Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt lip 13, 2010 21:47

Notlauf.
Czyli jeszcze cos jest zle podlaczone. Ciezko sprawdzic bez podlaczenia do komputera bo prawdopodobnie masz doczynienia z przeladowaniem czyli albo zle podlaczony niebieski przewod do gruchy waste gatu lub sam wastegate jest zapieczony albo n75 padniety.
Polacz ze soba przewody niebieski z czerwonym wkladem do dlugopisu (omijajac zawor n75) zostawiajac podpieta wtyczke do zaworu n75.
Auto powinno jezdzic ok ale moze lekko podkapcac z racji nizszego doladowania.
Jesli po bypasie bedzie ok to n75 padniety, jesli bedzie dalej zle to masz maniane w przewodach lub zawor wastegatu w turbinie zapieczony i rozruszac go jakims dlugim kijem i wd40 ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

aurii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lip 03, 2010 21:38
Lokalizacja: działdow

Post autor: aurii » śr lip 14, 2010 07:28

niby wezyki połączone mam profi wymieniłem wszystkie nawet ten od kompa. Jak zrobiłem połączenie nie było różńicy... spróbuje jeszcze z tym ciegnem rozruszam je i zobacze co bedzie...


A jak to nic nie da to jade się podpiąć pod kompa :smoke:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr lip 14, 2010 10:27

aurii pisze:A jak to nic nie da to jade się podpiąć pod kompa :smoke:
Uprzedzajac fakty poczytaj o "logach dynamicznych". Bo nikt nie chce tutaj slyszec "sczytalem bledy i bylo to i to, co to moze byc" :)

a dzis zrob bajpasa z pominieciem n75;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pt lip 16, 2010 11:28

a ja sie podepnę, na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7df ... 43399.html

to zawór egr, czytałem że jak go sie odepnie to silnik lepiej chodzi. przeciąłem ten węzyk co idzie z egr do zaworka zaślepiłem i słychać róznicę w pracy silnika :) dobrze mam zrobione?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lip 16, 2010 12:33

matisim pisze:to zawór egr,
Taaa
matisim pisze:czytałem że jak go sie odepnie to silnik lepiej chodzi.
Nie tyle lepiej co na czystym powietrzu, bez spalin , osiągów tym nie poprawisz ,za to dolot będzie czystszy
matisim pisze:dobrze mam zrobione?
Jak egr był szczelny to może tak być


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
szu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 23:25
Lokalizacja: Wrocław

Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!

Post autor: szu » sob kwie 30, 2011 21:48

Odrzeje kotlecika, ma ktos z was schemat do ALH i ewentualnie długości i średnice wężyków - ile jakiego trzeba do kompletnej wymiany.
A ostatnie pytanie - takie same wężyki idą od pompy wtrys. do wtryskiwaczy - co to jest? Też je wymienić? Oplot sparciał i straszny syf w silniku z tego się robi.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!

Post autor: bradley » sob kwie 30, 2011 23:29

To sa przelewy. I takie wezyki spokojnie moga byc do sterowania n75/n18. Srednica 3,2mm


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 173 gości