zawór n108 mk3 1z 90KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Xywerius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 19:38
Lokalizacja: Dyierykowice

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: Xywerius » czw maja 19, 2011 15:45

Witam wszystkich!
Mam problem z zaworem n108, a mianowicie jest błąd WTRYSK - ZAWÓR STARTOWY N018 PRZERWA DO ZWARCIE DO MASY. Sprawdziłem miernikiem na kostce przy wyłaczonym zapłonie nie ma napięcia wogóle, przy włączonym jest napiecie, ale tylko pomiędzy środkowym pinem a masą bezpośrednio od akumulatora (12v), być może bezpiecznik, ale nie mam pojęcia który to jest. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: damcio151 » czw maja 19, 2011 16:51

sprawdź czy nie przetarł się przewód przy napinaczu paska



Xywerius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 19:38
Lokalizacja: Dyierykowice

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: Xywerius » czw maja 19, 2011 17:06

sprawdzałem, jest dobrze. Jakie powinno byc tam napięcie? nie jestem pewien który to + a który - i czy jest jakis bezpiecznik do tego zaworu?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: damcio151 » czw maja 19, 2011 17:22

sprawdź rezystancję zaworu, pomiędzy pinami wtyczki, ma ona wynosić 10-20ohm
jeśli będzie taka wartość , to sprawdzaj kabelkologię, od ECU po n108 ... pin na wyjściu ECU 51, możesz miernikiem sprawdzić ciągłość przewodu



Xywerius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 19:38
Lokalizacja: Dyierykowice

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: Xywerius » czw maja 19, 2011 17:41

jest ok 16ohm, sprawdze teraz kabelkologie, od pinu ecu 51 do którego pinu? środkowego czy dolnego przy pompie? a drugi pin gdzie ma iść? przecierz jakiś obieg musi być



Xywerius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 19:38
Lokalizacja: Dyierykowice

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: Xywerius » czw maja 19, 2011 18:27

sprawdziłem i OBA przewody idzią do ecu ale do pinu 49. ale, że oba kabelki do tego samego pinu??



Xywerius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 19:38
Lokalizacja: Dyierykowice

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: Xywerius » czw maja 19, 2011 19:55

I gotowe :bigok: były 2 kabelki pomylone i zamiast wychodzić na 51 pin ecu wychodził na 49, od razu widać różnice, już nie klekocze jak traktor. Podziękowania dla damcio151 :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

zawór n108 mk3 1z 90KM

Post autor: damcio151 » czw maja 19, 2011 22:28

cieszę się, ze coś mogłem podpowiedzieć :pub:



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości