Czyszczenie nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 09, 2006 09:05

Corvax bardzo dziekuje, teraz juz nie powinno byc problemow z odczytywaniem tego :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt cze 09, 2006 11:41

Wielkie dzieki:) Przydaloby sie sporo wiecej takich ilustrowanych porad (np. samodzielna wymiana paska rozrzadu i rolek). Ja u siebie jeszcze nic powazniejszego nie robilem, ale jak bede - postaram sie tez obfotografowac i opisac.

P.S. Instrukcja w formacie PDF jest bardzo wygodna, jednak zdjecia stracily szczegoly w porownaniu z .DOC (przynajmniej tak jest u mnie).



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 09, 2006 12:55

dziechu pisze:P.S. Instrukcja w formacie PDF jest bardzo wygodna, jednak zdjecia stracily szczegoly w porownaniu z .DOC (przynajmniej tak jest u mnie).
owszem bo jest to w jakosci screen quality, a fotki sa i tak pogladowe wiec postawiłem na wage pliku, nie jakośc


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 31, 2008 00:48

Jak dla mnie to dosc skomplikowane... ech. Zaczne od odpiecia kostki od predkosciomierza...



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Jaaro » pt maja 20, 2011 12:04

Witam Panowie,

trochę odgrzewam kotleta, ale pojawiła się na rynku taka usługa jak czyszczenie układów wtryskowych Jet Clean Tronic Liqui Moly- podaję linka:

http://www.liqui-moly.pl/jct" onclick="window.open(this.href);return false;

Z opisu usługi możemy wyczytać, że:
- czyszczenie pompy wtryskowej
- czyszczenie wtryskiwaczy
- czyszczenie komory spalania
- czyszczenie turbiny ze zmienną geometrią VTG (mam silnik ALH czyli to ta turbina)

U mnie mam nastawnik do czyszczenia ew. pompę do regeneracji - szarpania na jałowym przy dojeżdzaniu - na postoju jest ok (na 100% nie jest to dwumas)

Co myślicie o takim czyszczeniu ? Może ktoś już to robił ? Ile to kosztuje ?


WKS Śląsk Wrocław

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » pt maja 20, 2011 12:27

mozesz sobie zalac ,ale wyczysci kieszen i co najwyzej osad w pompie ale nie opilki bo powiedz mi w jaki sposob plyn moze sciagna opilki z elektromagnesu? ( przypomne tylko ze i tak caly nastwnik plywa w ropie non stop)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Czyszczenie nastawnika

Post autor: macil » sob maja 21, 2011 00:39

Adamm, a powiedz jak długo schodzi taka procedura czyszczenia nastawnika w Twoim wykonaniu?
Zastanawiam się czy nie podjechać kiedyś ze swoim, tylko trochę daleko z tego pomorza.


Obrazek
Obrazek
Radio Defending Club 161 RDC 063
Wywołanie "Chińczyk Kwidzyn"

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » sob maja 21, 2011 13:17

macil, z Kwidzyna daleko nie masz :D

cala operacja do 40 min bo wczesniej przygotowuje sobie nastawnik wiec to tylko kwestia wymiany :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

daniel40
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 17:23
Lokalizacja: Płock

Re: Czyszczenie nastawnika

Post autor: daniel40 » sob maja 21, 2011 13:40

Adamm pisze:macil, z Kwidzyna daleko nie masz :D

cala operacja do 40 min bo wczesniej przygotowuje sobie nastawnik wiec to tylko kwestia wymiany :)
A jaka cena?



Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Czyszczenie nastawnika

Post autor: macil » sob maja 21, 2011 22:37

Jeśli się zdecyduję, to będziesz miał kolejnego klienta. Nie wiem dokładnie kiedy, bo wszystko zależy od mojej pracy, bo albo sprzedam gofera, albo będę musiał jeszcze długo nim jeździć i wtedy odezwę się do Ciebie na priv'a po konkretne namiary.


Obrazek
Obrazek
Radio Defending Club 161 RDC 063
Wywołanie "Chińczyk Kwidzyn"

Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Czyszczenie nastawnika

Post autor: macil » sob lis 26, 2011 08:37

:okej:
No i jestem po czyszczeniu nastawnika u Adamm'a. Powiem tak: warto było tłuc się do Warszawy 300km.
Przynajmniej w drodze powrotnej dobrze przetestowałem auto. Np wcześniej jazda na 5-biegu z prędkością 70km/h była niemożliwa, bo łeb urywało od szarpania,a teraz to czysta przyjemność.
Wszystko trwało tak jak Adamm napisał - 40 minut. Polecam wszystkim, bo na prawdę chłopak zna się na rzeczy.


Obrazek
Obrazek
Radio Defending Club 161 RDC 063
Wywołanie "Chińczyk Kwidzyn"

ksyniu22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:15
Lokalizacja: Brzeźno/Poznań

Czyszczenie nastawnika

Post autor: ksyniu22 » wt sie 07, 2012 11:19

mam pytanie Pany, czyszczenie nastawnika pompy w silniku AFN pomaga na okolo 10k km, pozniej pojawia sie znowu szarpanie i gasniecie samochodu, co moze byc przyczyna? Czy trzeba zregenerowac cala pompe? Jakies pomysly?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: munior » śr sie 08, 2012 21:15

ksyniu22 pisze:mam pytanie Pany, czyszczenie nastawnika pompy w silniku AFN pomaga na okolo 10k km, pozniej pojawia sie znowu szarpanie i gasniecie samochodu, co moze byc przyczyna?
Jak po ponownym rozebraniu nastawnika ,jest w nim za kazdym razem pełno opiłków to musisz szukać drugiej pompy ,albo samego jej dołu .Opiłki produkuje kończąca się pompa ,a kończy się zazwyczaj po zatankowaniu paliwa z różnymi " dodatkami " :chytry: sam tak zajeżdziłem jedną pompę ,na szczęscie pomp jak i czesci do nich ,ci u mnie dostatek :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: JABcok20 » śr sie 08, 2012 22:58

Pdf nie zawiera wielu szczegółów i mimo to nadal będzie sprawiał problemy podczas czyszczenia...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości