio ale już 110km daje radę lepiej sprawdza się na trasie pali pewnie podobnie ale koszt ewentualnych napraw jest nie porównywalny
koszt wymiany kompletnego sprzęga w w/w octavii to 390 zł a w tdi z dwumasem.... chyba pisać nie muszę
ogólnie trudno jest znaleźć dobre mk4 większość to ulepy z toną szpachli albo składane z pięciu innych
ja szukałem ponad pół roku padło ma sdi białe w wersji basic czyli golas totalnie mi się nie podobał ale kupiłem i ... rozebrałem go do gołej blachy bo taka była potrzeba w którymś momencie myślałem że jest po powodzi taki był syf ale na szczęście okazało się że nie, malowany był tylko przedni zderzak reszta oryginał potwierdzone w kilku źródłach:) wnętrze zaniedbane, brudne, syf na maksa, smród aż się zygać chciało a dopiero niecały rok w kraju po prostu to auto od przedstawiciela handlowego który w nim jadł, pił, spał i sr...ł jednocześnie ... siedzenie przetarte że poduszka była luźna , dywanik wytarty do gołej blachy czyli przebieg ze 400 tyś km na liczniku 270 ponad miesiąc walczyłem żeby doprowadzić go do stanu używalności ale nie żałuje w końcu dałem niecałe 6000zł za dobre mk3 w tdi trzeba tyle zapłacić
poprzednio miałem kilaka mk4 w tdi w tym tdi pd z każdym były jakieś problemy
a to nie chciał palić na ciepłym a to dawki startowe trzeba było na maksa zwiększać to znowu telepało przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp... wiec postanowiłem to olać i za na namową żony zamienić swoje mk4 tdi na octavię SDI akurat powiększała się nam rodzinka i tak zaczęła się moja przygoda z sdi
z tą octavią wszystko niby Ok paliła od kopa w -28st ale muł totalny dosłownie spać się chciało podczas jazdy w trasie mimo iż dawkę zwiększyłem do ok 2mg
no i spalanie ok 7l ale od zawsze jeżdżę VW i nie dawało mi to spokoju..
w końcu ponownie kupiłem golfa IV z silnikiem sdi i totalna odmiana moim zdaniem małe auto typu golf czy fabia z tym silnikiem zdecydowanie daje sobie radę podczas codziennej jazdy
mój ma nawalone kilosów tak jak piszę wyżej ale nic sie z nim nie dzieje pali jak tylko kluczyk zobaczy, trochę klekoczą chyba wtryski ale olewam to wymieniłem rozrząd, wyregulowałem kont wtrysku wymieniłem olej i filtry i tyle mojej pracy przy silniku ..jak na razie przejechałem ok 3 tyś km
zero przedmuchów, oleju też nie pali a ropy sorry OO co by kot napłakał z całą odpowiedzialnością zarykuję stwierdzenie że pali poniżej 5l w mieście
i tu też wszystko sprawdziłem czyli dokładność wskaźnika paliwa, dokładność działania licznika zarówno prędkości jak i przejechanych kilometrów
no nie ma bata pali tyle co kot napłakał i nie mówię tu o jeździe typowo emeryckiej
aby zakończyć wypowiedź .... może trochę nie na temat mam nadzieję że moderator się nie obrazi chyba na dużo dziś
ale dla mnie sdi do miasta i jazdy wokół przysłowiowego komina w zupełności wystarcza, zdrowe TDI jak piszą koledzy są dobre dla ludzi lubiących wciskanie w fotel oczywiście 90 konne wystarcza średnio ale już 110km daje radę lepiej sprawdza się na trasie pali pewnie podobnie ale koszt ewentualnych napraw jest nie porównywalny
koszt wymiany kompletnego sprzęga w w/w octavii to 390 zł a w tdi z dwumasem.... chyba pisać nie muszę
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
z SDI na TDI
Kolego to faktycznie mało dałeś Mi się w ubiegłym roku trafiła okazja Mk3 z 97r za 8750 (jeśli można to nazwać okazją ) niżej nie dało rady zejść za Chiny Też długo szukałem, jakieś pół roku na pewno, naoglądałem się różnych, niekiedy cena ok 7500 a patrzeć nie ma na co i nie ma czym jechać. Zjeździłem parę większych miast i nic zadowalającego nie mogłem znaleźć, aż los chciał że w zabitej deskami wiosce gdzieś pod samą ukraińską granicą stało zasyfione i zaniedbane w środku, ale całkiem zdrowe golfiszcze. Cena nie mała, zbić też nie wiele się dało ale nie żałuję. Podchodzę do niego, na wygląd ok, widać że ktoś tłukł tym na co dzień, brudny, zaśmiecony, podobno właściciele wyjechali za granicę a Pani domu miała za zadanie sprzedać ten pojazd (swoją droga bardzo upierdliwa była) Zaczynam w nim gmerać, odpalam, silnik pracuje wzorowo, zero dymku, cichy i miękki klekot, patrze pod maską wywieszka z zalanym olejem 5W-50 myślę motorownia musi być w dobrym stanie, rozrząd wymieniony 10tys wcześniej, paski wymienione, klocki też, nic tylko brać, zaglądam pod dywaniki, podłoga cała, co dziwne zaglądam pod karoserie a tam całe i zdrowie progi na wysokości przednich siedzeń (co zawsze było rzeczą trudną do zobaczenia w Mk3), przebieg na zegarach 202tys, myślę sobie wezmę bo lepszego już nie znajdę a jak tego nie wezmę to potem będzie wielki żal za nim. Po zakupie wymiana oleju, filtrów płynów, przepływki, czujnika temperatury g62, kompletu świec i autko śmiga jak ta lalaale nie żałuje w końcu dałem niecałe 6000zł
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
z SDI na TDI
Mój też jest golas totalny mam go już cztery latka -jak na razie wymieniłem ino linki ręcznego, sprzęgło ,komplet hamulcowy bez pompy,chłodnicę, termostat no i oczywiście mus rozrząd.Poza drobnymi usterkami robionymi na bieżąco nie mam problemów żadnych.Pali na tyk czy zima czy lato ,spalanie w ciężkim obuwiu w granicach 5,5/100 trasa z całym kompletem na pokładzie i bagażnikiem.W mieście czasem nawet 7.00/100 ale na naszych kochanych rozkopanych i dziurawych drogach nie da się jeździć normalnie ,więc nie uważam tego wyniku za tragedie.Suma sumarum czego więcej trzeba na nasze ulice.Nic tylko lać i jechać.Pozdrawiam SD-ików i TD-ików oraz tradycyjnych klekotomaniaków.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Re: z SDI na TDI
no u mnie początkowa cena była 8200 zł jak za mk 4 sdi to i tak znośnie ale punktowałem gościa za każdy znaleziony syf a był dość miękki w negocjacjach podarty fotel zasłonięty badziewnym pokrowcem, przetarty dywanik przysłonięty gumą przykręcona na 4 wkręty i inne takie parodia totalna stanęło na 5950 zł no i kupiłem
za tą kasę kupił bym mk3 z silnikiem d lub td w przyzwoitym stanie a tak zawsze to już mk4
za tą kasę kupił bym mk3 z silnikiem d lub td w przyzwoitym stanie a tak zawsze to już mk4
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości