problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z odpaleniem
witam
jestem posiadaczem golfa 3 1.9tdi 110km
od jesieni mam problem z odpaleniem auta. zaczeło sie od tego że przy odpalaniu auta kasowal sie komputer pokladowy i zegar, podladowalem akumulator i przez jakis czas bylo ok az auto stało przez noc na dworze i znowu z trudem odpalilo.
mam w nim akumulator 70Ah 570A i chyba on jest za słaby? dzisiaj rano nie moglem odpalic i zapalilem na prostowniku po przejechaniu 30km auto wylaczylem po godzinie odpalilem i zapaliol normalnie nastepnie przejechalem 2km i auto odpalilo ale przez ok 4-5sek krecil. z tąd moje pytanie czy jest to ewidenta wina akumulatora ktory tak czy tak jest za słaby czy moze cos innego? jesli tak to co? jaki powinien byc aku w tym aucie?
dzieki i pozdro
jestem posiadaczem golfa 3 1.9tdi 110km
od jesieni mam problem z odpaleniem auta. zaczeło sie od tego że przy odpalaniu auta kasowal sie komputer pokladowy i zegar, podladowalem akumulator i przez jakis czas bylo ok az auto stało przez noc na dworze i znowu z trudem odpalilo.
mam w nim akumulator 70Ah 570A i chyba on jest za słaby? dzisiaj rano nie moglem odpalic i zapalilem na prostowniku po przejechaniu 30km auto wylaczylem po godzinie odpalilem i zapaliol normalnie nastepnie przejechalem 2km i auto odpalilo ale przez ok 4-5sek krecil. z tąd moje pytanie czy jest to ewidenta wina akumulatora ktory tak czy tak jest za słaby czy moze cos innego? jesli tak to co? jaki powinien byc aku w tym aucie?
dzieki i pozdro
problemy z odpaleniem
Nic prostszego jak wziąć w ręce najprostszy miernik - sprawdzić ładowanie aku + sprawdzić czy nic aku nie na postoju....
i taki cytat z forum Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
i taki cytat z forum Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problemy z odpaleniem
adi2905, poszukaj moze gdzies masz zwarcie, wprawdzie u siebie mam 74 AH / 720 A ale Twoj tez powinien dawac rade
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: problemy z odpaleniem
no dzięki musze go pomierzyc
ten mój aku dawał rady ale jak byl nowy teraz po dwóch zimach już mi odmówił posłuszeństwa i musze sprawdzic czy jest to napewno tylko aku.
ten mój aku dawał rady ale jak byl nowy teraz po dwóch zimach już mi odmówił posłuszeństwa i musze sprawdzic czy jest to napewno tylko aku.
problemy z odpaleniem
a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
Re: problemy z odpaleniem
NW nie jest obowiązkowe ...adi2905 pisze:a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Re: problemy z odpaleniem
To prawda - nie jest obowiązkowe, lecz ubezpieczyciele wymagają opłacania składki NW przy płatności w ratach czytaj: zadrzeć ile się da z biednego kierowcyHaki pisze:NW nie jest obowiązkowe ...adi2905 pisze:a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości