Witam.
Od wymiany rozrządu mam problemy z paleniem na zimno auta, czasem pali na strzała a czasem za 3-4 razem. Do tego zauważyłem znaczny spadek mocy. Podczas wymiany rozrządu miałem zjechaną wtyczkę i nie została przez to dokonana diagnoza. Teraz z kompem jest już OK. Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy, problemów z paleniem oraz dymieniem na siwo przy odpalaniu, twardszą pracą auta, szybciej opadających obrotów silnika przy zmianie biegów oraz wzrostem spalania?
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
Jak najbardziej, pierwsze co to zacznij od sprawdzenia kąta wtryskuJacekB pisze:Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy
Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
w PD nie ustawia sie kąta wtrysku bo nie masz pompy, tylko pompowtryski, pewnie coś z rozrządem nie tak o ile przed wymianą było ok.
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
AJM czasem niejest na pompowtryskach ?? wiec moze rozrzad do poprawniejszego ustawienia .
ale pewnie diagnoza by prawde powiedziala - Logi statyczne i dynamiczne .
ale pewnie diagnoza by prawde powiedziala - Logi statyczne i dynamiczne .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
W PD ustawia się kąt synchronizacji wałka rozrządu.
VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004
Czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd: granica tolerancji zawarta jest od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej.
VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004
Czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd: granica tolerancji zawarta jest od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej.
Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.
dokładnie w PD nie ma konta wtrysku tylko synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym jak napisał EnJoy im bliżej 0 tym lepiej
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości