Problem z AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Problem z AJM

Post autor: macbat » sob kwie 30, 2011 20:35

Witam

Mieszkam aktualnie za granica i mam problem z silnikiem wiec chcialbym was prosic o kazda pomoc w diagnozie.
Opisze teraz sytuacje jaka meczy od niedawna moj silnik:

Ogolnie szarpie po wcisnieciu pedalu gazu do podlogi i tylko wtedy jesli rozpedzam auto powoli nawet do 4 tys obrotow nic sie nie dzieje kazde mocne przyszpieszenie konczy sie szarpaniem najczesciej w okolicy 2200 a 2600 obrotow w wyzszych potrawi nie szarpac. Podpiolem auto pod komuter uzywajac kabla usb - obd2 z programem Polski Vag wersja 4.9 pokazal brak bledow. Logow nie posiadam poniewaz moj laptop ma uwalona baterie i nie moge zrobic nic podczas jazdy postaram sie to zrobic na nastpeny weekend. Mieszkam tez z pseudo mechanikiem i mowil mi ze moze to byc pompa paliwa ta w baku , a ze tego co ja wyczytalem na forum moga to byc pompowtryski bo ponoc bledow nie pokazuje(tak wiem logi zrobie jak naszybciej tylko jakiej grupy?)

Dzieki z gory

Bora AJM rok pr. 1999 w kodzie 2000 przebieg 194 tys olej wymieniany co 9 tys razem z wszystkimi filtrami tak nawet powietrza.

Pozatym silnik zachowuje sie idealnie nie kopci nie ma dziwnych dzwiekow pracuje rowno pali zawsze odrazu nawet przy - 20.

Woda z filtra paliwa spuszczona - brak poprawy

Z gory dzieki za pomoc !



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z AJM

Post autor: jeryk10 » ndz maja 01, 2011 09:09

A na cieplym silniku tez tak robi


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problem z AJM

Post autor: macbat » ndz maja 01, 2011 10:03

jeryk10 pisze:A na cieplym silniku tez tak robi
TAK



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z AJM

Post autor: bongo » ndz maja 01, 2011 10:58

macbat, ja miałem tak:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=395917" onclick="window.open(this.href);return false;



macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problem z AJM

Post autor: macbat » ndz maja 01, 2011 18:05

bongo pisze:macbat, ja miałem tak:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=395917" onclick="window.open(this.href);return false;

no nie do konca u mnie nie ma az takich problemow nic nie dymi smiga dobrze tylko w tym zakresie obrotow co mowilem poszarpuje



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Problem z AJM

Post autor: szysz61 » ndz maja 01, 2011 20:06

Może przyczynąsą przeguby wewnętrzne, które wpadają w drgawki i rezonują w tym przedziale obrotów?



macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Problem z AJM

Post autor: macbat » ndz maja 01, 2011 20:51

a jak wykluczyc czy to silnik itp ? bede robi logi tylko powiedzcie mi jakie ?



macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problem z AJM

Post autor: macbat » ndz maja 01, 2011 20:59

szysz61 pisze:Może przyczynąsą przeguby wewnętrzne, które wpadają w drgawki i rezonują w tym przedziale obrotów?
to nie sa drgawki tylko szybkie spadki mocy i szybki wzrost czyli szarpie nie drga daje sie to wyczuc



macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problem z AJM

Post autor: macbat » wt maja 03, 2011 18:41

macbat pisze:a jak wykluczyc czy to silnik itp ? bede robi logi tylko powiedzcie mi jakie ?

dalej nie wiem jakie :(



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z AJM

Post autor: Detektor » wt maja 03, 2011 21:46

zrób na początek dynamiczne 003,008,011 jeżeli już chcesz je robić koniecznie


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problem z AJM

Post autor: macbat » śr maja 04, 2011 17:53

Detektor pisze:zrób na początek dynamiczne 003,008,011 jeżeli już chcesz je robić koniecznie
jutro robie a chcem zrobic bo zawsze na forum ci co kumaja odpisuja ze od tego trzeba zaczac :F jutro wkleje



macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Problem z AJM

Post autor: macbat » ndz maja 22, 2011 19:24

ok zrobilem logi niestety tylko 008 i 009 poniewaz kierownik laptopa nie dal rady ;/ i na biegu jalowym 003 008 011

Log (0 - 008,008,008)
Log (1 - 009)
Log (2 - 008,003,011)

pojechalem 10 km z odlaczonym przeplywomiezem mol straszny ale dalej szarpie


jakies pomysly?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości