Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
- Lokalizacja: świdnik/sandvika
- Kontakt:
Re: Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Jest jeszcze taka opcja, że pierścień na tlokorozdzielaczu znalazł się w takiej pozycji, że odsłonił okno przelotowe i udroznił przepływ paliwa pomiedzy komorą pompy a glowiczką i zaworami. I to bedzie chyba najbardziej prawdopodobna opcja. Paliwo wtedy może się delikatnie sączyć przez długi czas.grzego2409 pisze:Podczas wymiany wtryskow okolo 1.5 godziny uciekło całe paliwo z pompy
Schemat poniżej pokazuje co mam na myśli.
Bardziej szczegółowe opisy w tym materiale.
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
- Lokalizacja: świdnik/sandvika
- Kontakt:
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Dzieki bardzo mysle ze masz racje ale opis zawarty w linku pasuje do moich objawów "Bardzo ważnymi elementami są zawory odcinające które znajduja sie na wyjściu z pompy. Ponieważ w przewodach wtryskowych podczas tłoczenia paliwa powstaja zjawiska falowe zawory mają za zadanie tłumic je. Fala ciśnienia w przewodach rozchodzi sie od pompy do wtryskiwacza. Po skończonym procesie wtrysku ...odbija się i powraca do pompy. Zaworki tłumią odbitą falę zapobiegając w ten sposób niepożądanym dotryskom paliwa, bowiem ponownie odbita fala mogłaby na ułamek sekundy unieść iglicę wtryskiwacza. Wtedy nastąpiłby przypadkowy dotrysk w nieodpowiednim momencie. Zakłuciłoby to pracę silnika" ps i saczelo sie ze wszystkich zaworkow
'
'
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
To co na zdjęciu opisywałem już ja jak i inni. Wykręcić, wymienić o-ring i po kłopocie.
pzdr
zyggy
zyggy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Dobra odkopuje temat, zacząłem go więc chyba mam do tego prawo :d. PO uszczelnieniu pompy na tłokorodzielaczu niedawno zauważyłem że pojawił się wyciek z tej dużej śruby -korka co jest między przewodami i teraz pytanie czy mogę to ustrojstwo bezpiecznie odkręcić i wymienić oring , nic mi z pompy nie wyleci poza ropą??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Możesz spokojnie, już o tym pisałem. Do wymiany masz o-ring pod tą śrubą / zaślepką. U kolegi robił to mechanik, trwało to 20 minut i po kłopocie. Jak chcesz poszukaj schematu pompy, to zobaczysz co jest pod nią.
pzdr
zyggy
zyggy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Dzieki za podpowiedz.
Niestety próbowałem się za to zabrac ale ta zaślepka to nie jest na normalny klucz tylko jakiś specjalny, no i mam problem bo nie wiem gdzie taki klucz znaleść, macie może jakis patent na ta śrube , czy albo jak ja wykręcić??
http://i40.tinypic.com/aww07d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - chodzi i te zaślepkę pomiędzy przewodami
Niestety próbowałem się za to zabrac ale ta zaślepka to nie jest na normalny klucz tylko jakiś specjalny, no i mam problem bo nie wiem gdzie taki klucz znaleść, macie może jakis patent na ta śrube , czy albo jak ja wykręcić??
http://i40.tinypic.com/aww07d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - chodzi i te zaślepkę pomiędzy przewodami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Koledze robił to mechanior i w/g jego zeznań używał normalnego klucza, ale nie pamiętam czy odkręcał przewody ciśnieniowe. Być może jakiś klucz nasadowy dałoby radę dopasować.karol26 pisze: ale ta zaślepka to nie jest na normalny klucz tylko jakiś specjalny
pzdr
zyggy
zyggy
- LordSpooky
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 11:47
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Klucz mozna sobie dorobic. Zanim odkrecisz to przede wszystkim trzeba odpiac przewody od wtrysków bo chyba sie kluczem nie zmiescisz...
Mi to zrobil mechanik za oring zaplacilem 15 a za wymiane 15. Jest to czesta przyczyna nabierania ludzi na regenracje pomp. Wmawiaja ze trzeba zregenrowac zostawiasz auto a oni oring wymieniaja i mowia ze zregenerowali.
Mi to zrobil mechanik za oring zaplacilem 15 a za wymiane 15. Jest to czesta przyczyna nabierania ludzi na regenracje pomp. Wmawiaja ze trzeba zregenrowac zostawiasz auto a oni oring wymieniaja i mowia ze zregenerowali.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
No dzięki za pomoc, przewody poodkręcam i zobaczę co da się z tym zrobić.O ring mam juz od dawna bo wcześniej uszczelniałem tłokorozdzielacz i kupiłem komplet uszczelek do pompy za 30 zł:)
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
11.05.2011
Pompa w sobotę uszczelniona, nareszcie jest na niej sucho i nie czuć zapachu ropy na zewnątrz auta
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
11.05.2011
Pompa w sobotę uszczelniona, nareszcie jest na niej sucho i nie czuć zapachu ropy na zewnątrz auta
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
Re: Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
witam, mam pytanie znacie nr tego oringu czy jak sie o niego zapytac ? tez mi cieknie z tego i niewiem czy samemu sie za to zabrac czy pompiarz pozostaje:/ łatwa jest wymaina tego? to sie odkreca do samego końca czy jak? pozdrawiam...karol26 pisze:Dzieki za podpowiedz.
Niestety próbowałem się za to zabrac ale ta zaślepka to nie jest na normalny klucz tylko jakiś specjalny, no i mam problem bo nie wiem gdzie taki klucz znaleść, macie może jakis patent na ta śrube , czy albo jak ja wykręcić??
http://i40.tinypic.com/aww07d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - chodzi i te zaślepkę pomiędzy przewodami
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
Re: Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Witam
Mam takie pytanie aprpopos uszczelnienia pompy, przy zaworze N 108 wycieka mi ropka.
Czy przy zakładaniu zaworu daje się jakieś dodatkowe uszczelnienie oprócz 2 oringów.
Czy muszą być nowe ? Bo stare po wymianie puszczją !.
Objawy cofające się paliwo do baku, zapowietrzony układ, nie pali na dotyk po dłuższym postoju i po nocy.
Mam takie pytanie aprpopos uszczelnienia pompy, przy zaworze N 108 wycieka mi ropka.
Czy przy zakładaniu zaworu daje się jakieś dodatkowe uszczelnienie oprócz 2 oringów.
Czy muszą być nowe ? Bo stare po wymianie puszczją !.
Objawy cofające się paliwo do baku, zapowietrzony układ, nie pali na dotyk po dłuższym postoju i po nocy.
Przeglądam forum =]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Nic prócz tych dwóch oringów sie nie daje ,a jak ci mimo zmiany na nowe cieknie ,to są dwie możliwości ,pierwsza to jakieś uszkodzenie miechaniczne powierzchni lub samego zaworu(mało prawdopodobne ) ,druga to taka że może cieknie ci gdzieś z góry np.z pod głowiczki tłokorozdzielacza i tylko wygląda że cieknie z zaworu ...co jest według mnie bardziej prawdopodobneDieselPower pisze:przy zaworze N 108 wycieka mi ropka.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Miałem problem z zaworem n 108 i był wymieniony na inny używany a oringi zostały stare.
Zaworek jest ok tyle że cieknie gdzieś w jego okolicy zlokalizuje wyciek i zobaczymy.
W razie czego kupię zestaw oringów i wymienię które trzeba.
A nie trzeba tych oringów czymś przesmarować żeby zassało ciśnienie.?
Lub dać jakiegoś specjalnego sylikonu ?
Zaworek jest ok tyle że cieknie gdzieś w jego okolicy zlokalizuje wyciek i zobaczymy.
W razie czego kupię zestaw oringów i wymienię które trzeba.
A nie trzeba tych oringów czymś przesmarować żeby zassało ciśnienie.?
Lub dać jakiegoś specjalnego sylikonu ?
Przeglądam forum =]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości