Zrywanie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

andywiki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: wt wrz 28, 2010 13:21
Lokalizacja: Katowice

Zrywanie silnikiem

Post autor: andywiki » czw maja 12, 2011 09:02

Witam koledzy prosze was o pomoc moze ktos sie zetknol z takim przypadkiem,kiedy gasz auto slysze i czuje jak by trzęslo silnikiem,jak by sie dusil, czy dławil,przy zapoalaniu tez ale mniej,myslalem ze to zawor powietrza ale po podpieciu do kompa nie pokazalo nic,jeden z kompli mowi ze to moga byc poduszki pod silnikiem a drugi ze to moze byc dwumas tylko ze z sprzeglem nic sie nie dzieje. Jak to zdjagnozowac co to ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zrywanie silnikiem

Post autor: italiano_83 » czw maja 12, 2011 11:17

Sprawdź działanie klapy gaszącej, nie napisałeś jaki masz silnik więc nie wiem o jakim sterowaniu klapy gaszącej mowa, podciśnieniowe czy silnikiem elektrycznym. Jeśli chcesz sprawdzić poduszki pod silnikiem to, wrzucasz pierwszy bieg i popychasz samochód i patrzysz jak się silnik rusza na poduszkach.
Dwumas raczej by stukał podczas gaszenia. trząsł "budą" . możesz podczas jazdy sprawdzić czy wpada w wibracje 50km/h 4 bieg i gaz w podłogę.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

andywiki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: wt wrz 28, 2010 13:21
Lokalizacja: Katowice

Zrywanie silnikiem

Post autor: andywiki » czw maja 12, 2011 11:24

Dzieki serdeczne italiano_83. silnik 90 TDI. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zrywanie silnikiem

Post autor: italiano_83 » czw maja 12, 2011 11:28

To sprawdź działanie klapy gaszącej czy chodzi lekko i czy przewody podciśnienia do zaworu n239 klapy gaszącej umieszczonego na rurze dolotowej do turbo.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

andywiki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: wt wrz 28, 2010 13:21
Lokalizacja: Katowice

Zrywanie silnikiem

Post autor: andywiki » czw maja 12, 2011 13:18

Nie znam sie na tym co piszesz italiano_83 i tak zrobie,tylko zastanawiam sie skoro byl podłaczony do vaga to nie powinna juz pokazac co jest lub to co ty piszesz ?



Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Zrywanie silnikiem

Post autor: PacekPlacki » pt maja 13, 2011 08:40

Ja stawiam na zapchany EGR . Zaślep EGR i zobacz czy dalej będzie się tak działo .
10 minut roboty potrzebna tylko blaszka min. 2mm grubości.
Na formu jest duzo na ten temt infomacji.


( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC

andywiki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: wt wrz 28, 2010 13:21
Lokalizacja: Katowice

Zrywanie silnikiem

Post autor: andywiki » sob maja 14, 2011 06:59

Koledzy dziekuje za pomoc,bylem wczoraj w serwisie i stwierdzili ze to poczatki dwumasu :-( choc dlamnie objawy sa dziwne.pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 180 gości